gezellig gister?quote:
Ik wil jou weleens zien met een kolonie in je mik, kijken of je dan nog zo lachtquote:
Speak of the devil, ik meldde net in de AKQ dat jij niet mee mocht doen voor mijn huidige vraag ivm dat je hem 100% zeker toch wel weetquote:
Eerlijk gezegdquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Speak of the devil, ik meldde net in de AKQ dat jij niet mee mocht doen voor mijn huidige vraag ivm dat je hem 100% zeker toch wel weet
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd![]()
Ik heb wel eens een hap cake genomen en daarbij een pissebed doormidden gebeten![]()
'Tis dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Mark_V het volgende:
@ SaskiaR, ik heb een hint neergezet waardoor je hem zeker zult weten
Morgen eindelijk naar de motion picture, jeej! ik heb iemand zo gek gevonden om mee te gaan
gefeli! Je zult hem vast leuk vinden, als je van stoere halfnaakte mannen houdt danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Mark_V het volgende:
@ SaskiaR, ik heb een hint neergezet waardoor je hem zeker zult weten
Morgen eindelijk naar de motion picture, jeej! ik heb iemand zo gek gevonden om mee te gaan
Dat zijn mijn favoriete filmsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
gefeli! Je zult hem vast leuk vinden, als je van stoere halfnaakte mannen houdt dan![]()
Op dit moment zijn er hele goede torrents beschikbaar, met prima geluid en DVD kwaliteit film.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Yestuuur het volgende:
kheb em gedownload maar het geluid is bagger. lijkt me leuke film dus ik wacht gewoon eventjes.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Mark_V het volgende:
GATVERDEGATVERDEGATVER!
Ik wil net even een lekkere pot thee zetten, pak de theepot, gooi hem leeg, zet thee, drink waarvan ik denk dat het thee is........ krijg ik gewoon een compleet pluizig ecosysteem in mijn mik.![]()
![]()
![]()
Blijkt dat die pot er al 3 weken stond en dat er een complete schimmelkolonie was gaan wonen en die ging er niet uit met even omspoelen.......
Nu zit mijn hele laptopscherm onder de thee+kolonie... naja hij werkt nog
Conclusie: studentenhuis en hygiene
Zie de wiki-pagina hierbovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef SaskiaR het volgende:
Waar komen die ook alweer in voor?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Is er al een datum geprikt voor de meet, BTW?
zo iets heb ik gehad met ranja. op mijn werk drinken de mensen in de keuken altijd ranja omdat dat lekker snel in te schenken is. nou duidelijk dat iemand als laatste de dop er niet goed had opgedaan. ik die volgende dag voor mij en mijn collega een glaasje met ranja inschenken en ik hou van zoet dus het was aardig wat. huppa water erbij en drinken maar (het was erg warm) ik slik het door en voel iets dat er niet in hoort te zitten. bleek er een hele mierenkolonie in te zittenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb weleens een soempieachtige ervaring gehad met een pak appelsap. Daar komt ook een heel dubieus pluizig wit dradensysteem in te zitten als je het lang laat staan. Maar ik had het pak dus gewoon aan mijn mond gezet (lompe boer ja, het was bijna leeg en ik wilde het leeg maken) en dat was ook een heerlijke mondsensatie....
Mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
zo iets heb ik gehad met ranja. op mijn werk drinken de mensen in de keuken altijd ranja omdat dat lekker snel in te schenken is. nou duidelijk dat iemand als laatste de dop er niet goed had opgedaan. ik die volgende dag voor mij en mijn collega een glaasje met ranja inschenken en ik hou van zoet dus het was aardig wat. huppa water erbij en drinken maar (het was erg warm) ik slik het door en voel iets dat er niet in hoort te zitten. bleek er een hele mierenkolonie in te zitten![]()
mijn collega nam ook net een slok en zag aan mijn reactie dat het niet goed zat. zij slikt het door om te vragen wat er was. ik kijken in die ranja fles. OMG, ik wist niet wat ik zag! wel 10000 mieren. de doos die de dag ervoor vergeten de dop er was te doen had ook de deur van buiten naar de voorraadkoeling+kast opengelaten waardoor de miertjes vrij weg hadden
![]()
Misschien moeten we een poll openen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
12, 19 of 26 mei noem ik maar als keuzemogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |