Ja maar zo ziet hij dat niet..het is mooi omdat de tekst zo mooi isquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
en het klinkt alleen maar goed doordat Judith het zingt en door die muziek eronder.
Brian gaat nu slapen met het idee dat hij echt "God's gift to the world" is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian is een narcist die verliefd is op zijn eigen gedicht
Je bedoelt ieder 3 hoeren uitnodigen, zoiets?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef FdW het volgende:
Als Sylvia niet lesbisch is zou ze het beste afspraken met Huub maken hoe sexueel verder te gaan in DVK.. Beide zijn intelligent genoeg om dat stijlvol in te vullen.
Psychotische trekjes...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian gaat nu slapen met het idee dat hij echt "God's gift to the world" is.
Een tapasbar, de zon die ondergaat, tango dansen, een borrel drinken met sophieke, die niet thuis is, maar wel een fles rose heeft achter gelaten met een briefje eronder "geniet".quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub fantaseert erop los met Sylvia omarmd
Dat heeft hij dus één keer eerder gedaan en toen werd hij gestoord door de schokkende brief over haar vader.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Huub begint weer een uitvoerige fantasie over hoe hij straks met Sylvia in Barcelona rondloopt. Zou me verbazen als dit niét eindigt in een sexverhaaltje.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat liedje draait Brian maar op zijn begrafenis, dan hoeft niemand het te horen
Nee joh, lekker samen sopknuffelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bedoelt ieder 3 hoeren uitnodigen, zoiets?![]()
Overduidelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Haroula het volgende:
Er is toch echt meer chemie tussen Syl en Huub dan Lieke en Huub...
Eric is een jaloers dramaventje....soms kan ik ook best om hem lachen....maar vind hem een beetje vermoeiend worden de laatste tijd....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook maar met Eric is de stoorzender.
Yeps, zo vind ik die twee ook weer leuk, met Eric erbij erger ik me aan alledrie..quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:10 schreef Spoko het volgende:
[..]
Eric is een jaloers dramaventje....soms kan ik ook best om hem lachen....maar vind hem een beetje vermoeiend worden de laatste tijd....
Barcelona is er anders wel een mooie stad voorquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Huub begint weer een uitvoerige fantasie over hoe hij straks met Sylvia in Barcelona rondloopt. Zou me verbazen als dit niét eindigt in een sexverhaaltje.
Domme zet van JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian ligt klaar te komen op zijn eigen gedicht , gezongen door Juf judith.![]()
ik snap dat jij er geen ene reet van snapt meneer de ene reet .... jij volgt het ook maar deels ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar geloof ik geen reet van en het past ook niet bij de bovenstaande theorie.
Zeker op de manier waarop hij bezig was had hij haar graag het laatste zetje willen geven.
Ik denk dat hij door de redactie is toegesproken ivm dalende populariteit als hij zo door zou gaan oid.
Iedere plek op aarde babe, wanneer mensen matchenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Barcelona is er anders wel een mooie stad voor![]()
Dat zei ze net ook impliciet: dat ze weer vaker dit soort gesprekken wil hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Ik denk trouwens dat Sylvia's gedrag tov Lieke sterk beinvloed is doordat Huub en Sylvia al bijna 2 weken geen echte 1 op 1 gesprekken meer hebben. Sterker nog, sinds Eric bij het groepje zit is dat niet meer gebeurd...
Die regel zorgt inderdaad voor opkrullende teennagels.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zelfs in coma ben ik mij bewust van een leven met jou aan de kust?
We zijn hier om de bewoners te bespreken en niet om mede-users af te zeikenquote:
Piet, het is altijd een leerzaam genoegen om jouw bijdragen te lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik krijg zo'n gevoel van: Syl wil wel!
Denk dat Sylvia een beetje (veel) op scherp is gezet door zowel Erics toenaderingspoging bij Huub als door de Huub&Lieke-affaire.
En ze mist Huub volgens mij ook nog als haar toegewijde bedbuurman, dus wie weet laat ze zo onderhand haar kuisheidsgelofte eindelijk eens voor wat ie is.
Doet ze dat, dan is Lieke kansloos bij Huub. Exit gevaarlijke indringster. En ook Eric staat dan wat dat betreft voorgoed buitenspel, want ook vanavond geeft Sylvia weer aan dat ze het zeer waardeert als zij en Huub meer tijd samen hebben.
Dus ook speltechnisch zou het voor Sylvia nu een goede keuze zijn.
Kortom...
nog maar 8 uur en 15 minuten, dan is Lieke er weer!
Kloptquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Iedere plek op aarde babe, wanneer mensen matchen![]()
eric is op zoek naar hun om te bespionerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:12 schreef Haroula het volgende:
[..]
Yeps, zo vind ik die twee ook weer leuk, met Eric erbij erger ik me aan alledrie..![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:17 schreef Mika25 het volgende:
Zou Eric de hint begrijpen als we kaarten sturen met "HS" ipv "SHE" ?
Ja,vind ik ook veel leuker om naar Sylvia en Huub te kijken en luisteren als Eric er niet de hele tijd bij is,quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:10 schreef Spoko het volgende:
[..]
Eric is een jaloers dramaventje....soms kan ik ook best om hem lachen....maar vind hem een beetje vermoeiend worden de laatste tijd....
Ze heeft anders wel 3 uur lang foto's laten zien vorige week in de private room. Waren allemaal foto's van feestjes etc...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:16 schreef Spoko het volgende:
sylvia en carnaval, heb haar nog nooit in een feeststemming gezien,altijd verhalen van stappen dit en stappen dat in Barcelona....blablabla...
Tuurlijk lieverd, Voor mij is de vrouw 1000 keer belangrijker dan de loc atie is wat ik bedoeldequote:Op woensdag 28 maart 2007 00:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kloptmaar favoriete plekjes mag toch?
Ik was Jaap al weer een beetje vergetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat vel onder Jaaps been..ewh
Mischien is haar wilde tijd over of wil ze voor de camera niet losgaan..quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel 3 uur lang foto's laten zien vorige week in de private room. Waren allemaal foto's van feestjes etc...
Vind de avatar van Vandaag wel een geschikte locatiequote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, Voor mij is de vrouw 1000 keer belangrijker dan de loc atie is wat ik bedoelde![]()
dan is ze zichzelf niet in het huis of allemaal drugsfeestjes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel 3 uur lang foto's laten zien vorige week in de private room. Waren allemaal foto's van feestjes etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |