van het gezeik van Brian zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Natasia moet weer huilen
Dat geldt voor meerdere bewoners hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert is maar met 1 persoon in de weer en dat is Hupert himself
Dat was tijdens een telefoongesprek, staat nog wel ergens op you tube, ik heb zo geen link. Maar dat is nog niet eens zo heel lang geleden, net voor haar vrijlating zonder camera's dacht ik. Eindelijk werd eens hardop gezegd waarom ze erin zit. Maar ik geloof best dat ze het thuis ook niet trok en in de kooi aan zichzelf wilde werken. Maar ik denk wel dat ze de rit wil(de) uitzitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Maar ik geloof haar als ze zegt dat ze niet voor de villa gaat; misschien hebben ze toen nog gedacht dat het spel niet zo lang zou duren.
Brian heeft weer kracht door het lied van Judith, jammer.
vind ik ook. haar egocentrische laag is net zo dik als de speklaag van jaap. ze moet er thuis zijn voor haar kinderen. wtf doet ze daar nog?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, als Huub iets tussendoor was komen vragen was 't ook niet erg geweest.
Sorry, maar ik heb 0,0 medelijden met Natas hierom hoor. Nogmaals: ze is er zelf ingestapt etc. etc. etc. , dat verhaal kennen we nu toch wel? Ik vind 't absoluut niet zielig, niks. Niet voor haar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef APK het volgende:
Misschien moet Brian Natasia een paar geneeskrachtige steentjes geven om haar kracht te schenken en op te vrolijken.![]()
Bedoelde mbt Liekequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat geldt voor meerdere bewoners hoor.![]()
Oppassen nou he! Madam zwelgt in zelfmeelij!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... ik begin Natasia bijna lief te vinden..... BIJNA
De rest van het gezelschap kent Huub al door en door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoelde mbt Lieke
Het gaat hem alleen maar om de show en de geilheid en het verhaal
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vind ik ook. haar egocentrische laag is net zo dik als de speklaag van jaap. ze moet er thuis zijn voor haar kinderen. wtf doet ze daar nog?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... ik begin Natasia bijna lief te vinden..... BIJNA
Volgens mij is dat niet opeens maar heeft ze dat al langer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
DIe Amanda denkt ook dat ze alles wee opeens, beetje hinderlijk.
Bedoelde alleen maar dat ik hem groot gelijk geef, en al helemaal als het mediageile Lieke betreftquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef FdW het volgende:
[..]
De rest van het gezelschap kent Huub al door en door.
Hij wil plezierig leven en gaat beter op zijn alcohol gebruik letten.
Sylvia wil niet verder dan vriendschap, en een gezonde jongen heeft meer nodig, simple as that![]()
Ja, bah.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:02 schreef Spoko het volgende:
Brian zou zichzelf het liefst aftrekken bij zijn nummer van juf Judith,,,,,wat een zelfgenoegdoening....
Brian ligt klaar te komen op zijn eigen gedicht , gezongen door Juf judith.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, Brian en zijn cd'tje van juf judith. Te erg.
Brian is een narcist die verliefd is op zijn eigen gedichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:02 schreef Spoko het volgende:
Brian zou zichzelf het liefst aftrekken bij zijn nummer van juf Judith,,,,,wat een zelfgenoegdoening....
en het klinkt alleen maar goed doordat Judith het zingt en door die muziek eronder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian is een narcist die verliefd is op zijn eigen gedicht
Ik vind Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian ligt klaar te komen op zijn eigen gedicht , gezongen door Juf judith.![]()
Ik ook maar met Eric is de stoorzender.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Gelukkig ik ben blij dat Sylvia heeft gezegd dat ze vaker dit soort gesprekken moeten hebben zoals in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |