Ik heb er nóg eentje hoor, maar die is van het concurrerende merk. Maar wel net zo hartverwarmend als zijn zussie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:32 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
oei, indd off topic, maar goed, NatasJa heeft het over haar kindjes, jij hebt er eentje, ikke trouwens ook maar eentje. Enne, volgens mij ben jij errug trotse pappie, hier in huis loopt ook zo'n exemplaar rond (die doet niet skien, heeft hoogtevrees)
Ik ben net overgeschakeld om te horen wat die te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Wie volgt Brian en Jaap ????
Ik vanaf nu...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ikke..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat ie net nog zei dat ie niet ging winnen, maar dat ie wel in de finale zou komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:37 schreef robert2006 het volgende:
die huub gaat zo teleurgesteld worden als hij niet wint, hij is er zo van overtuigd
Thx wel goed verwoorden in de COS graagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ikke..
Vooral omdat ik benieuwd ben hoe ze hun "vriendin" Natasia willen "steunen"
Maar het gaat nu voornamelijk om de vraag wanneer ze op gaat stappen
Ze is gewoon moe. Het is al langere tijd te merken dat ze geen energie meer heeft om flink uit haar dak te gaan. De borstcorrectie gaat niet gebeuren, ze heeft geen sponsor kunnen vinden en de verzekering vergoed dit niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zal het eerder zijn dan dat ze op is van verdriet van het gemis van haar kinderen. Om over Wilgo maar helemaal niet te spreken.
geldt het omgekeerde voor mensen die constant zeggen "nooit meer naar huis"?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk meer als mensen constant zeggen: "ik wil naar huis"
Dit is meer in een opwelling..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk meer als mensen constant zeggen: "ik wil naar huis"
Dit is meer in een opwelling..
Roel #2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:37 schreef robert2006 het volgende:
die huub gaat zo teleurgesteld worden als hij niet wint, hij is er zo van overtuigd
Klopt. Maar ligt ook aan Sylvia die gewoon niet heel veel gevoel laat zien. Maar Huub praat ook graag over zichzelf ja. Ik luister er ook graag naar trouwens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
Sylvia en Huub hebben de leukste gesprekken als het onderwerp '"Huub" is.
Maar dan kan dat typediploma toch ook thuis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is gewoon moe. Het is al langere tijd te merken dat ze geen energie meer heeft om flink uit haar dak te gaan. De borstcorrectie gaat niet gebeuren, ze heeft geen sponsor kunnen vinden en de verzekering vergoed dit niet.
Haar buik is een echte operatie, langer revalideren en zal ze best tegenop zien om dit in het huis te doen, logisch want dat gaat niet werken.
Typediploma nog halen en dan moet ze naar huis gaan.
goed plan, ik lees het morgen wel weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub blijft gewoon lekker zijn ding doen, klinkt niet gek. Maar ik wacht niet langer op die 'rel'.
trusten...
Hij lijkt net een mens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Zo als Huub nu is ,vind ik hem echt aandoenlijk.
gewoon eerlijk en soms zo onzeker.
Emotioneel dagje in de kooi vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Hij werd vandaag 2x emotioneel. Het liedje ??? was de druppel, met lieke enzo. De emmer zat gewoon ff vol.
Alles viel op zijn plek en het was goed. En ik mis me moeder heel erg. Hij wist meteen hoe zijn moeder keek toen ze de brief schreef.
dan bedoelde hij het waarschijnlijk niet zo....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
Brian: doelen...laat die niet ten koste gaan van dingen die onbetaalbaar zijn.
Eindelijk ben ik het een keer met hem eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |