Dit is wél oprecht imo, alleen zal het morgen wel over zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik gek genoeg totaal niet, omdat niets wat zij doet oprecht en geloofwaardig op mij overkomt. Ook deze 'kijk mij eens janken, zielig zijn en om mijn kindjes geven. Jullie kijken toch wel he?'

Als ik kijk naar de toepassing van alle (nieuwe) regels is er vast wel weer een uitzondering waarvan wij niet op de hoogte zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
de regel is toch 'als je zegt dat je naar huis wil moet je naar huis'??
Die is ingesteld om te voorkomen dat mensen het gaan zeggen om weggestemd te worden en aanspraak te maken op het terugkrijgen van de 10k.

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:24 schreef proh het volgende:
wat zijn huub en eric van plan met "een steen"?

Wat cynisch en wantrouwend. Dit is nog maar de 14e keer dat ze "hartverscheurend" snikkend aankondigt dat ze naar huis wil.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik gek genoeg totaal niet, omdat niets wat zij doet oprecht en geloofwaardig op mij overkomt. Ook deze 'kijk mij eens janken, zielig zijn en om mijn kindjes geven. Jullie kijken toch wel he?'

Volgende weekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef milk-shake het volgende:
nee ...he ze gaat douchen en naar bed.....................donderdag stemronde..toch

Ze hoeven ook niet op de bank te zitten. Ze mogen het pas na 23.00 uur over pijpen hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Wie is er nou mee gekomen, dat van 23.00 uur? Ik zie geen enkele bewoner aanstalten maken om op de bank te gaan zitten.

streamlockquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Poort in beeld

Dat komt omdat Natasja ook dat nog weet te verpestenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Wie is er nou mee gekomen, dat van 23.00 uur? Ik zie geen enkele bewoner aanstalten maken om op de bank te gaan zitten.

Oh? Nou moe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet op de bank te zitten. Ze mogen het pas na 23.00 uur over pijpen hebben.

Of we hebben het verkeerd begrepen? Ze gaat nu douchen, dus of er was niets gepland, of iets gaat niet door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat komt omdat Natasja ook dat nog weet te verpesten![]()

ja, ze wil NU weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat cynisch en wantrouwend. Dit is nog maar de 14e keer dat ze "hartverscheurend" snikkend aankondigt dat ze naar huis wil.![]()

Op de schermen stond wel later later dus had ik laat op de avond wel iets van een actie van Jaap en Brian verwacht, maar Natas eist alle aandacht van Brian op. Bah.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Of we hebben het verkeerd begrepen? Ze gaat nu douchen, dus of er was niets gepland, of iets gaat niet door.

thx, lachu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft een steen gevonden die op een pad lijkt, daar willen ze Amanda nog de stuipen mee op het lijf te jagen.

oei, indd off topic, maar goed, NatasJa heeft het over haar kindjes, jij hebt er eentje, ikke trouwens ook maar eentje. Enne, volgens mij ben jij errug trotse pappie, hier in huis loopt ook zo'n exemplaar rond (die doet niet skien, heeft hoogtevrees)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke is voor Huubje, hoop ik toch, maar ik vind haar gewoon een hele leuke meid. Het idee van een miljoen Lieke's vind ik trouwens wel een erg leuk idee. Kijken of ik daar straks in dromenland wat mee kan.![]()
En inderdaad, mijn eigen spruitje is nog veel leukerder dan al die miljoen Lieke's bij elkaar. Haar mama was dat ook, ooit, in een ander, voorgaand leven. Wij zijn ook ooit van die supersteile zwarte piste afgesuisd, dat ging een tijdje goed, maar uiteindelijk hadden we toch net te weinig ski-lessen gehad, zeg maar. Maar volgens mij is dit een béétje off-topic![]()

Heeft ze wel goed ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Sylvia vindt dat Huub voor zichzelf wegloopt omdat hij anders wel eens met dingen geconfronteerd kan worden die hij niet wil zien.

Over de seks met Eric?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Ashrak het volgende:
Wie heeft gehoord waar Huub en Sylvia het net over hadden ?
Ik ving op:
Huub: 2e keer
Sylvia: Sinds je terug bent ?
Huub: Nee
Geen idee waar het over gaat.

Precies, die gaat echt niet weg hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:31 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze wil NU weg.
Straks wil ze morgen weg
morgen wil ze het een paar dagen aankijken en overmorgen blijft ze zes maanden.

Ik denk meer als mensen constant zeggen: "ik wil naar huis"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
de regel is toch 'als je zegt dat je naar huis wil moet je naar huis'??
Die is ingesteld om te voorkomen dat mensen het gaan zeggen om weggestemd te worden en aanspraak te maken op het terugkrijgen van de 10k.

Dat zal het eerder zijn dan dat ze op is van verdriet van het gemis van haar kinderen. Om over Wilgo maar helemaal niet te spreken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:33 schreef Spoko het volgende:
misschien is ze echt op van haar grote "leuk doen" toneelstuk na de afgelopen popiepoll die verbitterde ( weet nog wel wat meer bijvoegelijke naamwoorden,maar echt te grof) schreeuwbitch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |