Dat is 2 maanden geleden, TNA heeft het bijna iedere week laatste tijd. Vorige week 2 en de week daarvoor ook maar 2 geloof ik. Iig erg weinigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Tomko moet die achterlijke baard afdoen en dan een one man gang worden
en ecw had er 2maanden geleden maar 2
Na x-aantal goed lopende topicsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah, eindelijk dit topic weer eens teruggevonden
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 03:00 schreef BigFire het volgende:
NEEEEEEE!!!!Edge niet op tijd hersteld van kaakblessure en daardoor uit de MITB match gehaald!!!
![]()
![]()
hmmz volgens mij minimaal 4 hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is 2 maanden geleden, TNA heeft het bijna iedere week laatste tijd. Vorige week 2 en de week daarvoor ook maar 2 geloof ik. Iig erg weinig
Klinkt goed zeg, ook een artikel over het vuurwerk wat ook weer erg groots gaat worden.quote:“The entranceway is the tallest we’ve ever had, but it’s also designed to morph,” he revealed. “Every time you look at [the set], depending on which wrestler it is, there will be a particular entrance for each.”
But according to Robinson, it doesn’t stop there.
“It’s the most lights we’ve had, the most cables we’ve had, the most production trucks we’ve had, the most searchlights, the most staging we’ve ever put down and the most LED lights we’ve ever had,” Robinson said. “It’s special for us because we have the opportunity to do some really large-scale stuff that we don’t get a chance to do in normal arenas.”
Just as a point of reference, Robinson explained that a typical Raw has 24 LED boards whereas there are 414 on this show. Moreover, for a normal pay-per-view, there are 4-6 searchlights. There are 56 on this show. And with the set’s lighting element at 300 feet wide and 100 feet tall, expect it to be possibly the brightest WrestleMania of all time.
“We’re trying a lot of new things that we can’t divulge now,” he added, “but hopefully on the show, you’ll get to see some different things.”
Yupquote:Op zondag 1 april 2007 16:00 schreef BigFire het volgende:
ik heb HOF niet gezien maar hoorde dat Umaga erbij staat in pak met zonnebril![]()
Ik meld me ook pas dinsdagavond laat weer in dit topicquote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef BigFire het volgende:
vanaf nu kijk ik niet meer hier of op andere wrestling-sites tot ik WM gezien heb.
veel plezier mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door The_Crippler op 02-04-2007 22:52:32 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:57 schreef Fugie het volgende:Ben ik het helemaal met je eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Sommige mensen hebben het nog niet gezien, en je kan zeggen wat je wilt hoor, als het maar in de spoiler tags staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:37 schreef sanni het volgende:
Mogen we dan helemaal niets over WM23 seggen? Op de eigen website staat alles allang in geuren en kleuren. I.i.g is mijn voorspelling m.b.t Trump vs Mc Mahon uitgekomen en ik heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend tijdens de PPV. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef BigFire het volgende:Erg klote idd als je al spoilers zonder dat er een spoiler tag was had gelezen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het een vermakelijke WM iig, sommige matches echt op het puntje van mijn stoel gezeten
.....Kennedy
Tegenvallen vond ik het niet, en het publiek leek misschien saai, maar omdat het zon enorm groot stadion was (en sommige stukken ook open) kon je ze niet zo goed horen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef renwan het volgende:
Was ik dan echt de enige die het gewoon echt vond tegenvallen? En wat was dat publiek saai zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Staat toch echt Raw bovenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef roepdeman het volgende:
Kut heb ik Brahma's spoiler gekeken voordat ik Raw had gezien...
Maar ja zoals ik al zei over WM23 ik vond hem tegenvallen, er was niks super speciaals/onverwachts gebeurd waardoor het een memorabele dag werd. Het was gewoon te groot anders zou je het publiek beter horen en dat zou de PPV zeker ten goede komen. Ga gewoon na hoeveel uur wrestling je hebt gekregen en hoeveel uur je zinloze entertainment hebt gezien. Er had met gemak meer tijd uitgetrokken kunnen worden voor 2 andere matches. Iemand gaf deze WM een magere 7 en dat vind ik nog teveel.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Huh, nee? Wanneer was dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |