Laten we gewoon zondag kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wij hebben het er maar moeilijk mee, met al dat voorspellen
Er is ook no way dat Vince gaat winnen.Vince laat zn eigen wel kaalscheren, hij heeft al vaker gekke dingen gedaan.Trump kan zn eigen dat niet veroorloven in de positie waarin hij zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef kidkash19 het volgende:
Lashley-Umaga = Trump gaat niet kaal worden...Lashley wint alsnog na interference
Volgens de geruchten ging Benoit naar Raw toe, dus dan denk ik wel dat hij verliest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Denken jullie echt dat MVP US champ wordt?
Ik heb Melina maar genomen (let niet op mijn woordkeuze) omdat ik anders teveel faces heb die winnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Volgens de geruchten ging Benoit naar Raw toe, dus dan denk ik wel dat hij verliest.
Denk trouwens ook dat Ashley wint omdat ze haar het nieuwe gezicht van de Diva's willen maken. Een beetje zoals Trish was denk ik.
Tis wel iemand die er wat mee kan.Lekker arrogant doen, veel cheaten.Zit wel potentie in MVP als US Champ!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef kidkash19 het volgende:
volmondig JA! Benoit doet er niet veel mee en gaat wss naar RAW...MVP is een perfect iemand die zon titel kan dragen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Booker T wint hem sowieso niet, die heeft pas een title-reign gehad en dat was geen succes.
Vince vond het niet goed genoeg en dan weet je al genoegquote:
Heb tot Summerslam toch niks te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef kidkash19 het volgende:
ow? heb jij een directe verbinding met Vince? of is dit weer van zon roddelsite geplukt?
2 jaar geleden stond Christy Hemme in de playboy èn tegenover Trish op WM en die verloor gelukkig. Ashley heeft net zo weinig talent als Christy en is totaal champion-onwaardig. Denk wel dat ze zo verstandig zijn dat Melina de titel niet verliest. Hopelijk krijgen we een crowdreaction zoals vorig jaar. Ashleyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:36 schreef Fugie het volgende:
hallo vince, ja hoi, booker was slecht eh
Booker was in het begin wel irri maar naar een tijdje was het best leuk omdat hij zijn act goed bleef volhouden en alleen maar beter maakte. Ik denk dat ashley wint omdat wwe playboys wil verkopen (reken maar dat wwe daar een clausule voor heeft) en dus ashley wil hypen. Ik vind ashley overigens absoluut geen vervanger voor trish, doe dan maar melina of mickie.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:38 schreef BigFire het volgende:
Wrestlemania komt eraan en opeens allemaal nieuwe gezichten in dit topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou geil zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Idd ja, zou het een fokker zijn?
Denk niet dat Khali iets met de haak zal doen, hij is zo houterig (of dat speelt hij tenmiste) dat ik hem niet echt met een ketting zie slingeren zeg maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef BigFire het volgende:
de geruchten gaan dus dat Kane na WM een paar maanden vrij neemt (vanwege knieblessure). ik begin hierdoor meer te geloven in winst voor Khali en een flinke toetakeling met de haak.![]()
of Kane neemt Khali mee backstage en horen we er maanden niets over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |