Die prijs is zonder de handgrepen... het uiteindelijke bedrag is 142, zoals webforce al aangaf...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef cursive het volgende:
[..]
Thanks voor de hulp!!
Ben vandaag even terug geweest en heb veel te veel geld uitgegeven.
Zal ff een foto schieten als ik de zooi in elkaar heb geschroeft.
het antwoord is trouwens
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00070.jpg
sorry voor de slechte kwaliteit pic.
Wanneer wordt de afdeling bij jullie weer verbouwd? Hoorde dat er plannen waren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:35 schreef WebForce het volgende:
WebForce ja! Voor keukens komt u allen tot 20 uur naar IKEA Duiven!
Zéér binnenkort. We kunnen alles niet kwijtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer wordt de afdeling bij jullie weer verbouwd? Hoorde dat er plannen waren?
Is het daar nog steeds zo vreselijk koud?quote:Op zondag 1 april 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Koopzondag in Utrecht morgen/vandaag, en ik mag werkennouja vrijwillig en omdat er tekort was, mensen die iets komen afhalen in het externe magazijn zeg gerust hoi
erg aangenaam is het er niet in de winter maar dat is het bij ons in het kinderparadijs ook nietquote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het daar nog steeds zo vreselijk koud?
hahahaha das al een jaar of 4 zo nu...quote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
erg aangenaam is het er niet in de winter maar dat is het bij ons in het kinderparadijs ook nietals je daar ene tijdje gestaan hebt in de winter brrrr
ik sta er erg weinig maar morgen dus en volgende week maandag (2e paasdag ook) vind het met die drukke dagen net ff iets beter dan aan de baliequote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha das al een jaar of 4 zo nu...
Ik heb 4 jaar terug in Utrecht een maand klantenservice gedraaid en daarom ook in het Extern Talon gestaan...
GU is best leuk als het druk is inderdaad... aan de balie is altijd wat te doen, dat vond ik dan wel weer lekker... al sta ik al meer dan 3 jaar niet meer bij de klantenservicequote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta er erg weinig maar morgen dus en volgende week maandag (2e paasdag ook) vind het met die drukke dagen net ff iets beter dan aan de balie
Ik ben net begonnen en dus bij kassa/sevicequote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GU is best leuk als het druk is inderdaad... aan de balie is altijd wat te doen, dat vond ik dan wel weer lekker... al sta ik al meer dan 3 jaar niet meer bij de klantenservice
ahahahaha maar die heb je op rustige dagen ookquote:Op zondag 1 april 2007 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen en dus bij kassa/sevicenet waar ze me nodig hebben
en met contract van 8uur kan ika ltijd wanneer ik wil wel extra aan de slag
en tis wle druk morgen, begin om 12 dus kan meteen aan de slag
op die drukke dagen vind ik de balie niets, komen ook altijd de deelruilingen, mensen met lastig beslag, mensen zonder bon, keukenproblemen, ,matrasomtuilingen etc etc
op drukke dagen meer, omdat dan de werkende mens ook tijd en zin heeft om langs te komen en dan heb je er de tijd gewoon ff niet voor. "ja ik heb ene kast en ik mis de schroeven" welke kast? "ja nou gewoon zo'n houten van jullie"quote:Op zondag 1 april 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ahahahaha maar die heb je op rustige dagen ook
Hahahaha zo te horen is het maar goed ook dat je morgen GU staatquote:Op zondag 1 april 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op drukke dagen meer, omdat dan de werkende mens ook tijd en zin heeft om langs te komen en dan heb je er de tijd gewoon ff niet voor. "ja ik heb ene kast en ik mis de schroeven" welke kast? "ja nou gewoon zo'n houten van jullie"
sommige mensen zijn gewoon vermoeiednquote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha zo te horen is het maar goed ook dat je morgen GU staat
werk ze morgen!
quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef -Banaan- het volgende:
Is de Ikea (Delft) ook open 2e paasdag?
Weet je zeker dat je een Aneboda hebt meegenomen? Naar mijn weten zit die ook niet in de nieuwe collectie. Misschien dat een collega dat kan zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Ozziecar het volgende:
Hoi allemaal!
Een vraagje: bestaat de Aneboda kastenserie al lang in de kleur wit?
Ik heb er een paar staan in houtmotief en heb er gisteren eentje bijgehaald. Kom ik thuis, zit er een witte kast in de verpakking!
'k Wist helemaal niet dat deze bestonden, zijn ze er al lang?
Nee wit is behoorlijk nieuw en volgens mij pas sinds een maand verkrijgbaarquote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Ozziecar het volgende:
Hoi allemaal!
Een vraagje: bestaat de Aneboda kastenserie al lang in de kleur wit?
Ik heb er een paar staan in houtmotief en heb er gisteren eentje bijgehaald. Kom ik thuis, zit er een witte kast in de verpakking!
'k Wist helemaal niet dat deze bestonden, zijn ze er al lang?
Hahaha naja niet iedere vestiging is al zo ver om al het nieuwe assortiment op de verkoopvloer te inplementeren. vandaar dat je het niet op de showroom hebt zien staan...quote:Op zondag 1 april 2007 19:55 schreef Ozziecar het volgende:
Aha, bedankt Bart!
Ik had ze in de winkel ook helemaal niet gezien.
Toen ik thuis kwam en de doos uitpakte, was ik dan ook nogal verrast!
Ik vind ze eigenlijk mooier dan de berkenkleurige, alleen jammer dat ik m'n andere kasten nu al in een andere kleur heb........
Is dit iets voor je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef mrien het volgende:
Ik zit toch zwaar te denken aan de PAX Stordal kast..wil hem al een tijdje hebben..maar hij is zo duur
Denk dat ik m'n vriend toch maar even ga overhalen binnenkort
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb een kast van Ikea uit de Magiker reeks en wilde eigenlijk het bijpassende tv-meubel gaan halen. Maar op de site kom ik hem niet meer tegen. Betekent dat dat hij ook niet meer te koop is? Of staat niet het hele assortiment op de site? Alvast bedankt voor het antwoord
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Magiker assortiment is (helaas) volledig uit de collectie en niet meer verkrijgbaar.
Er staat er hier een op ik2a.nl.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer.. Zo'n beetje m'n hele kamer is in die stijl, eigenlijk. Maar ja, dan maar eens op marktplaats en dergelijke gaan zoeken.
Helaas de verkeerde kleur en nog steeds akelig ver weg (ik woon zelf in Nijmegen). Maar toch bedankt, die site kende ik nog niet. Zal daar ook eens wat vaker rond kijkenquote:
Het staat altijd op 'het' begin scherm van de site, onder openingstijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef wendywendy het volgende:
Goed. Dat was dus zelf ook wel na te zoeken geweest. Had bij ikea a'foort gekeken, daar staat het dus niet zo duidelijk als bij delft. En de volgende keer zal ik eerst ff onder Anna kijken.
Maar bedankt!
Je moet dit ook niet per vestiging bekijken, maar in het algemeen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef wendywendy het volgende:
ja, dat wist ik. Maar bij het Amersfoort gedeelte staat niet dat de ikea as vrijdag maar tot 18:00 open is. Natuurlijk heb ik eerst onder openingstijden gekeken.
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesquote:
Als we werker zoeken staat dat daar vermeld. Ook intern moeten we via de site solliciteren!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, daar staan alleen maar van die hoge vacaturesik dacht: misschien weten ze zelf wel andere vacatures die daar of nog niet op staan, of gemeld is: als iemand weet die werk zoekt, wij zoeken nog wel.
quote:Open sollicitatie versturen
Je kunt deze functie gebruiken om je CV te versturen zonder op een specifieke vacature te solliciteren.
Het betalen is het probleem niet, maar meer dat we hem gewoon wel duur vinden..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit iets voor je?
IKEA card
Ow mensen uit het onderwijs hebben goede smaak
de hbo'ersquote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef Adelante het volgende:
wat zijn "hoge" vacatures? mdw'ers die een traplift kunnen bedienen? of mdw'ers die op de 2e verdieping werken?
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Adelante het volgende:
voor fulltime?
tip: reageer eens als vakantiekracht, de kans om na de vakantie er vast binnen te rollen (bij gebleken geschiktheid)
LACK kast is dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje, deze kast
[afbeelding]
is ook dwars op te hangen, wordt daar ophangmateriaal voor bijgeleverd? Of op z'n minst een instructie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |