Ik vind het een ontzettend leuk design-achtig slaapbankje. De slaapkwaliteit echter bepaal je toch gedeeltelijk zelf door de keuze van je matras. Je kunt namelijk uit drie matrassen kiezen. Verder lijkt het me dat je, vooral op de wat betere matras, goed kunt slapen. Al is een slaapbank zeker niet voor elke dag...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:39 schreef af het volgende:
Wat vinden jullie van de
IKEA PS LÖVÅS
[afbeelding]
zit/slaapt het lekker of valt het wel erg mee.. en hoe is buildquality e.d.?
Het ziet er uit als BESTAquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef cursive het volgende:
Hoi allemaal,
ben vandaag bij de ikea in Heerlen geweest en heb dit kastje gezien:
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00059.jpg
maar ik kan het nergens op de site vinden.
Weten jullie "ikeafielen" misschien hoe hij heet?
edit: andere label is niet te lezen. Maar volgens mij zijn die handgrepen idd van de Besta-seriequote:
ligt wel lekker, maar het nadeel is dat elke kussensloop die ik heb te groot is voor dat dingquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er ervaring met het ergonomische kussen van de Ikea?
Mijn man vond het wel prettig liggen toen we voor matrassen gingen kijken.
[afbeelding]
Ik heb begrepen dat er een hoes om heen zit, die gewassen kan worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ligt wel lekker, maar het nadeel is dat elke kussensloop die ik heb te groot is voor dat ding
ja dat is die hoes zoals je ook ziet op je plaatje, de meeste mensen willen er wel een kussensloop met een kleurtje/motiefje overheen hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoes om heen zit, die gewassen kan worden?
Handgrepen zijn BITNIK. Kan een kastje van EFFECTIV zijn (kantoormeubelen), met CAPITA pootjes eronder. Of een keukenkastje (FAKTUM) met deurtjes (ABSTRAKT wit) en die CAPITA pootjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
edit: andere label is niet te lezen. Maar volgens mij zijn die handgrepen idd van de Besta-serie
Ik heb laatst het ergonomisch kussen van 39 euro gekocht. Echt heeeerlijk kussen. Voor 2 euro heb je 2 hoezen die passen om dit ding.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er ervaring met het ergonomische kussen van de Ikea?
Mijn man vond het wel prettig liggen toen we voor matrassen gingen kijken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ja dat kan ik wel, alleen staan ze dan op de Zweedse site...
Ow de KARLSTAD op de Engelse site...
KARLSTAD
Gaat volgens mij in Nederland 299.- kosten en komt ook in het oranje
En de TIRUP dus op de Zweedse site
TIRUP
Kost volgens mij ook 299.-
Maar goed, van bovenstaande prijzen ben ik niet geheel zeker
ik lees dit en krijg zin om te slapenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ik heb laatst het ergonomisch kussen van 39 euro gekocht. Echt heeeerlijk kussen. Voor 2 euro heb je 2 hoezen die passen om dit ding.
Nou, dat hoef ik niet persé.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja dat is die hoes zoals je ook ziet op je plaatje, de meeste mensen willen er wel een kussensloop met een kleurtje/motiefje overheen hebben
Die is het BESTA kastje van 120*64*40 met 2 deuren van BESTA NORUM (hoogglans wit) en de INREDA pootjes, handgrepen liggen op de keuken afdeling, je kan zelf kiezen welke je wilt hebben. Ik weet even zo snel niet welke dit zijn....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef cursive het volgende:
Hoi allemaal,
ben vandaag bij de ikea in Heerlen geweest en heb dit kastje gezien:
http://members.home.nl/dredg/IMAGE_00059.jpg
maar ik kan het nergens op de site vinden.
Weten jullie "ikeafielen" misschien hoe hij heet?
Ik kom op 147.-quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef WebForce het volgende:
Had ik alleen de handgrpen goed. Wist niet dat dat we ook INREDA pootjes hebben...
Dus even voor de prijs (en ik verveel me)
[afbeelding]
BESTÅ Basiselement, 120x40x64 (BXDXH) ¤59.00
[afbeelding]
BESTÅ NORUM deurtje, 60X64 (BXH), ¤35.00
[afbeelding]
INREDA pootjes, max. 10cm hoog, ¤4.00 p/2 st.
[afbeelding]
BITNIK handgreep, 19cm land, ¤5.00 p/ 2st.
¤107.00 voor dat kastje dus.
Nog even geduld. Nieuwe collectie gaat pas 1 april in. In Groningen hebben we al een nieuwe HAMRA bank in geel en blauw/groen staan. Erg heftige kleuren. En die KARLSTAD hebben we in oranje en donkergrijs/zwart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet op de website van Ikea. Zou je misschien een linkje voor me kunnen plaatsen?![]()
Alvast bedankt!![]()
Is is zelfs 142, je hebt maar 1 set handgrepen nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kom op 147.-
59.- + 70.- + 8.- + 10.- = 147.-
Thanks voor de hulp!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kom op 147.-
59.- + 70.- + 8.- + 10.- = 147.-
goede score, welke store is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:08 schreef JC-Rags het volgende:
VOICE: samenwerking: 600 punten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |