Ongeveer een week, anderhalve week geleden. toen kreeg ik post in ieder geval.quote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Nuvole het volgende:
Wanneer heeft IKEA family voor de laatste keer post verstuurd? Want ik heb nog steeds niets ontvangen..
Dan heb ik dus weer niks gekregen en ik heb het al een tijd geleden in de winkel gemeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 06:54 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ongeveer een week, anderhalve week geleden. toen kreeg ik post in ieder geval.
Dit zijn boxsprings... we noemen ze alleen anders blijkbaar...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Isegrim het volgende:
Heeft IKEA ook boxsprings in het assortiment? Zal wel niet, want op de site vind ik ze niet.
Contactformulier IKEA Familyquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan heb ik dus weer niks gekregen en ik heb het al een tijd geleden in de winkel gemeld.
Kan ik daarover ook online met IKEA contact opnemen?
Ik zie daar op de site van family geen mogelijkheid voor. (IKEAnen help!)
Als je nou even iets verder kijkt op de site, onder het deel 'bedtoebehoren' zie je daar een overzicht van poten staan. Qua stevigheid kun je dit het beste zelf uitproberen in de winkelquote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt dus gewoon losse poten bij zo'n boxspring kopen? Wat kosten die? Zijn die matrassen een beetje stevig (niet van die dingen waar je in wegzakt)?
Edit: dat ronde bed is wel ontzettend gaaf eigenlijk.
Voor die 659.- heb je het bed (de 4 kwarten), het dekmatras en een hoeslaken. Alle onderdelen zijn ook apart verkrijgbaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef Isegrim het volgende:
Levert IKEA bijpassende onderlakens bij dat ronde bed?
Thanx Bartjebart!quote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bestaan ervan ook niet wist, maar dat ik het toevallig een keer tegen kwam laatst. Het zou op zich ook best logisch zijn dat dit gewoon op het IKEA Family gedeelte zou staan inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Thanx Bartjebart!
Ik had op het family-deel van de site zitten zoeken.
P'don, ik zat met mijn oren te kijken geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je nou even iets verder kijkt op de site,
Daar vroeg ik ook naar een pagina terug.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:39 schreef Sugar het volgende:
Op de site komt geen enkele hit als ik Strömstad invoer, terwijl dat toch echt de naam is van onze 3zitsbank (4 jaar terug gekocht). Ik zoek er een nieuwe hoes voor, iemand een idee of daar via nog wel aan te komen is?
kijk anders eens op marktplaats:quote:Op donderdag 19 april 2007 08:39 schreef Sugar het volgende:
Op de site komt geen enkele hit als ik Strömstad invoer, terwijl dat toch echt de naam is van onze 3zitsbank (4 jaar terug gekocht). Ik zoek er een nieuwe hoes voor, iemand een idee of daar via nog wel aan te komen is?
Dan ligt het dus niet aan mij.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bestaan ervan ook niet wist, maar dat ik het toevallig een keer tegen kwam laatst. Het zou op zich ook best logisch zijn dat dit gewoon op het IKEA Family gedeelte zou staan inderdaad.
Ja op zich wel... een dekmatras is eventueel nog wel aan te raden (en alle dekmatrassen tot zaterdag 21 april as. in de aanbieding, -25%)quote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben ook aan het rond kijken voor een nieuw bed en ik vind een boxspring bed altijd erg fijn.
Maar heb je nu dan echt alleen maar dat matras nodig en de poten? Of moet je er nog heel veel meer bij kopen?
Ja op zich wel... een boxspring kun je niet 'IKEA' verpakken...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Oke.. En zo'n pakket is zeker zo groot als het matras is?
Want we wonen niet zo erg dicht bij de Ikea, en als we er dan gaan kijken is het misschien wel handig om daar rekening mee te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |