abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48405821
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Nuvole het volgende:
Wanneer heeft IKEA family voor de laatste keer post verstuurd? Want ik heb nog steeds niets ontvangen. .
Ongeveer een week, anderhalve week geleden. toen kreeg ik post in ieder geval.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:22:02 #227
92354 Nuvole
feeling good
pi_48461385
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 06:54 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ongeveer een week, anderhalve week geleden. toen kreeg ik post in ieder geval.
Dan heb ik dus weer niks gekregen en ik heb het al een tijd geleden in de winkel gemeld.
Kan ik daarover ook online met IKEA contact opnemen?
Ik zie daar op de site van family geen mogelijkheid voor. (IKEAnen help!)
Only the good die young.
pi_48481863
ik heb een vraagje over gordijnroedes. de index is toch de wat dikkere variant? ik weet dat je een jaar of 5 geleden ook een dunnere variant hadden. hoe heet deze dunnere roede? (het is niet het draad, echt een roede) ik wil eigenlijk morgen er nog voor langs bij ikea haarlem.... (en anders vrijdag!)

ik hoop dat iemand van de afdeling textiel me kan helpen!
Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_48483432
Heeft IKEA ook boxsprings in het assortiment? Zal wel niet, want op de site vind ik ze niet.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:49:14 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48484025
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48484100
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef E.T. het volgende:
Boxsprings
Oh toch! Thanks.
pi_48484130
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Isegrim het volgende:
Heeft IKEA ook boxsprings in het assortiment? Zal wel niet, want op de site vind ik ze niet.
Dit zijn boxsprings... we noemen ze alleen anders blijkbaar...

edit: ow wat ET zegt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48484185
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Dan heb ik dus weer niks gekregen en ik heb het al een tijd geleden in de winkel gemeld.
Kan ik daarover ook online met IKEA contact opnemen?
Ik zie daar op de site van family geen mogelijkheid voor. (IKEAnen help!)
Contactformulier IKEA Family
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48484251
Je kunt dus gewoon losse poten bij zo'n boxspring kopen? Wat kosten die? Zijn die matrassen een beetje stevig (niet van die dingen waar je in wegzakt)?

Edit: dat ronde bed is wel ontzettend gaaf eigenlijk.

[ Bericht 33% gewijzigd door Isegrim op 18-04-2007 23:00:07 ]
pi_48484673
Levert IKEA bijpassende onderlakens bij dat ronde bed?
pi_48485272
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt dus gewoon losse poten bij zo'n boxspring kopen? Wat kosten die? Zijn die matrassen een beetje stevig (niet van die dingen waar je in wegzakt)?

Edit: dat ronde bed is wel ontzettend gaaf eigenlijk.
Als je nou even iets verder kijkt op de site, onder het deel 'bedtoebehoren' zie je daar een overzicht van poten staan. Qua stevigheid kun je dit het beste zelf uitproberen in de winkel
pi_48485369
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef Isegrim het volgende:
Levert IKEA bijpassende onderlakens bij dat ronde bed?
Voor die 659.- heb je het bed (de 4 kwarten), het dekmatras en een hoeslaken. Alle onderdelen zijn ook apart verkrijgbaar.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:16:53 #238
92354 Nuvole
feeling good
pi_48487416
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Contactformulier IKEA Family
Thanx Bartjebart!
Ik had op het family-deel van de site zitten zoeken.
Only the good die young.
pi_48487950
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Thanx Bartjebart!
Ik had op het family-deel van de site zitten zoeken.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bestaan ervan ook niet wist, maar dat ik het toevallig een keer tegen kwam laatst. Het zou op zich ook best logisch zijn dat dit gewoon op het IKEA Family gedeelte zou staan inderdaad.
pi_48490714
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je nou even iets verder kijkt op de site,
P'don, ik zat met mijn oren te kijken geloof ik.
  donderdag 19 april 2007 @ 08:39:17 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48491541
Op de site komt geen enkele hit als ik Strömstad invoer, terwijl dat toch echt de naam is van onze 3zitsbank (4 jaar terug gekocht). Ik zoek er een nieuwe hoes voor, iemand een idee of daar via nog wel aan te komen is?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48496011
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:39 schreef Sugar het volgende:
Op de site komt geen enkele hit als ik Strömstad invoer, terwijl dat toch echt de naam is van onze 3zitsbank (4 jaar terug gekocht). Ik zoek er een nieuwe hoes voor, iemand een idee of daar via nog wel aan te komen is?
Daar vroeg ik ook naar een pagina terug.
Heb die bank ook, tweedehands (30 euro op eBay). Zit al een tijdje niet meer in het assortiment.
pi_48498233
Strömstad is uit het assortiment en (in elk geval via IKEA) niet meer te verkrijgen.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_48499955
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:39 schreef Sugar het volgende:
kijk anders eens op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl(...)omstad-hoekbank.html

http://www.marktplaats.nl(...)s-blauw-en-rood.html
  donderdag 19 april 2007 @ 18:24:45 #245
92354 Nuvole
feeling good
pi_48509026
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bestaan ervan ook niet wist, maar dat ik het toevallig een keer tegen kwam laatst. Het zou op zich ook best logisch zijn dat dit gewoon op het IKEA Family gedeelte zou staan inderdaad.
Dan ligt het dus niet aan mij.
Ik kreeg vanmiddag een mailtje terug dat ze me weer op de verzendlijst gaan zetten. Dus ik hoop dat het gaat lukken.
Only the good die young.
pi_48509177
Ik ben ook aan het rond kijken voor een nieuw bed en ik vind een boxspring bed altijd erg fijn.
Maar heb je nu dan echt alleen maar dat matras nodig en de poten? Of moet je er nog heel veel meer bij kopen?
E.
pi_48513170

Nu bij IKEA;
Pets & People

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartjebart op 19-04-2007 20:28:27 ]
pi_48513422
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben ook aan het rond kijken voor een nieuw bed en ik vind een boxspring bed altijd erg fijn.
Maar heb je nu dan echt alleen maar dat matras nodig en de poten? Of moet je er nog heel veel meer bij kopen?
Ja op zich wel... een dekmatras is eventueel nog wel aan te raden (en alle dekmatrassen tot zaterdag 21 april as. in de aanbieding, -25%)
pi_48518625
Oke.. En zo'n pakket is zeker zo groot als het matras is?
Want we wonen niet zo erg dicht bij de Ikea, en als we er dan gaan kijken is het misschien wel handig om daar rekening mee te houden.
E.
pi_48518947
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Oke.. En zo'n pakket is zeker zo groot als het matras is?
Want we wonen niet zo erg dicht bij de Ikea, en als we er dan gaan kijken is het misschien wel handig om daar rekening mee te houden.
Ja op zich wel... een boxspring kun je niet 'IKEA' verpakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')