Klinkt goed op dat topless gaylords na danquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
Zag overal op de bussen staan dat ze die shop hadden geopend. Echt de KUTSTE winkel ever. Luide 'loungemuziek', nauwelijks verlichting, doolhof van kamertjes, je moet wel meelopen met de stroom, topless gaylords en wannabe-lolitas, drukker dan de Bijenkorf met uitverkoop en 60pond voor n polo die 50$ kost in de US
Welke kleur van die Deer Brook polo's bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Ooooo dees wil ik! Wie gaat er binnekort bestellen en wil deze polo erbij doen? Is beetje duur qua service kosten etc om alleen dit te bestellen..
Ik weet het haast zeker van welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Weet je al wat je wilt hebben, of moet je dit nog uitzoeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik weet het haast zeker van wel!
*Meld zich![]()
Hallo,quote:
Ja graag, vooral voor Hollister-kleding.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Hollister shirtjes zijn nog nite binnenquote:Op zondag 1 april 2007 16:25 schreef Ace1 het volgende:
Is er al iemand (adelante?) die het verschil weet tussen de goedkopere en iets duurdere Hollister Tshirts? En of die ook nog verschillen qua stof met de A&F stof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |