ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoogquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gehoort dat de game nu in hele andere sferen zichzelf afspeeltdus geen gettho gelukkig maar ook geen stad.. heb eerlijk gezecht nogsteeds de hoop dat je echt iets in de maffia doen moet en dan prefereerbaar je Yazuku's bijv. (GTA 2 FTW
)
niet zulke jaren '60 maffiaquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoog
oja maar gta zal nooit zuigen![]()
ik vind zulke maffia niet erg. moet wel deze tijd geplaats zijn want autos zijn nu ook sneller eh.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zulke jaren '60 maffiagewoon lekkere 2000-2006 maffia
ze bestaan nogsteed je hoort dr aleen niet zoveel over omdat ze niet zoals capone iedereen doodschieten
(bedenk me net...bestaat dr nu nog wel echte maffia ?)
Alsof xbox.com dat weet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/games/g/grandtheftautoiv
1 speler maar, dat is jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |