denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kennersquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Chup het volgende:
tvp![]()
Hoe hoog zou GTA IV komen te staan in de lijst van meest verslavende spellen ooit?
Moet...WoW...spelen....geen....Fok!.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kenners
Ik vind jou ondertussen een ziekte worden met je irritante kinderachtige gedrag in dit topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef DrDentz het volgende:
"WoW is geen spel, da's een ziekte"
Had ik ook geprobeerd, om te kijken wat er gebeurd als de teller op 0 komt te staan. Komt er een uurtje bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb zo het flauw vermoede dat als de timer op 0 gaat de trailer niet gelijk zal verschijnen, zet je windows klokje maar eens 2 dagen vooruit. Timer gebruikt blijkbaar java dus als we pech hebben wordt de trailer amerikaanse tijd gelanceert, dan kun je er nog 8 uur bij optellen![]()
6 uur is daar nog niemand wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon om 00:00, want dat is 6:00pm EST
quote:
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon De servers liggen plat om 00:00, want dat is 6:00pm EST
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..
Het zijn toch geen ambtenaren daarzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzo
ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoogquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gehoort dat de game nu in hele andere sferen zichzelf afspeeltdus geen gettho gelukkig maar ook geen stad.. heb eerlijk gezecht nogsteeds de hoop dat je echt iets in de maffia doen moet en dan prefereerbaar je Yazuku's bijv. (GTA 2 FTW
)
niet zulke jaren '60 maffiaquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoog
oja maar gta zal nooit zuigen![]()
ik vind zulke maffia niet erg. moet wel deze tijd geplaats zijn want autos zijn nu ook sneller eh.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zulke jaren '60 maffiagewoon lekkere 2000-2006 maffia
ze bestaan nogsteed je hoort dr aleen niet zoveel over omdat ze niet zoals capone iedereen doodschieten
(bedenk me net...bestaat dr nu nog wel echte maffia ?)
Alsof xbox.com dat weet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/games/g/grandtheftautoiv
1 speler maar, dat is jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |