denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kennersquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Chup het volgende:
tvp![]()
Hoe hoog zou GTA IV komen te staan in de lijst van meest verslavende spellen ooit?
Moet...WoW...spelen....geen....Fok!.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kenners
Ik vind jou ondertussen een ziekte worden met je irritante kinderachtige gedrag in dit topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef DrDentz het volgende:
"WoW is geen spel, da's een ziekte"
Had ik ook geprobeerd, om te kijken wat er gebeurd als de teller op 0 komt te staan. Komt er een uurtje bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb zo het flauw vermoede dat als de timer op 0 gaat de trailer niet gelijk zal verschijnen, zet je windows klokje maar eens 2 dagen vooruit. Timer gebruikt blijkbaar java dus als we pech hebben wordt de trailer amerikaanse tijd gelanceert, dan kun je er nog 8 uur bij optellen![]()
6 uur is daar nog niemand wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon om 00:00, want dat is 6:00pm EST
quote:
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon De servers liggen plat om 00:00, want dat is 6:00pm EST
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..
Het zijn toch geen ambtenaren daarzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzo
ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoogquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gehoort dat de game nu in hele andere sferen zichzelf afspeeltdus geen gettho gelukkig maar ook geen stad.. heb eerlijk gezecht nogsteeds de hoop dat je echt iets in de maffia doen moet en dan prefereerbaar je Yazuku's bijv. (GTA 2 FTW
)
niet zulke jaren '60 maffiaquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ja en dan zou het tof zijn als je ook daadwerkelijk mannetjes moet inhuren als beveiliging en advocaten moet omkopen ofzo en toch meer assets en echt een stad ken ownen zoals capone dat deed en en en the godfather game zoog
oja maar gta zal nooit zuigen![]()
ik vind zulke maffia niet erg. moet wel deze tijd geplaats zijn want autos zijn nu ook sneller eh.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zulke jaren '60 maffiagewoon lekkere 2000-2006 maffia
ze bestaan nogsteed je hoort dr aleen niet zoveel over omdat ze niet zoals capone iedereen doodschieten
(bedenk me net...bestaat dr nu nog wel echte maffia ?)
Alsof xbox.com dat weet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/games/g/grandtheftautoiv
1 speler maar, dat is jammer
12 uur vannachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Whizzkith het volgende:
Maar hij komt dus pas rond 6 uur hier neem ik aan? (De trailer dus)
Anders zou het een beetje raar zijn dat ie in Europa eerder te zien is dan de VS
quote:HTTP Error 404
404 Not Found
The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.
Please contact the server's administrator if this problem persists.
Ze hadden ook al eens Liberty city gedaan, vice city gedaan en san andreas gedaan, dus londen kan best.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef wc-eend het volgende:
London hebben ze al gedaan.. bij deel 1 dan wel.. maarja..
New York en Vice City en San andreas (gedeeltelijk) ook. Wat is je punt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef wc-eend het volgende:
London hebben ze al gedaan.. bij deel 1 dan wel.. maarja..
Gelukkig zijn er altijd lieve mensjes die het op Usenet gooienquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef rival het volgende:
ik heb de pagina al voor me. ben bang dat ik er over 11 uurtjes niet meer op kom
http://www.rockstargames.com/support/req_support_detail.php?product=275%2C16%2CGrand+Theft+Auto+IV%2CPLAYSTATION_3%2CRockstar_Games%2Cgta4&submit=Submitquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rockstargames.com/support/req_support_detail.php?product=275%2C13%2CGrand+Theft+Auto+IV%2CPS3%2CRockstar_Games%2Cgta4&submit=Submit
nu staat daar weer xbox 360. gister alleen ps3
Resultaat van de tijd naar voren gooien. Even om de drie uurtjes proberenquote:Not Found
The requested URL /IV/index2.html was not found on this server.
Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at www.rockstargames.com Port 80
Wat voor zin heeft het om je tijd vooruit te gooien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Resultaat van de tijd naar voren gooien. Even om de drie uurtjes proberen
niks want hij pakt de server tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om je tijd vooruit te gooien?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | { stop (); launchDate = new Date(Date.UTC(2007, 2, 29, 22, 0, 0)); trace (launchDate); test.text = launchDate; now = new Date(); dateDiff = launchDate - now; if (now >= launchDate) { _root.gotoAndStop("out"); } else { _root.play(); } // end else if }; |
1 2 | getURL("index2.html", "_self"); |
Het is een javascript op de site die de aftelling afhandelt. De tijd haalt hij gewoon van je eigen computer. Zet je de tijd naar drie seconden voor twaalf, denkt die teller dat het ook echt die tijd is. Is die tijd dus voorbij, word je doorverwezen naar: Index2.html.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om je tijd vooruit te gooien?
zullen ze nog wel bekend makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:29 schreef Gamer_V het volgende:
Ze hadden eigenlijk een bezoekersteller op die site moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |