maken we dr gelijk een MMORPG vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:22 schreef Helo het volgende:
Nog 12 uur en dan weten we hopelijk hoe het er uit gaat zien (in grote lijnen) welke tijd periode het afspeelt en hopelijk of het een uitgebreide multieplayer functie zal hebben.
of laten we effe over de top zijn en een MMO krijgen
liever dan nog 4dquote:
Zou wel een stunt zijn, een trailer met GTA1 graphics, topdown view, en dan aan t einde: "1 April"quote:
Zo'n kutbrugquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Jimbo het volgende:
eerste wat in me opkomt is de brug in GTA 3 waar je begint
Haha, prachtigquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:09 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn, een trailer met GTA1 graphics, topdown view, en dan aan t einde: "1 April"
Klopt niet, weet ik ook wel![]()
Fakequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik hoop Europa. Hopelijk een klein stukje van Nederland, lijkt me lache! En hopelijk is dit een echte:
[afbeelding]
(is al eerder gepost, ik weet het)
Had deze overigens nog niet eerder gezien, maar hij ziet er wel heel erg nep uit:
[afbeelding]
Wanneer stoppen mensen met dit soort berichten als men toch weet dat er doorgegaan wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Wessiej het volgende:
Nah, wanneer stoppen mensen met 240203203 voorspellingen doen als je tóch weet dat het gewoon een trailer wordt waarin alles duidelijk word.
Zo lang nog?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef rakotto het volgende:
Nog 6 uur en 30 minuten!
ik gok en hoop op chicago :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wanneer stoppen mensen met dit soort berichten als men toch weet dat er doorgegaan wordt.
(Het antwoord is: omdat 'voorspellen' leuk is)
nee nu 30 min minderquote:
Ook had GTA3 de leukste gangs. Verder zou ik het tof vinden als je zelf kan kiezen bij welke gang je wilt aansluiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop dat ze qua verhaal en personages weer richting GTA3 gaan, want ik vond de verhaallijn in SA geen zak aan.
Ik kwam niet eens meer in de eerste 'stad'quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje jammer dat je na een tijdje in 3 niet meer normaal in die pauperbuurt kon rond lopen met al die Chinezen...
Kutbuitenlandersquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje jammer dat je na een tijdje in 3 niet meer normaal in die pauperbuurt kon rond lopen met al die Chinezen...
Idd herkenbaar. Vooral bij Leone's buurt, shoten ze op je met shotguns...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens meer in de eerste 'stad'Dat was idd best erg, overal mensen die op je schoten
godmode aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Idd herkenbaar. Vooral bij Leone's buurt, shoten ze op je met shotguns...![]()
Toch vind ik GTA3 het best van allemaal![]()
Ik heb GTA3 nooit gespeeld, wil het eigenlijk wel doen. Maar ik ben bang dat ik er geen bal aan vind. Er zijn met VC en SA natuurlijk veel meer opties bijgekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Idd herkenbaar. Vooral bij Leone's buurt, shoten ze op je met shotguns...![]()
Toch vind ik GTA3 het best van allemaal![]()
zal wel lekker verwarrend worden met dat links en rechts rijden danquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik hoop Amsterdam en Londen... Maar goed, ik vraag me af of we straks na die trailer wel weten wat het is. Want Vegas, New York, San Francisco en Los Angeles herken ik wel als Amerikaanse steden, maar hoe die andere steden er allemaal uitzien!?
Ik heb gewoon een kaart van Liberty aan de muur hangen, 2 maal zelfs. (PS2 en psp) Ook in-game is er gewoon een kaart.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb GTA3 nooit gespeeld, wil het eigenlijk wel doen. Maar ik ben bang dat ik er geen bal aan vind. Er zijn met VC en SA natuurlijk veel meer opties bijgekomen.
Was het ook bij GTA3 niet zo dat je niet eens een kaart van de stad in het spel hebt?
Je bedoeld Vice City, mag ik toch wel hopen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
3 had inderdaad het beste verhaal en, imho, ook de leukste stad/sfeer.
Vice City had nou niet echt de leukste stad qua indeling enzo vind ik. Zo plat als een dubbeltje, allemaal rechte wegen, nauwelijks echte scheurstukken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoeld Vice City, mag ik toch wel hopen?
VC was alleen leuk door de locatie en geweldige muziekquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoeld Vice City, mag ik toch wel hopen?
Ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik verwacht vannacht hier allemaal "ZOMG!!11,,
![]()
![]()
" posts
Er staat toch drie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoeldt Vice City, mag ik toch wel hopen?
Nee ik denk weer z'n trailer van 1 minuut met wat in-game beelden en muziek. Maar dat kan ok heel tof zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef Piovan het volgende:
Straks is het een trailertje van 20 tot 30 seconden
Maar daarna begint over het algemeen wel steeds meer het 'uitlekken' van plaatjes/screenshots/info enz. Daar zit ik nog meer op te wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nee ik denk weer z'n trailer van 1 minuut met wat in-game beelden en muziek. Maar dat kan ok heel tof zijn!![]()
Om 00:00 uurquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef -Dries- het volgende:
Hoe laat komt ie nou vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |