denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kennersquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Chup het volgende:
tvp![]()
Hoe hoog zou GTA IV komen te staan in de lijst van meest verslavende spellen ooit?
Moet...WoW...spelen....geen....Fok!.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denkt tog wel rond 5 oid ... aangezien MMORPG's veel verslavender zijn volgens de kenners
Ik vind jou ondertussen een ziekte worden met je irritante kinderachtige gedrag in dit topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef DrDentz het volgende:
"WoW is geen spel, da's een ziekte"
Had ik ook geprobeerd, om te kijken wat er gebeurd als de teller op 0 komt te staan. Komt er een uurtje bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb zo het flauw vermoede dat als de timer op 0 gaat de trailer niet gelijk zal verschijnen, zet je windows klokje maar eens 2 dagen vooruit. Timer gebruikt blijkbaar java dus als we pech hebben wordt de trailer amerikaanse tijd gelanceert, dan kun je er nog 8 uur bij optellen![]()
6 uur is daar nog niemand wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon om 00:00, want dat is 6:00pm EST
quote:
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat is allemaal al berekend. Die trailer komt hier gewoon De servers liggen plat om 00:00, want dat is 6:00pm EST
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
6 uur 's middags? Ik houd ook van uitslapen, maar dat ..
Het zijn toch geen ambtenaren daarzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat in de middag dan ? zijn ze dan al niet naar huis ? 8-5 werk enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |