quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef OG-Loco het volgende:
Ligt eraan wat je idee is. Vertel dat maar eerst even.
Right baby!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:27 schreef OG-Loco het volgende:
JA HOE MOETEN WE JE ANDERS HELPEN????
Kan het niet vinden nee..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Sneeuwvlok het volgende:
bestaat het echt nog niet http://www.google.com/patents
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:36 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Wat dan, ik zal nog een keer goed kijken??! welke sector?![]()
nieuwe ideeën.. pff..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:36 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Wat dan, ik zal nog een keer goed kijken??! welke sector?![]()
Het wordt niet gebruikt, maar op een andere manier gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef SuperRogier het volgende:
Op ongeveer alles zit al een patent, ookal is het nog niet mogelijk om het te ontwikkelen, grote kans dat hetgeen jij wil maken al gepatenteerd is..
Maargoed, wat is je idee? Uiteraard hoef je het niet uit te leggen, maar iig een richting (dus qua techniek, design, bouwshizzle wat dan ook)
Volgens mij moet je wel meer dan een bouwtekening leveren om mensen te overtuigen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef El_Bartos het volgende:
Ik zit met hetzelfde probleem
Ik heb een uitvinding in gedacht en vind er voor de rest niets over. Moet je eerst een werkend prototype kunnen bouwen voor je een patent kan aanvragen? Of zijn bouwtekeningen voldoende?
Wat doet dit in ONZ eigenlijk
Een auto die rijd dmv rennende hamsters?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het wordt niet gebruikt, maar op een andere manier gedaan.
Zou mijn god niet weten waarom omdat die andere manier een stuk eenvoudiger is en sneller...
Nu lul ik niet meerdadelijk lul ik me zelf voorbij
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Een auto die rijd dmv rennende hamsters?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom heb ik het idee dat het "idee" van de TS echt zoiets knulligs is?![]()
Nee maar om de een of andere reden heb ik het idee dat het niet een technisch hoogstandje is, innovatief, vooruitstrevend maar meer een of andere knullige vrouwen handige uitvindingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Misschien omdat je me wilt overhalen dat ik het ga vertellen dat het welliswaar helemaal niet knullig is?
Als ik mijn idee vergelijk met de ideeën van "beste idee van NL"
Is dit toch wel een blikkenvanger mennofzo..
![]()
Is ook helemaal niet technisch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee maar om de een of andere reden heb ik het idee dat het niet een technisch hoogstandje is, innovatief, vooruitstrevend maar meer een of andere knullige vrouwen handige uitvinding
Maargoed, waar heeft het mee te maken? Als het met kleding enzo is dan boeit het me toch geen fuck
(dus niet je idee geven maar iig de richting; zoals transport, nieuwe/handige verpakking, weet ik veel)
en ja, ik ben nieuwsgierig![]()
Nee het is lekker niet dat ding die je een orgasme van 30 min lang kan bezorgen!!!quote:
Oke bedankt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef vero-legata het volgende:
Kun je er wat mee, kun je er mensen verder mee helpen? voor muziek heb je bumastemra of zo, google gewoon eens naar een patent buro. Maar onthou wel dat ook al heb je een patent dan mogen mensen het nog steeds jatten. Mits jij gaat procederen tegen hun inbreuk op jouw patent. Dit kost je zo ie zo iets van rond de 10 duizend euro of zo. Voor een bedrijf niet veel geld maar misschien voor jou wel. MIsschien kun je beter een bedrijf opzoeken die het mogelijk in productie kan nemen en proberen je idee aan hun te verkopen en in samenwerking met hun het verder te ontwikkelen.
Succes iig
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Sorry -XX- De "inklapbare" paaldans paal bestaat al
Gaat t trouwens om een tastbaar product? of om een mannier van handelen (wat ik een beetje uit dit topic haal)?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |