Zaten ze niet ooit bij hem thuis op de bank en vertelde zijn vrouw toen hoe Stijn voetbal keek ofzoquote:
Zeker wel. Buiten die motorcoureurs vond ik het allemaal leuk om te zien.quote:
Dat bedoel ik respect tussen grote sporters.quote:Op maandag 9 april 2007 20:47 schreef mitt het volgende:
Leuk dat Ballan Bos herkent.
Had ik ook last van.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
Dat ijshockey. Was nog niet zoveel op tv mar deze finale was rechtstreeks op de radio te volgen.l Krijg weer kippenvel.
Hoe die vissekom zowat een eind maakte aan zijn handquote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef sportfreak het volgende:
Hoe een viskom een einde kan maken aan een voetbalcarriere.![]()
Raar verhaal inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef sportfreak het volgende:
Hoe een viskom een einde kan maken aan een voetbalcarriere.![]()
Nee, 20.66. Een halve seconde boven het seizoensrecord van hemzelf en volgens mij een seconde boven zijn eigen BR.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Mwah, vind haar maar irritant![]()
Theo Bos, echt een gouden kerel![]()
Had ie nou ook zijn Holland Sport baanrecord verbeterd ?![]()
quote:20.25-21.25 uur HOLLAND SPORT
Wilfried de Jong en Matthijs van
Nieuwkerk presenteren Holland Sport.Met
scherpe gesprekken,nostalgische
anekdotes,sportfilms en live actie!
Een gesprek met voetballer Timmy Simons
over de terugval van PSV na de
winterstop en over zijn helden Franky
van der Elst en Patrick Vieira.
Dan:Marathonloper Luc Krotwaar en
schrijver Abdelkader Benali herbeleven
de hitte in de marathon van Rotterdam.
En een dag na Parijs-Roubaix ruimt
Matthijs in het Museum een schap in
voor Johan Museeuw.
Nee hoor, ze laadde hem pas vlak voor het schieten met 1 klein kogeltje.quote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Valt mij nu op dat ze eigenlijk al dat hele gesprek met een geladen pistool staat te zwaaien ...
Inderdaad niet echt een top-uitzending.quote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig bijzonders deze uitzending moet ik zeggen.
quote:20.30-21.30 uur HOLLAND SPORT
Presentatie:Wilfried de Jong en
Matthijs van Nieuwkerk.Met vandaag:
Johan Cruijff & Feyenoord
Vanwege de 60ste verjaardag van Johan
Cruijff reden om aandacht te besteden
aan het ene seizoen dat Cruijff in
Rotterdam speelde.
Gedreven door rancune over zijn
behandeling door het Ajax-bestuur maakt
Cruijff in 1983 een onvoorstelbaar
geachte overstap naar Feyenoord.
Gesprekken met de oud-Feyenoorders
Bennie Wijnstekers en Peter Houtman
en met masseur Dick van Toorn.
wat een ongelofelijke betweter was het tochquote:
Geweldig verhaal jaquote:
Nee man, zie je daar echt de humor niet van in ?quote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke betweter was het toch![]()
En Tong gaat erop in natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man, zie je daar echt de humor niet van in ?
Je bent natuurlijk Pol van Himst gewend als beste Belg. Nou die is me een partij kleurloos.
Cruijff geen voetballiefde. 'Ik stop als trainer als ik niet meer met het partijtje mee kan doen'quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En Tong gaat erop in natuurlijk![]()
Ach, Cruyff was een topvoetballer, maar ik heb het nooit echt voor hem gehad. Bij Cruyff mistte je dat stukje voetballiefde die je wél bij pakweg Maradona zag. Voor Cruyff was voetbal z'n job. Voor Maradona was het z'n leven.
En ik blijf het zeggen, puur kwalitatief op het veld heeft Cruyff nooit het niveau gehaald dat de beste Rensenbrink een paar keer wél haalde.
Wanneer? gewoon volgende week en week daarop?quote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Nog 2 extra uitzendingen.Maar die zomerstop begint veel te vroeg.
Ik kon die man niet verstaan. Ben ook alweer vergeten hoe ie heet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ik blijf maar naar dat kunstgebit van die manueel therapeut kijken.
Amateurvoetbal.quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
25 mei dacht ik weet nioet waarover dat ontging me.
Ah, de Belgische Competitiequote:
Compilatie van het afgelopen seizoenquote:
quote:Amateurvoetbal staat centraal in Holland Sport
Ieder weekend worden er op de Nederlandse velden door ruim 600.000 amateur-voetballers 30.000 wedstrijden gespeeld. Met leuke en minder leuke momenten. Voor de makers van Holland Sport reden hier een thema-uitzending over te maken. Uitzending: donderdag 24 mei, 20.15-21.55 uur, Nederland 3.
In zeven van de 30.000 wekelijkse amateurduels is er wekelijks sprake van bedreiging en mishandeling van scheidsrechters. Twaalf procent van de voetballers geeft aan het afgelopen jaar getuige te zijn geweest van fysieke agressie. Welke rol heeft het amateurvoetbal in onze samenleving?
De liefde voor de club vormt een rode draad door het programma. Niet alleen gemolesteerde scheidsrechters en voetballers staan centraal. Het programma gaat vooral ook over de mooie kanten van het amateurvoetbal. Bijna nergens worden milieuverschillen zo gemakkelijk overbrugd en intergratie op een zo natuurlijke wijze in de praktijk gebracht, als juist in deze teamsport.
Duizenden vrijwilligers
Deze maatschappelijke betekenis wordt zichtbaar in de portretten van de amateurvoetbalverenigingen en hun spelers, trainers, lijnentrekkers, de mensen die de kantine runnen etc. De clubs drijven op duizenden vrijwilligers. Want 30.000 wedstrijden per week, dat gaat niet zomaar. Wie rijdt er bij uitwedstrijden? Wie zorgt er voor een goed bespeelbaar veld? Wie bakt er friet in de kantine?
Met het thema Over Amateurvoetbal sluiten de VPRO en Holland Sport het voetbalseizoen af. Gasten zijn onder anderen Jeffrey van der Gaag van vierdeklasser Zinkwegse Boys, staatssecretaris van VWS Jet Bussemaker. De presentatie is in handen van Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk.
In een videocolumn brengen bekende Nederlanders een ode aan hun eigen vereniging en een profvoetballer gaat terug naar zijn amateurclub. Verder: medewerking van tv-presentator en trainer van FC Lienden Hans Kraay jr, publicist Joost Zwagerman en van cabaretier en zanger Kasper van Kooten.
Is een eigen topic ward Bliksemschigt.quote:
Verheug me er al op.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aanstaande maandag begint een nieuw seizoen!
quote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Tot nu toe is het weer geweldig.
Nee dus.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij neemt ons allemaal in de maling, toch ?![]()
Ik geloof er niks van dat het zo erg wasquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Golfert De Kromme was de grootste na Cruijff hè ?
Niks van gelogen Joostquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat het zo erg was![]()
Nummer vierquote:
Dan ben ik benieuwd naar nr 3 , Marco ?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij is volslagen gek, maar dat maakt hem net leuk ...
Bij Voetbal Insite hebben ze gewoon de opdracht om zo te zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef VoreG het volgende:
Als hij nou op deze manier bij Voetbal Insite gaat zitten is het interessant. Bij Voetbal Insite vind ik hem ontzettend irritant.
Ik denk dat hij dit wel een prettig interview vind.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef VoreG het volgende:
Als hij nou op deze manier bij Voetbal Insite gaat zitten is het interessant. Bij Voetbal Insite vind ik hem ontzettend irritant.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Als Willen dood gaat krijgen we hetzelfde als met Hazes maar dan in de Kuip
het bestequote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Willem van Hanegem![]()
Holland Sport, een van de beste sportprogramma's op de Nederlandse tv.
3equote:Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Happel Gekozen in de top tien van beste trainers ooit
Hij was inderdaad de beste na Goethals ...quote:Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Happel Gekozen in de top tien van beste trainers ooit
Het beste programma wat mij betreft. Als het tenminste niet om weergave van wedstrijden gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Willem van Hanegem![]()
Holland Sport, een van de beste sportprogramma's op de Nederlandse tv.
ach, wie heeft de beste wielrennersquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Joost Carl Huighbrechts begon ooit met Kees Jansma te vergelijken wie de beste voetballers had.
Haqdden ze er 5 gehag ging gelijk op tot ze bij Willemk kwamen en Cruijff van Basten Bergkamp en Rensenbrink nog moesten komen.
Zelfs dat hebben we nietquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Joost, ga toch naar een belgisch forum!
Ok, dan mag je blijvenquote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben we niet![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Joost, ga toch naar een belgisch forum!
Niet halfnaakt zoals een jaar geleden?quote:
Zelfs Van Hanegem zou nog beter wielerkoersen becommentariëren dan Smeets tegenwoordigquote:
Dat laatste was wel op het allerlaatst. Het gaat heel geleidelijk dus je leert jezelf aan, je aan te passen. Je ontwikkelt je andere zintuigen (gehoor) beter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:21 schreef Fides het volgende:
Volgens mij houdt Willem ons voor de gek met zijn 25% en 5% zicht![]()
beter kun je het niet verwoordenquote:
ja, ik, op uitzending gemist, vanmorgen vroeg alquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik keek net op uitzendinggemist maar daar staat hij volgens mij nog niet op. Iemand die hem wel al via Internet bekeken heeft?
In deze rol wel. Dit is 100 keer leuker dan zijn 'rol' zoals hij het speelt in VI.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef The_Verve het volgende:
Vliegende start van een nieuw seizoen. En Van Hanegem is een mooi mens.
... schat waar liggen mijn sokken??? nee, hoor daar liggen ze niet!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nederland3.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Hier staat ie niet op
Kan je de link geven waar je hem vandaan gehaald hebt?
Misschien is het de 'rol' van Genee, die het beste jongetje van de klas speelt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In deze rol wel. Dit is 100 keer leuker dan zijn 'rol' zoals hij het speelt in VI.
Had het leuker gevonden als al de vrouwenhockeyinternatinals waren gekomen, het zijn altijd de babes , Bah, het is een teamsport.quote:Op maandag 24 september 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een dag na PSV - Feyenoord ontvangen Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk voetballer Kenneth Perez van PSV. Daarnaast de voorpremiere van de hockeydocumentaire 'Goud' met hockeyinternationals Minke Booij en Miek van Geenhuizen. En verder het Holland Sport Museum, de Chinees, petje op petje af en het wielerspel.
Minke Booij is nou niet echt de babe van het teamquote:Op maandag 24 september 2007 16:00 schreef maril het volgende:
[..]
Had het leuker gevonden als al de vrouwenhockeyinternatinals waren gekomen, het zijn altijd de babes , Bah, het is een teamsport.
Laat ik het anders stellen, laat ook die vrouwen die niet in de pers komen maar wel mee werken aan de ene kampioenschaop naar de andere ook hun zegje doen, zijn altijd de zelfde , ofquote:Op maandag 24 september 2007 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Minke Booij is nou niet echt de babe van het team
Ik niet hoor, hoopte eigenlijk dat Ellen Hoog er zou zijn...quote:Op maandag 24 september 2007 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat meer dan de helft het niet eens erg vindt.
Heel interessant idd.quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik niet ik ga lekker fokradio lusiteren !1
Dat soort dingen vind ik zo leuk aan dit programma.quote:Op maandag 24 september 2007 20:39 schreef rubbereend het volgende:
leuk om eens te zien hoe ze die snelheid meten
Geilquote:Op maandag 24 september 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Ellen Hoog die in het ijswater gaat
Was ze er toch nog een beetje netquote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik niet hoor, hoopte eigenlijk dat Ellen Hoog er zou zijn...
Nee, dat rode lampje betekent dat ie uit isquote:Op maandag 24 september 2007 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, in de kleedkamers waren ze niet. Zouden die cameramensen echt nooit eens hun camera daar 'per abuis' achter gelaten hebben![]()
Hij reed in de gele trui. Donderde 80 meter het ravijn in. Vind je het raarquote:Op maandag 24 september 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een huilie die Wim !
Wirklich über geilquote:Op maandag 24 september 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Ellen Hoog die in het ijswater gaat
Van de Braziliaanse voetballers ook. Viel me tegen. Die van Duitsland van het afgelopen WK moet wel erg goed zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef rubbereend het volgende:
van het Engelse rugby team is ook zo'n docu gemaakt in het jaar dat ze wereldkampioen werden, prachtige beelden.
Hoezo doen die ajacieden ook zo ?quote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef Tommeke het volgende:
Kippenhok! Heerlijk!
Maar wel herkenbaar
ja dat was heel tof, dan zie je ineens de gekte eromheen komen, tienduizenden mensen buiten een hotel en dan zie je je spelers maar rustig te krijgen voor een wedstrijdquote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de Braziliaanse voetballers ook. Viel me tegen. Die van Duitsland van het afgelopen WK moet wel erg goed zijn.
Die van het Franse elftal in '98 was ook vrij goed.quote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de Braziliaanse voetballers ook. Viel me tegen. Die van Duitsland van het afgelopen WK moet wel erg goed zijn.
Ze moeten er het komende EK maar eens een maken over de Belgen:quote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was heel tof, dan zie je ineens de gekte eromheen komen, tienduizenden mensen buiten een hotel en dan zie je je spelers maar rustig te krijgen voor een wedstrijd
quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze moeten er het komende EK maar eens een maken over de Belgen:
"Het is zaterdagavond. De Rode Duivels verzamelen in Café Belle Vue om naar Nederland te kijken dat zich wél kon plaatsen ..."
whehe, een docu over Belgie lijkt me wel tof trouwens. De barre tocht naar Kyrgyzystan en dan 2-2 spelen. En dan de camera in de kleedkamer...quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze moeten er het komende EK maar eens een maken over de Belgen:
"Het is zaterdagavond. De Rode Duivels verzamelen in Café Belle Vue om naar Nederland te kijken dat zich wél kon plaatsen ..."
Doet wel erg veel pijn hè?quote:Op maandag 24 september 2007 20:54 schreef golfer het volgende:
Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
Perez.![]()
Heb eens een documentaire over Utrecht gezien...quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo doen die ajacieden ook zo ?
quote:Wilfried de Jong en Matthijs van
Nieuwkerk ontvangen een dag na het WK
wielrennen in Stuttgart Thomas Dekker
en Michael Boogerd.Voor Boogerd is het
zijn laatste WK.
Daarnaast komt bokser Raymond Joval
en verder uiteraard het Holland Sport
Museum,de Chinees,petje op petje af en
het wielerspel.
Volgens mij zat ie toch ergens upstate NY, aan de bossen te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:41 schreef TimoBasso het volgende:
Flier ..
Die docu over die Bokser in NYC lijkt me ook de moeite waard
Sowieso vind ik dat hele gedoe met al die verschillende bonden maar crap. Zo is er toch geen touw meer aan vast te knopen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Alsof je in Nederland geen bossen hebt om te hardlopen. Stoerdoenerij van een 39jarige bokser die in een bond waar nooit iemand van heeft gehoord wereldkampioen wil worden.
Meerdere bonden doet een sport gewoon geen goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat hele gedoe met al die verschillende bonden maar crap. Zo is er toch geen touw meer aan vast te knopen?
Gewoon 1 bond en 1 kampioen per gewichtsklasse.
Het grote verschil met het wielrennen is natuurlijk wel dat je nu al een paar 'instituten' hebt qua wedstrijden zoals de Tour, de Ronde van Vlaanderen, Milaan-San Remo, ... waar elke toprenner met kans op winst hoe dan ook aan de start wil komen. Dat zal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de huidige ontwikkeling in het wielrennen ook niet bepaald toe te juichen
Heel erg mooi ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:36 schreef Tommeke het volgende:
Die vochtige ogen van Boogerd na het kijken van dat filmpje, schitterend
Tjah een sprinter én die atleten kunnen natuurlijk wel nog gewoon volop doping nemenquote:
Zaterdag heroverde Valuev zijn wereldtitel zwaargewicht. Nergens iets over gelezen nadien. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat hele gedoe met al die verschillende bonden maar crap. Zo is er toch geen touw meer aan vast te knopen?
Gewoon 1 bond en 1 kampioen per gewichtsklasse.
quote:MAANDAG 8 OKTOBER: BASEBALLER RICK VAN DEN HURK
Na Robert Eenhoorn, Win Remmerswaal, Rikkert Faneyte en Ralph Milliard is er weer een Nederlander actief in de Major League Baseball. Pitcher Rick van den Hurk speelt op het hoogste niveau bij Florida Marlins.
Ik dacht, die begint zo nog te jankenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:38 schreef pascalheister het volgende:
wat een doos die supportster van ajax
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |