Ik heb helemaal geen behoefte om jou wat dan ook uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leg het 'dus' nog eens verder uit?
Nee Martin, ze maken er zelf een potje van, dat doen wij niet en de Amerikanen ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel.
Je kúnt het niet he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef gelly het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte om jou wat dan ook uit te leggen.
Zo zou je het kunnen bekijken, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Waarom denk je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Islam, natuurlijk. Die religie kan niet samen met democratie en leidt altijd tot geweld, zie vijftienhonderd jaar mohammedaanse geschiedenis.quote:
Inderdaad. Zo simpel is het. Nou ja, slotje ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Precies, ik bedoel, kom op, zeg, die Amerikaanse bezetting en de Iraakse burgeroorlog, weet je, dat dat tegelijkertijd was, dat is gewoon toeval, dat moet je los van elkaar zien. Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Mja... noem eens democratieën in moslim-landen? Met individuele vrijheid enzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Islam, natuurlijk. Die religie kan niet samen met democratie en leidt altijd tot geweld, zie vijftienhonderd jaar mohammedaanse geschiedenis.
Nou en? Zou je niet eens hulp gaan zoeken voor dat dwangmatige moralistische geleuter van je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel. Het minste wat we kunnen doen is die mensen opvangen die tussen 2 vuren van rivaliserende malloten zitten.
Doe maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo simpel is het. Nou ja, slotje ?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef skiczukie het volgende:
Waar zijn de volksbeweginggen van de jaren '70. Provo's! Dit is toch wel de tijd, waarom komt niemand op voor zijn of haar mening?
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft, eerder een bepaald iemand die nog een onverwerkt jeugdtrauma heeft. Wat moest je vroeger allemaal doen van meneer pastoor ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nou en? Zou je niet eens hulp gaan zoeken voor dat dwangmatige moralistische geleuter van je?
Hoi, wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft, eerder een bepaald iemand die nog een onverwerkt jeugdtrauma heeft. Wat moest je vroeger allemaal doen van meneer pastoor ?
Waarom heb je dan geen werk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft,
Irakezen weten natuurlijk ook wel raad met een Wilders, ze hebben in ieder geval al flink geoefend in Irak, en we weten waar dat soort "mensen" toe in staat zijn.quote:
Exact! Dat bedoel ik en onderbouwt mijn stelling.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... noem eens democratieën in moslim-landen? Met individuele vrijheid enzo?
Dat is nu eenmaal hun cultuur!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:10 schreef Tism het volgende:
zooitje ongeregelde losggeslagen machtbeluste zandmannetjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |