En daar moet je respect voor hebben!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal hun cultuur!.
Met zo'n Albayrak aan de poort en Abou aan het geld zal het wel wat harder gaan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Nederland is niet islamitisch.
Ik geef het tien, twintig jaar en de moezelmannen maken de dienst uit in Al-Haag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met zo'n Albayrak aan de poort en Abou aan het geld zal het wel wat harder gaan..
Nou, ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef Monidique het volgende:
Ik geef het tien, twintig jaar en de moezelmannen maken de dienst uit in Al-Haag.
Ik geloof daar niet zo in. Tevens geloof ik niet dat NL'ers dit blijven slikken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef Monidique het volgende:
O, wat ben je van plan? Want demografie hou je niet tegen.
Wat verwacht je dat "NL'ers" gaan doen? Wat hoop je zelf?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Tevens geloof ik niet dat NL'ers dit blijven slikken.
Maar inderdaad, het gebeurt nu wel. De 'allochtonen' kunnen wel inpakken. 'We' hebben nog liever Nederland onder water dan dat de moslims het 'overnemen'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef skiczukie het volgende:
Waar zijn de volksbeweginggen van de jaren '70. Provo's! Dit is toch wel de tijd, waarom komt niemand op voor zijn of haar mening?
Vast wel; Nederlanders zijn goed in slikken.. Hap slik weg.. mMmmquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Tevens geloof ik niet dat NL'ers dit blijven slikken.
Verwacht? Geen idee. Hoop? 30-40 zetels voor een protestbeweging.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
Wat verwacht je dat "NL'ers" gaan doen? Wat hoop je zelf?
Goed punt. We slikten de Fransen rond het jaar 1800, de nazi's in de Tweede Wereldoorlog, de Amerikanen tijdens de Koude Oorlog, dus waarom zouden Nederlanders geen Geert Wilders slikken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vast wel; Nederlanders zijn goed in slikken.. Hap slik weg.. mMmm
Die oorlog is een ramp!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:38 schreef PJORourke het volgende:
Albayrak is echt een ramp...
Kun jij dan misschien het 'dus' toelichten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Nederland steunde die oorlog, dus nu niet gaan miepen als je wat extra vluchtelingen moet huisvesten.!
Die oorlog is geen ramp, die lui die daar wonen zijn een ramp.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Die oorlog is een ramp!
Ja, relevantie?quote:Nederland steunde die oorlog,
Ik zie de logische implicatie niet. Ik zie ook niet waarom we die lui moeten huisvesten. Kennelijk wil Albayrak het gewoon graag.quote:dus nu niet gaan miepen als je wat extra vluchtelingen moet huisvesten.!
Uit Pakistan veel he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:33 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij was er in Irak een invasie van buitenlanders
Tja, meningsverschil, daar gaan we niet uitkomen ben ik bang..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die oorlog is geen ramp, die lui die daar wonen zijn een ramp.
[..]
Mede verantwoordelijk voor de puinhoop die daar nu heerst, dus mede verantwoordelijk voor de vele vluchtelingen.quote:Ja, relevantie?
Heb je vroeger niet geleerd dat je je eigen troep moest opruimen, of liet je dat toen al aan anderen over?quote:Ik zie de logische implicatie niet. Ik zie ook niet waarom we die lui moeten huisvesten. Kennelijk wil Albayrak het gewoon graag.
Waarom naar Nederland als er zoveel andere landen veel dichterbij liggen voor deze 'vluchtingen'? Iran, Saudi Arabië, Turkije, Syrië en Oman zijn niet veilig genoeg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die oorlog is een ramp!
Nederland steunde die oorlog, dus nu niet gaan miepen als je wat extra vluchtelingen moet huisvesten.!
Omdat die landen slechte mensenrechten hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom naar Nederland als er zoveel andere landen veel dichterbij liggen voor deze 'vluchtingen'? Iran, Saudi Arabië, Turkije, Syrië en Oman zijn niet veilig genoeg?
En welke rol dicht jij de eigen verantwoordelijkheid toe?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Heb je vroeger niet geleerd dat je je eigen troep moest opruimen, of liet je dat toen al aan anderen over?
Dacht dat moslims allemaal broeders waren, die voor elkaar op de bres springen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef rood_verzet het volgende:
Omdat die landen slechte mensenrechten hebben?
Machtspelletjes...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dacht dat moslims allemaal broeders waren, die voor elkaar op de bres springen...
Nee he... heeft ze nu ook al een Irakees paspoort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
de dubbele loyaliteit in de praktijk, Nederland moet kapot.
Joh! Moslimlanden zijn harstikke vredelievend hoor! Die vangen hun mede moslims met liefde op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Omdat die landen slechte mensenrechten hebben?
Doe niet zo naief...Geloof is nooit een reden geweest om te 'verbroederen'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Joh! Moslimlanden zijn harstikke vredelievend hoor! Die vangen hun mede moslims met liefde op.![]()
Ach ze hebben geen zieke bewondering voor een kinderartiest zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit krijg je dus als je zulke types op die functies ze.
Die puinhoop maken de Irakezen toch echt zelf. De Duitsers en de Japanners gedroegen zich een stuk beter tijdens hun bezetting.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Mede verantwoordelijk voor de puinhoop die daar nu heerst, dus mede verantwoordelijk voor de vele vluchtelingen.
Irakezen uit driehoek-soennietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:15 schreef descendent1 het volgende:
En heeft iemand van jullie nu al eens uitgezocht waarom JUIST voor die (midden) Irakezen de grenzen openmoeten tussen het elkaar afzeieken door offe?
= minderheid in Irak toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Irakezen uit driehoek-soenniet
Albayrak-soenniet?
Nou, we zien alweer wat voor vlees we in de kuip hebben met Albayrak: kom maar binnen met je knecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:58 schreef Tikorev het volgende:
Volgens staatssecretaris Albayrak van Justitie is de situatie in Centraal-Irak zo ernstig dat ze wil stoppen met individuele beoordelingen
Ja, Koerden ook... zal ze vast niet snel toelaten...quote:
Betaal jij er ook aan mee?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die oorlog is een ramp!
Interne strijd tussen machtsfracties. De overgrote meerderheid heeft echt niet voor die ellende of de oorlog gevraagd hoor. Overigens hoor je niks over het echte verzet van de Irakezen tegen de bezettingsmacht, alleen van zelfmoordterroristenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die puinhoop maken de Irakezen toch echt zelf. De Duitsers en de Japanners gedroegen zich een stuk beter tijdens hun bezetting.
Nederland heeft niet deelgenomen aan de millitaire invasie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef Posdnous het volgende:
Wel mooi, in plaats van volkomen perplex staan dat we helemaal voor niks talloze miljoenen hebben weggegooid voor een voorgelogen militair ingrijpen wat veel mensen al doorhadden, maken we ons druk om het opvangen van wat mensen die hulp nodig hebben, nota bene door datzelfde ingrijpen, wat nog niet eens een 1000ste gaat kosten van ons militaire aandeel.
Altijd lachen hier.
Oh nee, de 'opbouw' .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nederland heeft niet deelgenomen aan de millitaire invasie.
Zowel Duitsland als Japan zijn een oorlog begonnen en compleet afgedroogd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die puinhoop maken de Irakezen toch echt zelf. De Duitsers en de Japanners gedroegen zich een stuk beter tijdens hun bezetting.
Het echte verzet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef rood_verzet het volgende:
Overigens hoor je niks over het echte verzet van de Irakezen tegen de bezettingsmacht
Ze heeft wel de illegale oorlog ondersteunt, dat is al erg genoeg in feite.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nederland heeft niet deelgenomen aan de millitaire invasie.
Oh nou in dat geval gaan we geen asielzoekers meer binnen laten uit ieder land behalve Irak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef gelly het volgende:
Rommel maken, rommel opruimen. Simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |