En laat ze eens Nederlands leren, of Engels ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, wat staat er nou echt in het bericht? Dat de Irakezen uit centraal-Irak, die hier al zijn, niet meer individueel behandeld worden, omdat Irak op het moment in een burgeroorlog verkeert en er dagelijks honderden doden vallen, waardoor het vrij nutteloos is. Wel wordt er nog gekeken of er banden zijn met terroristen. Tegenstrijdig, lijkt mij, maar goed. Kortom, er komen niet meer Irakezen (misschien uiteindelijk wel, wie weet), er worden geen Irakezen utigenodigd of gehaald, nee, de asielaanvraag van Irakezen wordt versoepeld, omdat het gewoon vaststaat dat het daar oorlog is. Dit, zou ik zeggen, werkt bureaucratie tegen en ik neem dus aan dat bijvoorbeeld Wilders het plan steunt. Daarnaast lijkt het mij sowieso zinniger deze mensen in de regio op te vangen, mits het geen politieke vluchtelingen zijn.
Die Irakezen maken er inderdaad best wel een rommel van.quote:
Homo's maken er ook een aids-rommeltje van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Irakezen maken er inderdaad best wel een rommel van.
Lopen een beetje zelfmoordaanslagen te plegen op medeburgers enzo.
Tsk tsk.
Sja, een normale discussie zit er tegenwoordig niet meer in. Jammer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Irakezen maken er inderdaad best wel een rommel van.
Lopen een beetje zelfmoordaanslagen te plegen op medeburgers enzo.
Tsk tsk.
Niet onze rommel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef gelly het volgende:
Rommel maken, rommel opruimen. Simpel.
Je zou haast gaan denken dat dat mens ingehuurd is door hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Godslasteraar het volgende:
tegelijkertijd is dit natuurlijk een mooi kadootje voor Wilders
Het is wetenschappelijk vastgesteld dat Noord-Korea veiliger is voor negers dan Nederland en dat zegt wel wat over de polariserende invloed van Gekke Geert.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef skiczukie het volgende:
Is Nederland eigenlijk nog wel aantrekkelijk voor vluchters? Ik zou als ik neger of moslim was niet naar Nederland vluchten.
Oja, sorry. Het was natuurlijk de schuld van de Amerikanen dat ze elkaar nu lopen op te blazen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef gelly het volgende:
Sja, een normale discussie zit er tegenwoordig niet meer in. Jammer.
Inderdaad. Die doet echt alles fout wat ze maar fout kan doen. Toch misschien nog eens kamervragen stellen over de armenocide, gewoon om haar te zien draaien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je zou haast gaan denken dat dat mens ingehuurd is door hem.
Gelukkig leven die Irakezen posithiv.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, sorry. Het was natuurlijk de schuld van de Amerikanen dat ze elkaar nu lopen op te blazen!.
Wat ben jij aan het drinken? Terpentine?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef Monidique het volgende:
Het is wetenschappelijk vastgesteld dat Noord-Korea veiliger is voor negers dan Nederland en dat zegt wel wat over de polariserende invloed van Gekke Geert.
wat? de gehele islamitische wereld is één groot gekkenhuis, één grote freakshow.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Godslasteraar het volgende:
kom jongens, later we er niet om heen draaien, dat hele Irak is één groot gekkenhuis, één grote TBS-kliniek. En het laatste wat we willen is nóg meer TBS-patienten die loslopen op straat.
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel. Het minste wat we kunnen doen is die mensen opvangen die tussen 2 vuren van rivaliserende malloten zitten.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Godslasteraar het volgende:
tegelijkertijd is dit natuurlijk een mooi kadootje voor Wilders
quote:Stortvloed van Irakese asielzoekers - Kamervragen
Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de Minister / Staatssecretaris van Justitie over de toename van Irakese asielzoekers.
1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht (*) “Nederland populair bij Irakese asielzoekers”?
2.)
Is het waar dat van alle geïndustrialiseerde landen Nederland, na Zweden, de meeste Irakese asielzoekers te verwerken krijgt?
3.)
Deelt u de mening dat het onwenselijk is dat Nederland een bijzonder populair vestigingsland is onder Irakezen, aangezien we al bijzonder veel vreemdelingen hebben opgenomen in ons volle land en daar ook al bijzonder veel maatschappelijke problemen door hebben gekregen? Zo neen, waarom niet? Zo ja, waarom kiest u er dan voor om mildere toelatingsvoorwaarden ten aanzien van Irakezen te hanteren dan ons omliggende landen doen?
4.)
Realiseert u het zich dat het generaal pardon nog veel meer asielzoekers / vreemdelingen (uit o.a. Irak) aan zal trekken, nu weer eens is gebleken dat in Nederland zelfs massaal verblijfsvergunningen worden verstrekt als niet aan de gangbare toelatingsvoorwaarden wordt voldaan en als niet aan de plicht wordt voldaan om Nederland na een afwijzing van een verblijfsaanvraag te verlaten? Zo ja, waarom zadelt u de samenleving dan op met (de negatieve gevolgen van) deze rampzalige pardonregeling?
5.)
Wat gaat u concreet doen om het tij van de naar Nederland komende Irakezen (en andere asielzoekers) te keren nu volkomen duidelijk is dat de samenleving geen grote migrantenstromen meer aan kan?
(*) http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145003/index.html
Als ik dit zo lees, zitten we er alletwee aan. We kunnen wel een feestje bouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het drinken? Terpentine?
Tja, hu gggeloof, dan krijg je dat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
wat? de gehele islamitische wereld is één groot gekkenhuis, één grote freakshow.
Leg het 'dus' nog eens verder uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel.
Negers welkom in Noord-Korea.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Als ik dit zo lees, zitten we er alletwee aan. We kunnen wel een feestje bouwen.
GAWD,quote:Realiseert u het zich dat het generaal pardon nog veel meer asielzoekers / vreemdelingen (uit o.a. Irak) aan zal trekken, nu weer eens is gebleken dat in Nederland zelfs massaal verblijfsvergunningen worden verstrekt als niet aan de gangbare toelatingsvoorwaarden wordt voldaan en als niet aan de plicht wordt voldaan om Nederland na een afwijzing van een verblijfsaanvraag te verlaten? Zo ja, waarom zadelt u de samenleving dan op met (de negatieve gevolgen van) deze rampzalige pardonregeling?
Ik heb helemaal geen behoefte om jou wat dan ook uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leg het 'dus' nog eens verder uit?
Nee Martin, ze maken er zelf een potje van, dat doen wij niet en de Amerikanen ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel.
Je kúnt het niet he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef gelly het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte om jou wat dan ook uit te leggen.
Zo zou je het kunnen bekijken, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Waarom denk je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Islam, natuurlijk. Die religie kan niet samen met democratie en leidt altijd tot geweld, zie vijftienhonderd jaar mohammedaanse geschiedenis.quote:
Inderdaad. Zo simpel is het. Nou ja, slotje ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Monidique het volgende:
Precies, ik bedoel, kom op, zeg, die Amerikaanse bezetting en de Iraakse burgeroorlog, weet je, dat dat tegelijkertijd was, dat is gewoon toeval, dat moet je los van elkaar zien. Het Westen bracht hun vrede en democratie en die barbaren weigerden het, ja!
Mja... noem eens democratieën in moslim-landen? Met individuele vrijheid enzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Islam, natuurlijk. Die religie kan niet samen met democratie en leidt altijd tot geweld, zie vijftienhonderd jaar mohammedaanse geschiedenis.
Nou en? Zou je niet eens hulp gaan zoeken voor dat dwangmatige moralistische geleuter van je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
We steunen die oorlog politiek en materieel, dus ja, het is wel onze rommel. Het minste wat we kunnen doen is die mensen opvangen die tussen 2 vuren van rivaliserende malloten zitten.
Doe maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo simpel is het. Nou ja, slotje ?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef skiczukie het volgende:
Waar zijn de volksbeweginggen van de jaren '70. Provo's! Dit is toch wel de tijd, waarom komt niemand op voor zijn of haar mening?
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft, eerder een bepaald iemand die nog een onverwerkt jeugdtrauma heeft. Wat moest je vroeger allemaal doen van meneer pastoor ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nou en? Zou je niet eens hulp gaan zoeken voor dat dwangmatige moralistische geleuter van je?
Hoi, wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft, eerder een bepaald iemand die nog een onverwerkt jeugdtrauma heeft. Wat moest je vroeger allemaal doen van meneer pastoor ?
Waarom heb je dan geen werk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft,
Irakezen weten natuurlijk ook wel raad met een Wilders, ze hebben in ieder geval al flink geoefend in Irak, en we weten waar dat soort "mensen" toe in staat zijn.quote:
Exact! Dat bedoel ik en onderbouwt mijn stelling.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... noem eens democratieën in moslim-landen? Met individuele vrijheid enzo?
Dat is nu eenmaal hun cultuur!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:10 schreef Tism het volgende:
zooitje ongeregelde losggeslagen machtbeluste zandmannetjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |