Je bent geen neger, dat wist ik al. Waarom zou je je afkomst niet willen zeggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is niet relevant.
Anyway, het is natuurlijk tegenwoordig niet tof om iets positief te vinden dat niet geheel egoistisch is.
Kom d'r maar in heur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef Monidique het volgende:
Is er al behoefte aan een anti-amerikaans geluid?
Waarom zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je bent geen neger, dat wist ik al. Waarom zou je je afkomst niet willen zeggen?
Ok, ok, ok! Dank je. Nou, moet je horen: er zijn sinds de Amerikaanse bezetting vier miljoen Irakezen gevlucht, twee miljoen naar het buitenland en twee miljoen intern. Hoeveel vluchtelingen wil Amerika opnemen? 7000. Is dat anti-amerikaans genoeg?quote:
Weet je wat een ticket Bagdad - LA kost?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ok, ok, ok! Dank je. Nou, moet je horen: er zijn sinds de Amerikaanse bezetting vier miljoen Irakezen gevlucht, twee miljoen naar het buitenland en twee miljoen intern. Hoeveel vluchtelingen wil Amerika opnemen? 7000. Is dat anti-amerikaans genoeg?
Economy class?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet je wat een ticket Bagdad - LA kost?
En hoeveel Irakezen hebben we in Nederland?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ok, ok, ok! Dank je. Nou, moet je horen: er zijn sinds de Amerikaanse bezetting vier miljoen Irakezen gevlucht, twee miljoen naar het buitenland en twee miljoen intern. Hoeveel vluchtelingen wil Amerika opnemen? 7000. Is dat anti-amerikaans genoeg?
Twee. Eén om het peertje erin te draaien, en één om de ander af te maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En hoeveel Irakezen hebben we in Nederland?
Dat hebben we toch niet zo goed gegereld daar in irak dat er van de 26 miljoen inwoners er 4 miljoen op de vlucht zijn.quote:http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6339835.stm
UN warns of Iraq refugee disaster
Almost two million people are homeless within Iraq's borders
The flow of people being forced to leave their homes by violence in Iraq has become a humanitarian disaster, the United Nations refugee chief has said.
Antonio Guterres said there were almost four million displaced people inside Iraq or in neighbouring countries.
He said the international community had been "overwhelmed" by the problem, and needed to do much more to help.
About 1.8 million have left their homes within Iraq, with two million in Syria, Syria, Egypt, Lebanon, Turkey and Iran.
According to figures collated by the UN refugee agency, UNHCR, some 640,000 out of Iraq's population of 26 million fled their homes in the past year.
Als je het tegen mij hebt, misschien wel .. maar hoe komt dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef Monidique het volgende:
Helemaal van de wereld.
Dit is echt niet in het belang van Nederland hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef Tirion het volgende:
Kiest Albayrak een keer voor Nederland, is het weer niet goed.
Daarom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, misschien wel .. maar hoe komt dat?Ik word zelfs benoemd tot 'allochtoon'. De benaming alleen al is verkeerd en aanstootgevend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |