Zolang je niet gaat schreeuwen: "Ik ben de beste, aanbid mij!" Zullen ze het niet doorhebben hoorquote:
quote:
Ik schrok al. Wij hebben er twee, en ik moet zeggen, dat is ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
God nee, 2 zijn er van mij. 3 lopen er rond bij mijn vriendje
Een schildpadjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wij hebben er twee, en ik moet zeggen, dat is ook wel genoeg.
WIj hebben er ook zo eentje net als die Nina in je fotoboek![]()
Oh, da's niet aan mij besteed, kleine nuancesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De kleine nuances in de lichaamstaal.
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef liefie_ het volgende:
ik zou mezelf echt niet als arrogant omschrijven
ik weet dat er dingen zijn waarin in ik niet super goed ben maar ook dingen die wel heel tof zijn aan mij
en de ene week vind ik t 70%- 30% en toevallig deze week 30%-70% dus dat is mooi meegenomen
Zelfs bij jou zijn ze terug te vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, da's niet aan mij besteed, kleine nuances
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.
Daarnaast vind ik persoonlijk arrogantie helemaal niet zo vervelend, zolang het maar wortelt in iets dat inderdaad goed is. Je kunt jezelf wel de beste vinden, maar als je het niet bent, wordt het irritant
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik wel maar het komt snel over als arrogant.
Welk van de 3 in je ondertitel is de oorzaak vandaag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
tvp
ik weet tquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!
Dat wil niet zeggen dat ik ze bij anderen kan lezen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs bij jou zijn ze terug te vinden
De stand van je wenkbrouwen, de spieren rond je ogen, een open houding... noem maar op
De steenkool.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welk van de 3 in je ondertitel is de oorzaak vandaag?
Da's wel een punt ja. Maar goed, zoals ik al zei, ik zie het verschil wel, en het kan me niet zoveel schelen verder, het ging meer over of anderen dat ook snappen. Ik hoor best vaak "wow, arrogant!" of "ik wil niet arrogant doen, maar" als iemand iets positiefs over zichzelf zegt, vandaar. 't Is maar een observatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
jezelf tof vinden is iets totaal anders als arrogant
arrogant is jezelf per definitie beter vinden dan anderen terwijl als je jezelf leuk vind kun je anderen nog best leuk vinden
die moet je ook niet roken...quote:
Iedereen moet naar mij luisteren want ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@ liefie: niet naar haar luisteren, ga lekker met deze stemming naar de kijkavond en je zult het zien, binnenkort heb jij een nieuwe plek!
Dat moet je pratenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen moet naar mij luisteren want ik heb altijd gelijk
Bring it on!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |