als ze het over de aanranding van Eric hebben is er een streamlockquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Lauzie het volgende:
Waarom krijgen we alleen Japio te zien??
Opvallend dat ik dit soort berichten altijd krijg van mensen die het totaal niet met me eens zijn, maar intussen wel zelf ook een zeer ongezouten mening hebben (geldwolf, mediageil enz) over bv Lieke.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Je kent de moeder van Huub goed??? Of haal je deze info uit die ene brief??
Beetje zwakjes van de redactie, maar da's eigenlijk niks nieuws.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Ashrak het volgende:
Ja, het duurde lang ....
Waarom mogen wij eigenlijk het gesprek tussen Amanda, Eric en Huub niet volgen ????
Wat is er zo geheim aan ?? Of zijn er zaken die wij niet hebben gezien en/of mogen weten ??
Het zijn gewoon verschillende meningen ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opvallend dat ik dit soort berichten altijd krijg van mensen die het totaal niet met me eens zijn, maar intussen wel zelf ook een zeer ongezouten mening hebben (geldwolf, mediageil enz) over bv Lieke.
Ja en wat gebeurt er vervolgens, de hele wereld weet het en iedereen heeft het erover.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje zwakjes van de redactie, maar da's eigenlijk niks nieuws.
Ik dacht gisteren gehoord te hebben dat Huub met 'achter' afspraken had gemaakt om het gebeuren tussen Eric en hemzelf zo stil mogelijk te houden.
Daar zal dit dan wel mee te maken hebben.
Of zo.
Weet ik veel....
Ja, waar was je.quote:
Maar waarom dan net een streamlock, en niet op het moment dat Eric met Huub lag te rotzooien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Er is wel iets wat wij nog niet weten dus. De boel wordt om de een of andere reden gecensureerd. Eric vertelde dat hij Huub getrokken en gepijpt heeft en toen zapte het beeld meteen weg. Zal de redactie toch al met de twee hebben gesproken die morgen? Er werden hier wel heel wat beschuldigingen geuit, ook tegen de redactie die in feite had moeten ingrijpen. Achteraf gezien blijkt Huub het allemaal niet erg te vinden, maar dat wisten ze toen nog niet.
Als Huub's moeder niet ziet dat Lieke het beste is wat ze met haar kind voor kan hebben is ze gewoon een ontaarde moeder!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het zijn gewoon verschillende meningen ....
Maar om de moeder van Huub als geldwolf te betitelen, omdat zij ook een slecht gevoel heeft bij Lieke vind ik gelijk weer erg ver gaan hoor. Je kunt toch ook het beste met je kind voor hebben ....
Omdat Eric lag te rotzooien, ze hebben nu bewijs mocht Huub er werk van willen maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Maar waarom dan net een streamlock, en niet op het moment dat Eric met Huub lag te rotzooien?
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Er is wel iets wat wij nog niet weten dus. De boel wordt om de een of andere reden gecensureerd. Eric vertelde dat hij Huub getrokken en gepijpt heeft en toen zapte het beeld meteen weg. Zal de redactie toch al met de twee hebben gesproken die morgen? Er werden hier wel heel wat beschuldigingen geuit, ook tegen de redactie die in feite had moeten ingrijpen. Achteraf gezien blijkt Huub het allemaal niet erg te vinden, maar dat wisten ze toen nog niet.
Nou, big deal hoor, wacht maar tot die blowjob de volgende keer door Amanda is gegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
ik zag brain net ook met een big smile binnenkomen ...........die geniet nu al van het feit dat ie huub kan pesten .........met zijn blowjob
Dit gaat wel erg ver hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Huub's moeder niet ziet dat Lieke het beste is wat ze met haar kind voor kan hebben is ze gewoon een ontaarde moeder!![]()
Tsja, erkend Huub-hater Deborah Pannekoek zwaait natuurlijk wel de scepter daar. Die heeft vast en zeker de visagie-dames bewerkstelligd om Amanda in te seinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja en wat gebeurt er vervolgens, de hele wereld weet het en iedereen heeft het erover.
What The Fuck!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Maanvis het volgende:
FF offtopic, ik dacht echt dat Pietjepuk63 een icoontje had van kees prins (van jiskefet)..
ja, wie geld wil winnen moet pijn lijden, dus huub, beentjes spreiden en even door de zure appel bijtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Darklight het volgende:
Huub zal wel flink in zn kont zijn geneukt door Eric
Uhm... zag je de smiley aan het eind van mijn boude veronderstelling soms niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver hoor...
Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een vriend van mij en dat zijn hele lastige periodes. Ook toen had ik het gevoel dat de intenties en het gevoel van zijn vriendin niet goed waren ... lastig om mee om te gaan. Je kunt het niet stoppen of tegenhouden en het zelf laten uitzoeken. Heeft niets met ontaarding etc te maken, gewoon met gevoel. Niets meer en niets minder.
Dat is wat Eric tegen Amanda had gezegd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".
Nu wel .... excuses.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uhm... zag je de smiley aan het eind van mijn boude veronderstelling soms niet?
Dat klopt. Zo heeft Eric het tegen Amanda verteld. Ik vond het nogal een vreemd spelletje wat Eric aan het spelen was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".
Z'n moeder ziet Lieke lonken. Lonken met brainless.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Huub's moeder niet ziet dat Lieke het beste is wat ze met haar kind voor kan hebben is ze gewoon een ontaarde moeder!![]()
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu wel .... excuses.
Maar ik wilde het ook gewoon nog even kwijt.
Dat is zeker vreemd te noemen. En met dit in gedachten kan je de zogenaamde goedbedoelde adviezen van 'vriend en SHE-compagnon' Eric over Lieke dus met een paar kilo zout nemen. Ericje wil gewoon zijn eigen belangen bij Huubje beschermen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo heeft Eric het tegen Amanda verteld. Ik vond het nogal een vreemd spelletje wat Eric aan het spelen was.
die natas...ook scherpquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
Wat er nu psies gebeurd is met die streamlock?
Ik hoorde na die tijd Huub ook nog zeggen 'Mannetje is nog steeds in shock'
En toen Eric de keuken in kwam vroeg Natasia 'Hoe is het nu met je?'
Waarop Eric een beetje verschrikt reageerde van 'Hoe bedoel je'
Natasia "nou gewoon.. hoe is het met je.. en met je tandjes..
Van Mama-Huub???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Huub ''moet'' weer bij Syl gaan slapen
Ik vind Eric en Huub anders zeer vermakelijk samen. Dus wat mij betreft mag het zo blijven als het nu is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Dit is toch de laatste week in de MasterBedroom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Nee, was bedoeld als zou beter zijn voor Huub en Sylvia.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
Toch klopt er iets niet, anders ging de streamlock er niet steeds op.
dat was van de zon ...was me ook al opgevallen van middagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Eric had wel een hoofd als een biet!!!
Hij hoeft zich toch nergens voor te schamen... of toch wel!!!
Maar daar zouden ze geen rekening mee houden als het om een hetero actie ging volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heeft dit streamlock soms iets te maken met het feit dat er nu lieve en onschuldige jonge kindertjes achter de streams zitten?
Anders snap ik hier geen flikker fluit van...
Voor Eric??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef milk-shake het volgende:
haha de pvc pijpen van het zwembad zijn gemaakt
Dat begreep ik ook, vanaf elf uur vanavond mag dit onderwerp weer aangesneden worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat ze het er later op de avond over mogen hebben?
Nou belachelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef robert2006 het volgende:
streamlocks vanwege kinderen die ook naar de streams kijken
Precies. Dat zie je 's ochtends, 's middags, 's avonds, 's nachts welliswaar onder de dekens maar kinderen zijn echt niet dom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou belachelijk.
Deden ze ook niet met het konijnen van rat.
kon me kids niet meer laten kijken.
Het is dan ook een vies kampwijf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef milk-shake het volgende:
dit is echt wat voor amandel........ze is helemaal in haar nopjes
Hun ouders kennelijk wel... een blokkade van de streams lijkt me simpel zat voor kinderen onder de 12.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies. Dat zie je 's ochtends, 's middags, 's avonds, 's nachts welliswaar onder de dekens maar kinderen zijn echt niet dom.
haha, nou amanda gaat niet meer krikken met huub, da's voorbijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik heb laatst een hele leuke brief gekregen van een meisje van 9... zal hem even pakken.
Amanda: Oh ik dacht van een jongetje.
Ja vind ik wel. Eric had met z'n gore poten van Huub af moeten blijven. Huub heeft altijd duidelijk gemaakt dat hij hetero is. Samen in een bed slapen en knuffelig met elkaar om gaan is nog geen reden om te denken dat de volgende stap sex is. Huub heeft de handtastelijkheden eah van Eric passief ondergaan/toegestaan terwijl hij onder invloed was van drank/drugs. Als een man dat bij een vrouw doet is hij ook een klootzak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Eric had wel een hoofd als een biet!!!
Hij hoeft zich toch nergens voor te schamen... of toch wel!!!
zal wel iets met regels te maken hebben.......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hun ouders kennelijk wel... een blokkade van de streams lijkt me simpel zat voor kinderen onder de 12.
Ik vind het ronduit belachelijk dat de streams nota bene aangepast worden vanwege de kinderen die kijken, het is geen kinderprogramma.
90% van de bevolking is hetero, dus is dat in pricipe de norm. ( nee, ik ben geen homofoob )quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies. Dat zie je 's ochtends, 's middags, 's avonds, 's nachts welliswaar onder de dekens maar kinderen zijn echt niet dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |