Als het gaat om welk shirt hem het beste staat, dan is het toch het Ajax shirtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder lijkt me wel iets voor de Spaanse competitie, het witte shirt Valencia staat hem vast goed.
Einde voor Grygera..quote:Geblesseerde Grygera moet hopen op play-offs
Voor Zdenek Grygera is het seizoen nagenoeg afgelopen. De Tsjechische Ajacied blijkt een forse knieblessure te hebben opgelopen tijdens de interland die hij woensdag speelde tegen Cyprus.
Al na twaalf minuten moest Grygera zich laten vervangen tijdens het EK-kwalificatieduel dat in Liberec werd gespeeld. Onderzoek wees uit dat de centrale verdediger een scheur in de binnenmeniscus van zijn linkerknie heeft opgelopen.
Ajax meldt dat Grygera binnenkort een kijkoperatie ondergaat. Hij zal vervolgens zes weken nodig hebben om te herstellen van deze ingreep. Daarmee is het seizoen voor hem nagenoeg voorbij.
De 26-jarige Tsjech kan hooguit nog in actie kunnen komen tijdens de finale van de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League, indien Ajax zich daarvoor plaatst, en de kwalificatie-interland tegen Wales. De duels in de play-offs staan op 20 en 27 mei gepland, op 2 juni bezoekt Tsjechië Wales.
Die spelen we niet eens..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoezo hopen op plee offs?
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef Roflbroek het volgende:
Heeft Sneijder geen gelimiteerde transfer som?
Vergeleken met PSV en Feyenoord hebben we best veel verdiend ermee hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd ja, want ik hem me de laatste jaren vaak kwaad gemaakt over hoe goedkoop Ajacieden vertrekken.
Das onzin. Sneijder speelt iets wat beter dan Van der Vaart in z'n laatste jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef Fides het volgende:
20 miljoen, no way. Ik ben wel een fan van hem maar als voor Robben 18 miljoen is betaald, en voor Ibrahimovic rond de 16, voor van der Vaart 5 zal men nooit 20 miljoen voor een 23 jarige middenvelder betalen. Ajax vangt er maximaal rond de 13,14 miljoen voor. Enkel Chelsea zal meer betalen.
Daarom zeg ik ook dat we er rond de 13/14 miljoen voor krijgen en niet 4/5quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das onzin. Sneijder speelt iets wat beter dan Van der Vaart in z'n laatste jaar.
15+quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:32 schreef Fides het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat we er rond de 13/14 miljoen voor krijgen en niet 4/5![]()
Welke grote club zou zoveel geld neerleggen voor hem?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
15+
Er zijn meerdere grote teams die hem willen hebben. En volgens mij loopt z'n contract redelijk lang door maar zeker ben ik niet daarin.
Barca, Man UTD, Juve. Om er maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef Fides het volgende:
[..]
Welke grote club zou zoveel geld neerleggen voor hem?
voor de play offs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De bekerfinale is toch na de play offs? Dan kan Gryga toch mooi afscheid nemen met de beker?
Ik denk dat ze bedoelen als Davids mee speelt. Staat er inderdaad verkeerd. Davids was geschorst tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet verloren sinds de winterstop? En Heerenveen thuis dan? Wat is de bron?.
Dat klinkt logisch ja. Lekker slordig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen als Davids mee speelt. Staat er inderdaad verkeerd. Davids was geschorst tegen Heerenveen.
Als je voor Zlatan 18 krijgt moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef S-Two het volgende:
15+ moet ik nog maar zien hoor, zeker Ajax kennende. Maar hopelijk doet Van Geel dat ff wat beter. Al zou het natuurlijk het mooiste zijn als die nog een jaartje blijft.
6 mei 2007 is de bekerfinale, wanneer zijn de play-offs dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De bekerfinale is toch na de play offs? Dan kan Gryga toch mooi afscheid nemen met de beker?
ja om te voorkomen dat kampioen weken lang niks te doen heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is dus veranderd tov vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |