Ach, ik vind ook dat er te weinig echte vleugelskills bijzitten. Het is vanalles wat. Maar ja, je kunt niet iedereen blij maken.quote:
Dit is mijn speler tot wat ik nu getraind heb. Weet niet of het goed genoeg is, maar dat hoor ik dan wel.quote:Tackling 6
Crosses 4
Heading 3
Positioning 2
Long Passes 1
Speed 5
Strength 4
Morale 100%
Fitness 94%
Adaptability 100%
volgens mij wordt je onze sterspelerquote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef SuperUli het volgende:
Heb ook een speler in footstar rondlopen, hoop dat ik ook bij het Fok! team kan komen..
[..]
Dit is mijn speler tot wat ik nu getraind heb. Weet niet of het goed genoeg is, maar dat hoor ik dan wel.
Ik ben nu mijn contract aan het ontbinden bij m'n team, nu maar effe afwachten totdat de manager me laat gaan.quote:
Daar gaat mijn basisplaats, denk ikquote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik ben nu mijn contract aan het ontbinden bij m'n team, nu maar effe afwachten totdat de manager me laat gaan.
gewoon iedere dag 3x een bepaalde training volgenquote:Op maandag 2 april 2007 20:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het beter om gewoon eerst een week bijvoorbeeld koppen te trainen of dat je elke dag afwisseld?
zit je in een botteam of een human teamquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Iemand al antwoord op mijn vraag?
ben sowieso van plan om geregeld e training toch wat de verandeen zodat we op alle puntne kunnen groeien, maar belangrijkste punten voor je positie zul je toch zelf moeten traininenquote:Op maandag 2 april 2007 19:02 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ach, ik vind ook dat er te weinig echte vleugelskills bijzitten. Het is vanalles wat. Maar ja, je kunt niet iedereen blij maken.
Ik begrijp je vraag niet helemaal, want als je wil weten wat ik denk dat je wil weten staat het hier net al een paar keer genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef J.Herrer het volgende:
Als je bijv. op zaterdag zelfde individuele training doet als de teamtraining, stijg je dan sneller in vaardigheid?
Lees dit even:quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef J.Herrer het volgende:
Als je bijv. op zaterdag zelfde individuele training doet als de teamtraining, stijg je dan sneller in vaardigheid?
Dus waar het op neerkomt, je traint het dan 100%quote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, je hebt een trainingsschema voor de hele ploeg die de manager invult, en je hebt je eigen trainingsschema. Wat jij wil worden, daarvan train je die skills in je eigen trainingsschema en als je hetzelfde stat traint in je eigen trainingsschema als de ploegschema, dan train je 100%. Als die stats per dag niet overeenkomen train je 75%. Snap je
neequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:15 schreef Chen het volgende:
[..]
Lees dit even:
[..]
Dus waar het op neerkomt, je traint het dan 100%
En train jij bv op woensdag afstandschoten en de teamtraining scoren, dan train je beide op 75%
Als je bij een botteam zit kun je zo weg, anders moet je je contract laten ontbinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:07 schreef Chen het volgende:
Ik zie dat AC Fok United intresse in mij heeft, wat kunnen we hiermee? Want ik wil eigenlijk graag komen, alleen mijn waarde is: ¤256653
hij zit niet in een botteamquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Als je bij een botteam zit kun je zo weg, anders moet je je contract laten ontbinden.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef AirRaid het volgende:
kijk ik net bij de divisie stats zie ik dat we de meest waardevolle speler van onze divisie in dienst hebben Vincent van Hest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |