Daar was ik er dus 1 van en hoewel ik (tot dit moment) niet geregistreerd was lees ik al een tijdje mee op het forum, met name de Hattrick topics, het was dus wel verrassend dat het bot team waar ik net in zat ineens het Fok! team was hehequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef AirRaid het volgende:
ACFU bestaat inmiddels al uit 4 fokkers en 6 niet fokkers (deze zaten in het team dat ik overnam) de 6 niet fokkers staan inmiddels op de transferlijst.
Dat doe je zelf niet, dat doet de manager in dit geval... Je kan trouwens alles nalezen in de helpquote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef TimmyAsd het volgende:
En hoe kan ik mijn positie bepalen?
Ik kan nu nog maar 1 stijgen op scoren, want ik heb niet genoeg geld voor een persoonlijke trainer niveau 2. Dus wat zal ik nu is als major gaan trainenquote:31/03/07
De speler Yuri Andriesse is gestegen naar 5 op Scoren.
quote:Op zondag 1 april 2007 13:35 schreef Chen het volgende:
[..]
En nog een vraag, als je op 1 dag bijvoorbeeld 3 keer Scoren traint en dan met je team op die dag ook nog 3 keer scoren traint, krijg je dan nog een extra bonus?
Waarom niet?quote:Op zondag 1 april 2007 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Er worden helaas geen keeperskills getraind
Individueel dus gewoon invullen tochquote:Op zondag 1 april 2007 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
Geen id, vraag maar aan de manager
Mss kan hij die skills afwisselen om de week ofzo. De keepers in het Fok!kteam hebben iig nu geen teamtraining op GKskills.
Bij ons is op Zondag keepersdag!quote:Op zondag 1 april 2007 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Er worden helaas geen keeperskills getraind
Nee hoor, je kunt ook zonder die PT's tot 20 ofzo komen. Alleen gaat het dan wat minder snel.quote:Op zondag 1 april 2007 13:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik kan nu nog maar 1 stijgen op scoren, want ik heb niet genoeg geld voor een persoonlijke trainer niveau 2. Dus wat zal ik nu is als major gaan trainenKijk dit is wel lekker, geeft meteen potentie om mij als spits goed en verder te ontwikkelen!
Als je met teamtraining 3x scoren traint, train je op 100% en krijg je een kleine bonus (zeg 103% ofzo). Als je zonder teamtraining 3x scoren traint, train je op 85% ofzo en krijg je ook een kleine bonus (dus zit je op 88% ofzo). Je traint dus niet 6x, maar je traint datgene wat het gehele team traint.quote:En nog een vraag, als je op 1 dag bijvoorbeeld 3 keer Scoren traint en dan met je team op die dag ook nog 3 keer scoren traint, krijg je dan nog een extra bonus?
heb je voorlopig centraal op het middenveld gezet, na verloop van tijd gaan we kijken of we van 4-2-2 misschien kunnen omschakelen naar 4-3-3quote:Op zondag 1 april 2007 12:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Okee, nou manager van ACFU, let maar goed op me
moet je me wel effe je spelersnaam zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 09:39 schreef DzervE het volgende:
[..]
Daar was ik er dus 1 van en hoewel ik (tot dit moment) niet geregistreerd was lees ik al een tijdje mee op het forum, met name de Hattrick topics, het was dus wel verrassend dat het bot team waar ik net in zat ineens het Fok! team was hehe
quote:What's the thing about Team training and Individual training?
By playing on a bot team you'll only have Individual training. But if for any chance you are playing on a human-controlled team, there will an additional challenge: team training.
The team training is set by the manager and you should check it regularly. This is an important part of the game as it might increase the speed of your training: you won't train twice as you'll only train what's set in your individual training but if at the same hour and at the same day both the team training and individual training are the same you'll train at 100% of your potential. If both trainings differ from one another you'll only train at 75%. By playing on a bot team you'll train at 90% if you're training a field skill or at 85% if you're training a goal-keeping skill. Let us give you an example: Day: Monday, Hour: 8:00. The team training at this time is set to finishing and you are wondering what to train. Well, if you're a striker you'd have all the advantages if you also train Finishing as you'll be training at 100% of your potential. If you select any other skill other than finishing you'll only train at 75%.
This 75% / 100% rule only applies to match skills like finishing, passing, crosses, etc. Sides, fitness and having fun are not affected by this rule.
Ik wil graag richting het doel. Mijn ambitie is keeper.quote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb je voorlopig centraal op het middenveld gezet, na verloop van tijd gaan we kijken of we van 4-2-2 misschien kunnen omschakelen naar 4-3-3
dan zal ik je idd maar niet als mid opstellenquote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik wil graag richting het doel. Mijn ambitie is keeper.
dies al bezetquote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik train individueel ook alle facetten van GoalKeeper
Je kan me maar beter gelijk nummer 1 geven.
ja ik slaap alquote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef joda het volgende:
Joda komt zich even voorstellen bij zijn ploegmakkers.
ook goed waar wil je op zondag op trainen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zondag keepersdag
Is het niet handiger om op de zondag 1 skill te trainen ipv 3? Want dan krijg je een leuke bonus
quote:01/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Tackelen.
Oops die was ik dus even vergeten te vermelden, ik ben dus Kelvin Kosterquote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
moet je me wel effe je spelersnaam zeggen
Scheelt toch 25% training voor de keeper(s) die dus door hun word misgelopen. Denk dat 1 dag in de week een keepersdag toch wel normaal is en ook wel geaccepteerd wordt door de rest van het team.quote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef AirRaid het volgende:
aangezien een GK voorlopig alleen maar op de GK skils (en fitness) hoeft te trainen heb ik de zondag club training toch maar weer omgezet naar koppen
Ik ben best bereid om over te komen naar het Fok team, ik ben alleen bang, omdat ik nu een contract heb, dat jullie mij moeten uit kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef AirRaid het volgende:
we need more fokkers
contract loopt nog maar een week of 8. Daarna zijn (we) gratis :pquote:Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om over te komen naar het Fok team, ik ben alleen bang, omdat ik nu een contract heb, dat jullie mij moeten uit kopen.
Okquote:Op maandag 2 april 2007 17:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
contract loopt nog maar een week of 8. Daarna zijn (we) gratis :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |