Ik wil graag richting het doel. Mijn ambitie is keeper.quote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb je voorlopig centraal op het middenveld gezet, na verloop van tijd gaan we kijken of we van 4-2-2 misschien kunnen omschakelen naar 4-3-3
dan zal ik je idd maar niet als mid opstellenquote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik wil graag richting het doel. Mijn ambitie is keeper.
dies al bezetquote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik train individueel ook alle facetten van GoalKeeper
Je kan me maar beter gelijk nummer 1 geven.
ja ik slaap alquote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef joda het volgende:
Joda komt zich even voorstellen bij zijn ploegmakkers.
ook goed waar wil je op zondag op trainen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zondag keepersdag
Is het niet handiger om op de zondag 1 skill te trainen ipv 3? Want dan krijg je een leuke bonus
quote:01/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Tackelen.
Oops die was ik dus even vergeten te vermelden, ik ben dus Kelvin Kosterquote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
moet je me wel effe je spelersnaam zeggen
Scheelt toch 25% training voor de keeper(s) die dus door hun word misgelopen. Denk dat 1 dag in de week een keepersdag toch wel normaal is en ook wel geaccepteerd wordt door de rest van het team.quote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef AirRaid het volgende:
aangezien een GK voorlopig alleen maar op de GK skils (en fitness) hoeft te trainen heb ik de zondag club training toch maar weer omgezet naar koppen
Ik ben best bereid om over te komen naar het Fok team, ik ben alleen bang, omdat ik nu een contract heb, dat jullie mij moeten uit kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef AirRaid het volgende:
we need more fokkers
contract loopt nog maar een week of 8. Daarna zijn (we) gratis :pquote:Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om over te komen naar het Fok team, ik ben alleen bang, omdat ik nu een contract heb, dat jullie mij moeten uit kopen.
Okquote:Op maandag 2 april 2007 17:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
contract loopt nog maar een week of 8. Daarna zijn (we) gratis :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |