aangepastquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef twisteddlogic het volgende:
Is het geen idee om bij de clubtraining 1x poisitiespel en 1x techniek te vervangen door 1x scoren en 1x tackelen oid?
Meerdere keren per week lijkt mij beetje jammer voor de spelers die dat niet nodig hebben denk ik
ik zou toch wat firness trainen als ik jouw was, anders wordt je zondag overlopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
1%.... Komt me bekend voor![]()
![]()
![]()
Wat vind de manager wat ik hiermee moet doen? Ik ik wat fitness moet trainen hoor ik het wel. Maar in principe hoeft het niet zolang ik nog wat standaard vleugelskills op 0 heb staan (nog een stuk of 3). Ik hoor het wel.
nee, nooit doen, trainer moet je upgraden namelijk, je kan niet zomaar een betere aannemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef Soli het volgende:
Uit het vorige botteam waar ik in zat heb ik nog een persoonlijke trainer. Heeft deze enig nut in een menselijk bestuurd team? Zoniet, dan ontsla ik hem...
En hoever kan je in het rood staan? Als ik mijn pt ontsla heb ik nl. 1500 schuld.
door bijv een gsm/boot/vliegtuig te kopenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef J.Herrer het volgende:
PT = Persoonlijke trainer? zo ja, die heb ik al ja
Je moreel is volgens mij zo laag doordat je alsmaar traint zonder te ontspannen. Je moet ook periodes van ontspanning in je trainingsschema inbouwen, want anders gaan je fitness en moraal zakken. Maar als je het zeker wil weten moet je ff de 'help' erop naslaan, daar staat alles keurig uitgelegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef J.Herrer het volgende:
PT = Persoonlijke trainer? zo ja, die heb ik al ja
En de laatste 3 of 4 dagen ben ik elke dag bezig geweest met communiceren met andere spelers, maar mn moreel is nog steeds 1%, volgens mij was het begin van deze week zelfs 5%
En alles op 100%.quote:Laatste "Ontspanning" Training 17/12/06 (103 dagen)
quote:
tuurlijk is er nog plek we kunnen altijd nog wel eenlijnentrekker extra speler gebruikenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef Mr.Jorn. het volgende:
ik heb me net ingeschreven, ik hoop dat ik ook "toegelaten"word tot het spel. Is er nog plek voor mij in het fok-team?
Allereerst je trainingsschema opstellen, je moet de stats trainen van wat je wil worden. Dan jezelf aanbieden bij de Fok!club en dan word je aangenomenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Julius Ytredal (20847)
EIndelijkWat moet ik nu zoal doen?
Als dat waar is sta je volgende week in de basisquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:28 schreef twi het volgende:
De tweede week van stijgingen zijn aangebroken
Vandaag Strength, dan achtereenvolgens Positioning, Speed, Tackling en Dribbling
moet de manager zelf instellenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:58 schreef MacMauser het volgende:
Ik snap nie waarom er bij ons nie gewisseld is..![]()
![]()
Heb een gezellig praatje gemaakt met wat toeschouwers. En 100× opgedrukt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:13 schreef CaLeX het volgende:
wij zijn niet eens ingeloot
vandaag 7-0 gewonnen, weer niets te doen gehad in de verdediging
ja, maar volgende keer wel ff voetbalschoenen aantrekken en niet op je tijgersloffen in het goal staanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb een gezellig praatje gemaakt met wat toeschouwers. En 100× opgedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |