haha nee geeft niet.. komt nog wel.. Voorlopig ff afwachten tot al die andere gasten zijn vertrokken. Die zijn nog beter dan mij ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, kan je nog geen beter contract aanbieden, je zult moetn wachten
ah bos kom op gewoon komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Bos81 het volgende:
Erg leuk dit ACFU, maar ik zelf blijf voorlopig bij mijn huidige team. Zit er net 2 wedstrijden, wat ik te kort vind voor een overstap.
niet als je bij een botteam speeltquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kost een hoop geld om je contract af te kopen.
* CaLeX aait nicomartquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik speel ook nog bij
CaLeX - Chiel van Bommel - VM Place United (C-6)
zo rond de 1500 euroquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef Suijk het volgende:
Wat voor salaris zou je bieden aan een keeper met eredivisie ervaring, AirRaid?
tackelen, krachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef J.Herrer het volgende:
van Haarlem @ Fok United![]()
Ik zou graag nog een rugnummer willen, bij voorkeur nummer 2![]()
Welke vaardigheden zou je best kunnen trainen als rechtsback eigenlijk? Sowieso voorzetten, daar ben ik al mee bezig, hopelijk volgende week een 3![]()
DeHovenier - Frans Niesters (1)quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Kun je misschien een lijst maken met de spelers en usernames van de AC Fok! united spelers?
gewoon stapelen, en dat haakje kunnen ze best delenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef AirRaid het volgende:
zal wel een puinhoop wordne in de kleedkamer, zit al naast 4 spelers![]()
geaccepteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Sautor het volgende:
tvp, was het topic kwijtgeraakt. Heb mezelf aangeboden bij het fokteam, dus accepteer het maar ff
edit: best wel tof als je ff niet inlogt. Ben naar 5 gestegen op Tackelen, en 2 op snelheid.
Ach je moet ook wat als je nl mondeling moet voorbereidenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je moet wat als je geen leven hebt
zowel 5 als 13 zijn nog beschikbaar dus je mag kizenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ach je moet ook wat als je nl mondeling moet voorbereiden
Mag ik btw rugnummer 5? Of een ander leuk rugnummer, iig een beetje laag. Of 13
Heb een muntje opgeworpen, doe maar 13quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zowel 5 als 13 zijn nog beschikbaar dus je mag kizen
quote:
Beide ook meteen in de OP aangepast!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
DeHovenier - Frans Niesters (1)
NicoMart - Christiaan Doornbos (3)
AirRaid - Swansel Kanthuis (21)
roysonny1 - Eltjo de Bakker (4)
StupidByNature - Jurgen van de Hel (7)
Soli - Geert-Marthé Bauer
PatrickD - Thomas Droge (9)
Twisteddlogic - Vincent van Hest
J.Herrer - Gérard van Haarlem (2)
Sautor - Timo Drietelaar (13)
Misschien verstandig als sommige mensen ook af en toe op fitheid trainen???quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geaccepteerd
we hebben bijna een bassis 11 bij elkaar
[afbeelding]
Ik had achteraf liever eerst een maand in een bot team willen zitten. Omdat je dan wat sneller omhoog gaat op de skills die je echt nodig hebt voor je positie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Tim_G het volgende:
Mmmm ok ingeschreven maar 2 dagen wachten totdat ik geactiveerd wordt?
Zijn er ook Noob spelers nodig in het Fok Team?![]()
Zodra m'n fitheid in de buurt van 85% komt, ga ik altijd fitheid trainenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien verstandig als sommige mensen ook af en toe op fitheid trainen???
Ik ook ja, maar ik zie er spelers tussen met 28% en zelfs 1 met maar 1% fitheid. Lijkt me niet verstandig..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zodra m'n fitheid in de buurt van 85% komt, ga ik altijd fitheid trainen
Yes, m'n eerste skillquote:De speler Geert-Marthé Bauer is gestegen naar 1 op Scoren.
1%.... Komt me bekend voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar ik zie er spelers tussen met 28% en zelfs 1 met maar 1% fitheid. Lijkt me niet verstandig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |