meteen ff in de op veranderd.. Maar ik doelde natuurlijk op het officiele fok teamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chen zit zelf nu bij VM Place United (C-6), CaleX ook. Dat is dus ook een soort-van Fok!-team.
ik speel ook nogquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
meteen ff in de op veranderd.. Maar ik doelde natuurlijk op het officiele fok team
Geheel in de VBL-traditie natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:56 schreef AirRaid het volgende:
AC Fok! United
goed hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef Lennox het volgende:
Vulgaire TT![]()
![]()
Naar 3 op Kracht vandaag
Reputatie Continentaal (Internationale Ranking: #2057 Nationale Ranking: #112)![]()
we gaan het gewoon in de B proberen als we eruit vliegen so be it.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef StupidByNature het volgende:
Toch in de B? Ik dacht dat het een C-team werd?
Ik wil er wel bij, maar mijn moraal en fitheid zijn nog altijd extreem laag, omdat ik nog op de eerste skillpops oefen (daar is geen penalty op bij lage fitness).
iedereen is welkomquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef StupidByNature het volgende:
Kan ik erbij als Noob? Ik heb een skill minder dan jij
(Jurgen van de Hel)
Ik ben overigens MR
Klopt niet, ik moet echt wel fitness trainen om de fitheid op 100% te houden.quote:Een nadeel van een menselijk gecontroleerd team is dat je mogelijk fitness moet trainen bij je manager en daardoor kostbare tijd verliest in het trainen van je speler zijn vaardigheden. Indien je vaardigheden laag zijn bestaat de kans ook dat de manager jou speler op de bank zet tot dat zijn vaardigheden wat beter zijn om te spelen. Bij een botteam heb je enkel een persoonlijke training maar je bent altijd geselecteerd om te spelen (indien er minder dan 11 menselijke spelers in het team zitten). Dit betekend dat je aan 100% kunt trainen zonder dat je fitness hoeft te trainen indien je dit niet wilt (uw prestaties worden wel slechter indien de fitness daalt).
Nee, ze bedoelen niet dat je fitness 100% blijft bij een Bot-team, alleen maar dat fitness niet uitmaakt, omdat je toch speelt. Je traint wel slechter na je eerste skillpop op een onderdeel als je fitness laag is:quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klopt niet, ik moet echt wel fitness trainen om de fitheid op 100% te houden.
quote:Zijn er drops in training?
Ja, die zijn er. Als je fitness lager is dan 90% is krijg je een drop. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Een drop wil dus zeggen dat je trager een bekwaamheid zult trainen.
Enkel als je bekwaamheid nog een waarde van 0 heeft krijg je geen drop. Hoe hoger de waarde van een bekwaamheid, hoe hoger de drop.
Voorbeeld: Als je Techniek traint en de waarde van je Techniek vaardigheid is 0, met een fitheid van 67%, zul je geen drop krijgen. Maar als je Scoren traint en de waarde van je Scoren vaardigheid is 17, zul je bijna het maximum krijgen van de drop omdat je fitness maar 67% is. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Hoe hoger de waarde van je vaardigheid, hoe hoger de drop is als je fitness laag is.
ik vroeg me hetzelfde af.. heb al een berichtje gestuurd via Footstar. Ik ebn Christiaan Doornbosquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Soli het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden? Of moet er een aanbod gedaan worden?
Ik ben Geert-Marthé Bauer (21753)
ik hoef de komende wedstrijden trouwens niet opgesteld te worden, hoor... Eerst even wat skills kweken
ik heb al een aanbod ontvangen, je moet even bij je berichten kijken; misschien heb jij hem ook alquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vroeg me hetzelfde af.. heb al een berichtje gestuurd via Footstar. Ik ebn Christiaan Doornbos
klopt is geregeld!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:29 schreef Soli het volgende:
[..]
ik heb al een aanbod ontvangen, je moet even bij je berichten kijken; misschien heb jij hem ook al
gewoon naar je individuele training gaan als goed is staat de team training dan erbovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef StupidByNature het volgende:
Waar kan ik de teamtraining vinden? Of moet die nog worden ingesteld?
zal nog een en ander moeten uitpluizen. suggesties zijn altijd welkomquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef nicomart het volgende:
jep.. heb het grotendeels al geregeld die training. Ik weet niet of je het vaak verander AirRaid? Zou fijn zijn als je dat in ieder geval ff zou laten weten. Kunnen wij ons er ook op instellen
Wat moet ik hier allemaal invullen?quote:Team AC FOK! United (Menselijk Gecontroleerd Team)
Salaris (¤)
Wedstrijdpremie (¤)
Goalbonus (¤)
Assistbonus (¤)
Clean sheet bonus (¤)
Contractlengte
Teamstatus
Bericht
bij salaris wat je wil verdienenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan ik m'n team quitten
[..]
Wat moet ik hier allemaal invullen?
Geef mij maar nummer 1quote:28/3/2007 19:46:31
De transfer naar AC FOK! United is afgerond nadat de manager van het team de deal heeft bevestigd. Je bent nu een speler van AC FOK! United!
Heb ik mezelf natuurlijk weer tekort gedaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
bij salaris wat je wil verdienen
ga ergens tussen de 500 en 1300 inzitten
en de premeis is ongeveer 40% van het salaris
haha nee geeft niet.. komt nog wel.. Voorlopig ff afwachten tot al die andere gasten zijn vertrokken. Die zijn nog beter dan mij ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee, kan je nog geen beter contract aanbieden, je zult moetn wachten
ah bos kom op gewoon komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Bos81 het volgende:
Erg leuk dit ACFU, maar ik zelf blijf voorlopig bij mijn huidige team. Zit er net 2 wedstrijden, wat ik te kort vind voor een overstap.
niet als je bij een botteam speeltquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kost een hoop geld om je contract af te kopen.
* CaLeX aait nicomartquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik speel ook nog bij
CaLeX - Chiel van Bommel - VM Place United (C-6)
zo rond de 1500 euroquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef Suijk het volgende:
Wat voor salaris zou je bieden aan een keeper met eredivisie ervaring, AirRaid?
tackelen, krachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef J.Herrer het volgende:
van Haarlem @ Fok United![]()
Ik zou graag nog een rugnummer willen, bij voorkeur nummer 2![]()
Welke vaardigheden zou je best kunnen trainen als rechtsback eigenlijk? Sowieso voorzetten, daar ben ik al mee bezig, hopelijk volgende week een 3![]()
DeHovenier - Frans Niesters (1)quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Kun je misschien een lijst maken met de spelers en usernames van de AC Fok! united spelers?
gewoon stapelen, en dat haakje kunnen ze best delenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef AirRaid het volgende:
zal wel een puinhoop wordne in de kleedkamer, zit al naast 4 spelers![]()
geaccepteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Sautor het volgende:
tvp, was het topic kwijtgeraakt. Heb mezelf aangeboden bij het fokteam, dus accepteer het maar ff
edit: best wel tof als je ff niet inlogt. Ben naar 5 gestegen op Tackelen, en 2 op snelheid.
Ach je moet ook wat als je nl mondeling moet voorbereidenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je moet wat als je geen leven hebt
zowel 5 als 13 zijn nog beschikbaar dus je mag kizenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ach je moet ook wat als je nl mondeling moet voorbereiden
Mag ik btw rugnummer 5? Of een ander leuk rugnummer, iig een beetje laag. Of 13
Heb een muntje opgeworpen, doe maar 13quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zowel 5 als 13 zijn nog beschikbaar dus je mag kizen
quote:
Beide ook meteen in de OP aangepast!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
DeHovenier - Frans Niesters (1)
NicoMart - Christiaan Doornbos (3)
AirRaid - Swansel Kanthuis (21)
roysonny1 - Eltjo de Bakker (4)
StupidByNature - Jurgen van de Hel (7)
Soli - Geert-Marthé Bauer
PatrickD - Thomas Droge (9)
Twisteddlogic - Vincent van Hest
J.Herrer - Gérard van Haarlem (2)
Sautor - Timo Drietelaar (13)
Misschien verstandig als sommige mensen ook af en toe op fitheid trainen???quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geaccepteerd
we hebben bijna een bassis 11 bij elkaar
[afbeelding]
Ik had achteraf liever eerst een maand in een bot team willen zitten. Omdat je dan wat sneller omhoog gaat op de skills die je echt nodig hebt voor je positie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Tim_G het volgende:
Mmmm ok ingeschreven maar 2 dagen wachten totdat ik geactiveerd wordt?
Zijn er ook Noob spelers nodig in het Fok Team?![]()
Zodra m'n fitheid in de buurt van 85% komt, ga ik altijd fitheid trainenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien verstandig als sommige mensen ook af en toe op fitheid trainen???
Ik ook ja, maar ik zie er spelers tussen met 28% en zelfs 1 met maar 1% fitheid. Lijkt me niet verstandig..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zodra m'n fitheid in de buurt van 85% komt, ga ik altijd fitheid trainen
Yes, m'n eerste skillquote:De speler Geert-Marthé Bauer is gestegen naar 1 op Scoren.
1%.... Komt me bekend voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar ik zie er spelers tussen met 28% en zelfs 1 met maar 1% fitheid. Lijkt me niet verstandig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |