quote:
Die huisperikelen kunnen me even niks meer schelen. Morgen weer een dag om te stressen. Vanavond ga ik even genieten van het feit dat ik eindelijk niet meer aan mensen hoef uit te leggen dat er niks mis is met Kaiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef E.T. het volgende:
m@x, wat goed van Kai!![]()
en ik hoop voor je dat je huisperikelen goed opgelost gaan worden
Ik was aan het werk ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef easy-going het volgende:
Saffier, was je vrijdagavond aan het werk? of werk je niet op koopavond? Niet dat ik er was hoor (gelukkig niet) maar het was nogal heftig he?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Leuk Lishe!!Wij vieren zondag ons 3 jarig jubileum
Wij gaan meestal uit eten, en we gaan soms terug naar de locatie waar we elkaar voor het eerst zagen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef Lishe het volgende:
Hahaha!
Gaan jullie nog leuke dingen doen?
Vast wel bixsterquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:55 schreef bixister het volgende:
manekino, bestond Marktplaats toen al?![]()
p_iglet, leuk! kon je je nieuwe meubels meteen meenemen.
gefeliciteerd rottdog & veel plezier! mijn ouders zijn op 31 maart getrouwd, komende zaterdag alweer 40 jaar geleden!!!
Ik zit nog steeds grieperig dus veel wcquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef bixister het volgende:
laten wegtrekken? getver dat klinkt eng zeg! wist niet eens dat dat kon. hopelijk ben je snel van de pijn af en geneest 't mooi. en evenstar, ik hoop voor sugar niet dat ze nog een keer hoeft.
evenstar, je bent toch hopelijk vanmorgen wel lekker de herrie ontvlucht of heb je de hele dag in dat gedril gezeten?
Dat zijn van die dingen die iedereen gewoon eens wat vaker zou moeten doen volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef _Bar_ het volgende:
Wat is het toch fijn om zo nu en dan eens door alle fotos van je kindje te neuzenKwam zelfs fotos tegen waarvan ik het bestaan beetje vergeten was, echt super
Volgens mij gewoon bij prenatal. Hij is van het merk Jippies, waar al die veiligheidsdingen van zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:08 schreef Vicky het volgende:
ET, waar heb je dat polsbandje gekocht? Ik ben op zoek naar zo'n ding.
quote:
geen idee. ik ga wel foto's maken, maar of ik er een heel topic aan ga wijden, weet ik nog niet.quote:Op zondag 1 april 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Lady-wrb ging je nog een k&w topic maken?
Wj zijn best in voor een verhuis/huizen soap, net als de kippensoapquote:Op zondag 1 april 2007 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik ga wel foto's maken, maar of ik er een heel topic aan ga wijden, weet ik nog niet.
een soap? ben bang dat het een drama-serie zal wordenquote:Op zondag 1 april 2007 12:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wj zijn best in voor een verhuis/huizen soap, net als de kippensoap![]()
niks mis mee tochquote:Op zondag 1 april 2007 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een soap? ben bang dat het een drama-serie zal worden
zwarte vlekken van de haarverf op je voorhoofd toch ook wel ?quote:Op zondag 1 april 2007 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
niks mis mee toch![]()
en die uitgroei, a joh kan best hip zijn misschien![]()
tuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zwarte vlekken van de haarverf op je voorhoofd toch ook wel ?
quote:Op zondag 1 april 2007 12:23 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat zaterdag naar de kapper...
Blond it is
quote:
Gelukkig!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef E.T. het volgende:
dutch, je bent getrouwd en moeder van twee kinderen...
Dan kan je je alleen nog maar in ubertruttige badpakken vertonen hoor!
bikini is goedgekeurd!![]()
nou dat wordt geen klussen meer hoor, dat wordt echt grof verbouwen met grof sloop en breekwerk.quote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
spannend lady... heel veel plezier vandaag en succes met klussen
Ach is ook klussen toch? In ieder geval veel succes met verbouwen etc.quote:Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat wordt geen klussen meer hoor, dat wordt echt grof verbouwen met grof sloop en breekwerk.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (hard genoeg gegild?)quote:Op maandag 2 april 2007 09:33 schreef ik80 het volgende:
Zullen we een huizenforum maken?
Wij gaan ons vandaag inschrijven voor een nieuwbouwproject, spannend.
Binnenkort komt ons huiske ook te koop te staan, dus als je een leuk klein lief huisje in de mooiste straat van delft zoekt, je gilt maar (dit huisje is in zijn geheel opgeknapt)
Oe waar en waar? Nieuwbouw en huisje nuquote:Op maandag 2 april 2007 09:33 schreef ik80 het volgende:
Zullen we een huizenforum maken?
Wij gaan ons vandaag inschrijven voor een nieuwbouwproject, spannend.
Binnenkort komt ons huiske ook te koop te staan, dus als je een leuk klein lief huisje in de mooiste straat van delft zoekt, je gilt maar (dit huisje is in zijn geheel opgeknapt)
ik zie ook altijd vreselijk tegen dat soort dingen op inderdaad, maar het viel gelukkig erg mee.quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed Bix. Dat soort feestjes lijken me nooit leuk tot het zover is en dan is het uiteindelijk meestal een erg geslaagd iets.
quote:Op maandag 2 april 2007 10:42 schreef ik80 het volgende:
M@x gil gehoordt!, maar vergis je niet in de prijs, wij wonen in een van de goedkoopste huisjes van deze straat, maar dan wel degene die het mooist is opgeknapt.
En ter leuke info, tegenover ons staat een oud theehuis (met aanbouw) die nu in de verkoop staat voor 1.380.000, ons huiske is daar niks bij hahaha (alleen qua oppervlakte schelen ze bijna niks) Het uitzicht is dus goed.
Nieuwbouwhuiske ligt in project veenendeal, alleen welke zijn we nog niet helemaal uit... (daar zijn we op dit moment nog over heen en weer aan het mailen)
ruilen? heb nog dikke stapel strijkwasquote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan heb je inderdaad reden om te feesten, Snoopy!
Ik moet zo maar eens wat gaan doen.Was ophangen. Veel was ophangen.
![]()
Dat theehuis is dan ook geweldig, heb je de foto's op het internet gezien. Maar dan woon jij dus schuin achter ons!!! Niet te geloven zeg. (Ik neem aan dat jullie in een van die 4 kleine huisjes zitten?)quote:Op maandag 2 april 2007 10:42 schreef ik80 het volgende:
M@x gil gehoordt!, maar vergis je niet in de prijs, wij wonen in een van de goedkoopste huisjes van deze straat, maar dan wel degene die het mooist is opgeknapt.
En ter leuke info, tegenover ons staat een oud theehuis (met aanbouw) die nu in de verkoop staat voor 1.380.000, ons huiske is daar niks bij hahaha (alleen qua oppervlakte schelen ze bijna niks) Het uitzicht is dus goed.
Nieuwbouwhuiske ligt in project veenendeal, alleen welke zijn we nog niet helemaal uit... (daar zijn we op dit moment nog over heen en weer aan het mailen)
Wil je echt in Delft gaan wonen? In onze buurt Hof van Delft, heb je best nog wel wat huisjes voor ietsje meer. Maar die kleine huisjes beginnen hier ook steeds duurder te worden.quote:Op maandag 2 april 2007 11:12 schreef m@x het volgende:
Was ophangen is leuk
Ehm, ongeveer voor 1/10 van de prijs van dat theehuis (ietsje meer maar niet veel meer)
Was ophangen vind ik ook niet erg. Wel erg vind ik het, dat straks alles droog is en weer opgevouwen moet worden, terwijl er nog 3 overvolle wasmanden met kleding staan die ook nog opgevouwen moeten worden.quote:
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef snoopy het volgende:
oh oh, was ik het woordje 'gratis' vergeten?
Ik had ook gister de was buiten hangen hoor..quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn buurvrouw had gisteren de was buiten hangen![]()
Ik ga themamiddagen![]()
Mijn dank is erg grootquote:Op maandag 2 april 2007 18:50 schreef phluphy het volgende:
Vader zijn/worden, hoe ervaar je dat?
En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?
Dan heb ik vanmiddag bij het afhalen van de was een blik op jullie dak mogen werpenquote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef ik80 het volgende:
mariposa, idd 1 van die vier (de mooiste hahaha)
Er is zelfs een gecombineerd vaders/moeders (sub)forum! het heet OUDers.quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef sanger het volgende:
Edit: is er trouwens geen nieuwer topicof is er een gecombineerd vaders/moeders topic ofzow?
Ik vind het heerlijk om de was op te hangen, dan ruikt het huis heerlijk naar schone was. En als het buiten hangt, kan de was lekker uitwaaien in de wind en drogen in de zon.quote:Op maandag 2 april 2007 14:11 schreef Syrena het volgende:
Ik vind was ophangen vervelend, was vouwen weer geweldigIk ben dol op stapeltjes schone was maken
![]()
Maar sokken ophangen.... en onderbroekendat je die natte knoedels moet ontwarren en dan ophangen
Ik heb zo iemandquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef snoopy het volgende:
Ik zou het pas geweldig vinden als iemand mijn was kwam doen, drogen, strijken, vouwen en opbergen![]()
quote:
Dat doe ik voor mijn lief. Is maar beter ook, want anders....quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik had ook gister de was buiten hangen hoor..
Juist in het weekend wordt hier veel gewassen (goedkope stroom), dus als het dan knap weer is gaat de was lekker naar buiten. Ook op zondag![]()
(en nee, mijn supergelovige buren hebben me er nog nooit op aangesproken)
Misschien was je toen vergeten een onderbroek aan te doen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef _Bar_ het volgende:
Och ja werken op zondag dat heb ik eens keertje meegemaakt...
Woonde toen in een zeer gereformeerd en protestands dorp, en ik werkte toen nog druk in de horeca, en was keertje op zondag vrij en ik stond precies op het moment dat de kerk bijna begon op de straat mijn ramen te zemen.
En komen er een hele rij mensen voorbij gelopen, net gekleed inclusief de hoeden en kreeg gelijk commentaar....
Daarna overgens heb ik ze er nooit meer over gehoord als ik weer eens vrij was en toevallig aan het schoonmaken was of iets dergelijks
Hmmm ja misschien was dat het welquote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Neuk het volgende:
[..]
Misschien was je toen vergeten een onderbroek aan te doen?![]()
Are you sure...quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Neuk het volgende:
tsssss sletje!
Misschien moet ik daar maar es gaan wonen!
Ik heb niets gevonden nee.....nu zegt dat op FOK ook niet allesquote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er is zelfs een gecombineerd vaders/moeders (sub)forum! het heet OUDers.![]()
Er zou wel een nieuwer "hoe gaat het met de vaders" topic moeten zijn.
Ben je al door de lijst gegaan (na zoeken?).
quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:22 schreef Karin het volgende:
Toekomstige vaders. Een vergeten doelgroep.
Die van mij doet wel stofzuigenquote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
![]()
Had ik er ook al bijverteld dat hij ook schoonmaakt enzo?
Kom jij toevallig uit de buurt van Arnhem? Mijn moeder maakt ook van die zinsconstructies namelijk!quote:
Hahahaha dat is echt het enige waar ik geduldig in ben, zou dus niet kunnen haken, daar heb ik veel te weinig geduld mee. Maar hij zat ondertussen ook te stoepkrijten enzo, tis niet dat we daar echt 1,5 uur hebben gestaan hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:1,5 uur? Dan had ik toch echt ingegrepen!
Ik zou me dood vervelen als ik zo lang moest kijken. Maar wel hartstikke lief dat je zo geduldig bent.
Oorspronkelijk niet nee, meer in de richting van Zwolle zeg maar. Toevallig woon ik nu wel in de buurt van Arnhemquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit de buurt van Arnhem? Mijn moeder maakt ook van die zinsconstructies namelijk!
Jaa, maar als je de was zodra de droger piept er nu gelijk uit kunt halen en gelijk uitklopt en opvouwt heb je ook niet zo heel veel kreukelsquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef dutchie het volgende:
Nog even over die waskwestie:
Weet je dat we juist door die droogmolen de was veel makkelijker wegkrijgen ipv uit de droger.
Situatie wasmasjien/droger:
Vanuit de wasmasjien alles de droger erin. Als de droger klaar is, schuiven we het uit de droger op de grond en gaat de volgende schone was erin. Dan stellen we het was opvouwen uit.
Situatie wasmasjien/droogmolen:
Men hangt de was op en als het droog is dan wordt het tijdens het afhalen gelijk opgevouwen. Veel sneller. Anders moeten we de mand met ongevouwen schone was weer terugbrengen naar zolder op die berg.
Totaal onnodige post dit.
Ik doe dat dus, sorry roepenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat bij de buren iets zo hard omvalt ( ofzoiets ), dat het lijkt of het bij jou in huis is. Dan loop je gauw naar boven om te kijken of er iets met je kindje is en blijkt alles gewoon goed te zijn en is hij alleen wakker geworden. Dan heb ik altijd zoiets van: 'roep er dan ook even SORRY achter aan!' Kendahl is dan toch al wakker...
Yep ben serieusquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef nebelung het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat echt waar Bar, van die tennisbal?![]()
Ja, ik denk als M@x aan de fietstassen kan kan ik aan de koop ik een droogmolen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef E.T. het volgende:
dutchie, ben jij echt zo vertrut dat je een droogmolen hebt????
Zelfs ik heb niet zo'n ding
En er zijn Fokkers die kunnen beamen dat er hier nog was ligt om op te vouwen.. Dutch, die lakentjes liggen nog steeds over de rugleuning te wachten op een strijkbout
Volgens mij heeft Karin er nog wel 2 voor je, die wil ze zo komen brengen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef dutchie het volgende:
Dus ik kan altijd nog een kat kopen als ik het weer laat versloffen Lois?
O ja, en ik moet tennisballen kopen.
Maar ben het helemaal met je eens hoor Lois, het is zo lekker om 's avonds onder je buiten gedroogde dekbedhoes en uitgewaaide dekbed te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |