quote:
Die huisperikelen kunnen me even niks meer schelen. Morgen weer een dag om te stressen. Vanavond ga ik even genieten van het feit dat ik eindelijk niet meer aan mensen hoef uit te leggen dat er niks mis is met Kaiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef E.T. het volgende:
m@x, wat goed van Kai!![]()
en ik hoop voor je dat je huisperikelen goed opgelost gaan worden
Ik was aan het werk ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef easy-going het volgende:
Saffier, was je vrijdagavond aan het werk? of werk je niet op koopavond? Niet dat ik er was hoor (gelukkig niet) maar het was nogal heftig he?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Leuk Lishe!!Wij vieren zondag ons 3 jarig jubileum
Wij gaan meestal uit eten, en we gaan soms terug naar de locatie waar we elkaar voor het eerst zagen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef Lishe het volgende:
Hahaha!
Gaan jullie nog leuke dingen doen?
Vast wel bixsterquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:55 schreef bixister het volgende:
manekino, bestond Marktplaats toen al?![]()
p_iglet, leuk! kon je je nieuwe meubels meteen meenemen.
gefeliciteerd rottdog & veel plezier! mijn ouders zijn op 31 maart getrouwd, komende zaterdag alweer 40 jaar geleden!!!
Ik zit nog steeds grieperig dus veel wcquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef bixister het volgende:
laten wegtrekken? getver dat klinkt eng zeg! wist niet eens dat dat kon. hopelijk ben je snel van de pijn af en geneest 't mooi. en evenstar, ik hoop voor sugar niet dat ze nog een keer hoeft.
evenstar, je bent toch hopelijk vanmorgen wel lekker de herrie ontvlucht of heb je de hele dag in dat gedril gezeten?
Dat zijn van die dingen die iedereen gewoon eens wat vaker zou moeten doen volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef _Bar_ het volgende:
Wat is het toch fijn om zo nu en dan eens door alle fotos van je kindje te neuzenKwam zelfs fotos tegen waarvan ik het bestaan beetje vergeten was, echt super
Volgens mij gewoon bij prenatal. Hij is van het merk Jippies, waar al die veiligheidsdingen van zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:08 schreef Vicky het volgende:
ET, waar heb je dat polsbandje gekocht? Ik ben op zoek naar zo'n ding.
quote:
geen idee. ik ga wel foto's maken, maar of ik er een heel topic aan ga wijden, weet ik nog niet.quote:Op zondag 1 april 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Lady-wrb ging je nog een k&w topic maken?
Wj zijn best in voor een verhuis/huizen soap, net als de kippensoapquote:Op zondag 1 april 2007 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik ga wel foto's maken, maar of ik er een heel topic aan ga wijden, weet ik nog niet.
een soap? ben bang dat het een drama-serie zal wordenquote:Op zondag 1 april 2007 12:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wj zijn best in voor een verhuis/huizen soap, net als de kippensoap![]()
niks mis mee tochquote:Op zondag 1 april 2007 12:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een soap? ben bang dat het een drama-serie zal worden
zwarte vlekken van de haarverf op je voorhoofd toch ook wel ?quote:Op zondag 1 april 2007 12:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
niks mis mee toch![]()
en die uitgroei, a joh kan best hip zijn misschien![]()
tuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zwarte vlekken van de haarverf op je voorhoofd toch ook wel ?
quote:Op zondag 1 april 2007 12:23 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat zaterdag naar de kapper...
Blond it is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |