geen TBS dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.

Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.quote:

no kiddingquote:

In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.

Dan moet Tong maar naar Doc bellen en hopen dat hij er bij is. Wat waarschijnlijk wel zo schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen

Is de paus niet katholiek?quote:

de paus is de antichrist is mij wel eens verteld.quote:

3.35 a 3.80 in de pubs die ik allemaal van binnen bekeken heb recentelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.

dus dit weekend zonder jou ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen

That's a negative.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Digger heb je nog MSN

ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ffquote:

Preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ff

Hoe moet ik weten wat in je planning past als je geen MSN meer hebt ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Jawel hoor, maar dan moet het wel in de planning passen

Gat ie weer naar bed met z'n knuppelquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |