Met een half uur vertragingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.

ik pak vast een Guinnessquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.

wat is je punt? heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Apfel. het volgende:
wat een docu weer van netwerk, ik heb het gevoel dat ik nu net de inleiding had gezien.. echt totaal weer geen inhoud...
netwerk![]()

Hemelvaartsgratie.quote:

Met een documentaire verwacht je toch (serieuse) inhoud. Het ging dit maal om "reltoeristen"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat is je punt? heb het niet gezien.

Krijg je dan gratie om naar de hemel te gaanquote:

Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugwegquote:

Lekker spul hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ

Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Terug van de belastingconsulent was wat verkeerd gegaan vorige week. Ik krijg geen 500 maar 750 euro terug

dat moeten de arme studentjes hier wel weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()

Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat moeten de arme studentjes hier wel weten.

Er bestaat geen 'te veel'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.

Heb hem vanmiddag al binnengehaald.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef RayMania het volgende:
Oeh, Prison Break #21 is al omlaaglaadbaar.

Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ

Maak me gekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()

Kom je ook op de meet tong?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.

Wat nu dus ook in mijn koelkast staatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
en dat zwarte bier is nog bij de gall en gall in de aanbieding 4 halen 3 betalen

Je kent me nog niet echt hè ?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |