Oraandonor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks oraan- en weefseldonor![]()

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk

Hum ik las iets andersquote:

Heerlijkquote:

Hoeveel maand wil je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Zozo Bos is op oorlogspad. We kunnen elkaar ook iets toewensen Bos, een ban lijkt mij nl weleens ontspannend.

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk

quote:

Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.quote:

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks orgaan- en weefseldonor![]()

Volgens mij kan het ook anders. In ieder geval de grenzen verkennen maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.

Kerst duurt alleen nog zo langquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.

Paasgratie.quote:

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het volgende wat je gaat proberen? Een tubgirl?

Of anders pinkstergratiequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |