Verpatsen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef ijsbrand-simon het volgende:
net gejat: Porsche Carrera GT slijtage 2%
waar kan ik die het beste voor gebruiken? bankoverval?
Met iveau 6 kan het volgens mij wel, ligt meer aan je R&D (scherm Kantoor)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd niet van bier en ik denk dat ik als niveau 6 'em nog niet mag kopen. Tevens heb ik nog geen geld. Ben wel weer begonnen met geld witwassen
quote:Er zijn 3 updates/ronden per week, op maandag- woensdag- en vrijdagochtend tussen 06.30 en 08.15.
ja, maar je kan je r&d wel al aanzetten, want duurt veel rondes voor ie op peil isquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef Americanidiot het volgende:
nee Spikey, moet nivo 5 hebben om R&D te hebben
nope dat gaat niet, er staatquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
ja, maar je kan je r&d wel al aanzetten, want duurt veel rondes voor ie op peil is
nog ff wachten dusquote:Vanaf niveau 5 kun je hier onderzoek doen en zo meer bedrijfssoorten ontwikkelen en bouwen. Ook is het dan mogelijk om zelf groothandels te bouwen en vervolgens meer met andere deelnemers te handelen.
dat is ook mijn doelquote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef beertenderrr het volgende:
morgen weer lekker cashen en een nieuwe winkel openen
Oh, ok.. Ook goedquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope dat gaat niet, er staat
[..]
nog ff wachten dus![]()
Aandelen van andere deelnemers kopenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik heb last van booming business. na al mijn inkopen heb ik nog zo'n ¤ 15.246.414 over
jullie nog leuke ideeën waaraan ik het zal besteden?
heb ik ook gedaan en ik heb een maximaal aantal winkels bijgebouwdquote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Aandelen van andere deelnemers kopen
aan mijn bedrijf schenkenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik heb last van booming business. na al mijn inkopen heb ik nog zo'n ¤ 15.246.414 over
jullie nog leuke ideeën waaraan ik het zal besteden?
viel me ook op, in ronde 2 stond ik al in de top 30 van mijn stadquote:Op woensdag 11 april 2007 10:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en ik heb een maximaal aantal winkels bijgebouwd
er zitten trouwens zo vreselijk veel lomp slechte spelers tussen dat ik absoluut geen aandelen van ze zou willen kopen
of je moet ook zo'n lomp slechte speler zijn dat je niet ziet dat het lomp slechte spelers zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |