Verpatsen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef ijsbrand-simon het volgende:
net gejat: Porsche Carrera GT slijtage 2%
waar kan ik die het beste voor gebruiken? bankoverval?
Met iveau 6 kan het volgens mij wel, ligt meer aan je R&D (scherm Kantoor)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik houd niet van bier en ik denk dat ik als niveau 6 'em nog niet mag kopen. Tevens heb ik nog geen geld. Ben wel weer begonnen met geld witwassen
quote:Er zijn 3 updates/ronden per week, op maandag- woensdag- en vrijdagochtend tussen 06.30 en 08.15.
ja, maar je kan je r&d wel al aanzetten, want duurt veel rondes voor ie op peil isquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef Americanidiot het volgende:
nee Spikey, moet nivo 5 hebben om R&D te hebben
nope dat gaat niet, er staatquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
ja, maar je kan je r&d wel al aanzetten, want duurt veel rondes voor ie op peil is
nog ff wachten dusquote:Vanaf niveau 5 kun je hier onderzoek doen en zo meer bedrijfssoorten ontwikkelen en bouwen. Ook is het dan mogelijk om zelf groothandels te bouwen en vervolgens meer met andere deelnemers te handelen.
dat is ook mijn doelquote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef beertenderrr het volgende:
morgen weer lekker cashen en een nieuwe winkel openen
Oh, ok.. Ook goedquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope dat gaat niet, er staat
[..]
nog ff wachten dus![]()
Aandelen van andere deelnemers kopenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik heb last van booming business. na al mijn inkopen heb ik nog zo'n ¤ 15.246.414 over
jullie nog leuke ideeën waaraan ik het zal besteden?
heb ik ook gedaan en ik heb een maximaal aantal winkels bijgebouwdquote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Aandelen van andere deelnemers kopen
aan mijn bedrijf schenkenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik heb last van booming business. na al mijn inkopen heb ik nog zo'n ¤ 15.246.414 over
jullie nog leuke ideeën waaraan ik het zal besteden?
viel me ook op, in ronde 2 stond ik al in de top 30 van mijn stadquote:Op woensdag 11 april 2007 10:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en ik heb een maximaal aantal winkels bijgebouwd
er zitten trouwens zo vreselijk veel lomp slechte spelers tussen dat ik absoluut geen aandelen van ze zou willen kopen
of je moet ook zo'n lomp slechte speler zijn dat je niet ziet dat het lomp slechte spelers zijn![]()
5x achter elkaar is failliet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Eronymus het volgende:
Hier gaat ie lekker, sta nu 25 van m'n stad qua vermogen en 10e qua omzet.
(en dat met maar 3 winkels).
Ow je krijgt trouwens een waarschuwing op je hoofdscherm als je 5x achter elkaar in de min zit.... Heb nu nog 300.000 over, ga misschien nog iets meer voorraad inkopen.
Jep, gewoon klein beginnen en dan groeit het als het goed is vanzelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef Eronymus het volgende:
dat hoeft toch niet Jump.... begin met simpele winkels (bv groente). Koop zo'n 10.000 van elk product doe lekker wat reclame. en dan de prijs omhoog als je alles verkocht krijgt.
Twee accounts aanmaken kan niet. Dan wordt je eruit geflikkerd.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Jump het volgende:
Ik ga deze avond eens die site op mijn gemak bekijken en desnoods gewoon twee account aanmaken. En niet de tutorial uit de OP volgen om snel aan geld te geraken
Inderdaad. Maar eerst even kijken hoe het zit met huidig bedrijfje. Desnoods even verkopen en volledig overnieuw beginnen.quote:
Er is toch een reden waarom je niet 2 accounts mag hebben, doe dat dan ook gewoon niet. Hoe moeilijk is het nou om gewoon de regels van het spelletje te volgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar eerst even kijken hoe het zit met huidig bedrijfje. Desnoods even verkopen en volledig overnieuw beginnen.
blijkbaar is dat TE moeilijkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Er is toch een reden waarom je niet 2 accounts mag hebben, doe dat dan ook gewoon niet. Hoe moeilijk is het nou om gewoon de regels van het spelletje te volgen?![]()
Op die manier mag het inderdaad wel. Dan is er ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Jump het volgende:
In mijn laatste post staat er toch dat ik eerst even ging kijken hoe het nu allemaal in elkaar zit? Ik heb onlangs pas ene gebruiker aangemaakt en vlug vlug wat dingen ingevuld. Waarschijnlijk niet allemaal de meest optimale, en misschien ook de foutste dingen. Als het me niet lukt schrap ik wel even mijn huidig bedrijfje en start dan een ander. Dan heb je er toch ook geen twee tegelijkertijd?
Is daar al iets over bekend?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Op die manier mag het inderdaad wel. Dan is er ook niets aan de hand.
Maar zodra je met twee accounts tegelijk gaat spelen, mag je niet meedoen met onze clan!![]()
![]()
Heeft iemand al genoeg crime punten?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar al iets over bekend?![]()
als je begint met een groenteboer heb je na een paar rondes genoeg geld over om alles lekker uit te zoeken hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Jump het volgende:
In mijn laatste post staat er toch dat ik eerst even ging kijken hoe het nu allemaal in elkaar zit? Ik heb onlangs pas ene gebruiker aangemaakt en vlug vlug wat dingen ingevuld. Waarschijnlijk niet allemaal de meest optimale, en misschien ook de foutste dingen. Als het me niet lukt schrap ik wel even mijn huidig bedrijfje en start dan een ander. Dan heb je er toch ook geen twee tegelijkertijd?
die winst haal je er knetterhard uit: de kwaliteit van je winkel schiet omhoog, waardoor je weer meer verkoopt en meer winst maakt, etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Jump het volgende:
Man, die reclame is duurHopelijk haal ik me winst er uit
Na een paar weken zal het pas goed beginnen lopen, dan kan je de gang van zaken wat en ga je misschien wat meer proberen. Wachten op de volgende update nu.
Heb sinds gisteren weer twee extra ijsboeren. Heb er nu 6!quote:Op donderdag 12 april 2007 07:42 schreef Americanidiot het volgende:
'k heb nu net een 4e groenteboer geopento/
Heb gisteren weer een Telecomshop gebouwd. heb er nu 4, daarnaast 3 ijsboeren en 1 kledingszaakquote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren weer twee extra ijsboeren. Heb er nu 6!![]()
Heb ook nog 11 cafés, 4 groothandels en een fabriek.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb gisteren weer een Telecomshop gebouwd. heb er nu 4, daarnaast 3 ijsboeren en 1 kledingszaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |