hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Sandyman het volgende:
Als je het spel op een gegeven moment doorhebt gaat het inderdaad als een gek met het geld. Afgelopen ronde in totaal 10 nieuwe winkels opgezet. Heb nu 15 cafés en 10 drogisten, nog 1 ronde wachten op niveau 3, en dan kan ik er weer 10 bij bouwen (kan ik lekker even een rondje sparen).
Volgens mij wel, jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn hoofdkantoor, die moet je zelf upgraden, omdat er een maximum zit aan het aantal winkels dat je kan bezitten per hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?
ah okquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn hoofdkantoor, die moet je zelf upgraden, omdat er een maximum zit aan het aantal winkels dat je kan bezitten per hoofdkantoor.
Mij ook niet, maar kan niet sneller upgraden. Aangezien ik na 1 update alweer 10 winkeltjes kan bouwen, maar het 3 rondes in totaal duurt voordat je van niveau 2 naar 3 kunt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ah ok
maargoed, in het vervolg als ik 5 tot 10 winkels van m'n max af zit koop ik idd een upgrade van mijn hoofdkantoor. zal me niet nog een keer gebeuren dit
oepsquote:Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik zie nt dat ik nog moet inkopen voor een snackbar. Was vergeten dat ik die had gekocht gisteren.. :S
Ja, oeps.. Zeg dat..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeps![]()
Edit: Ik heb ff een lening genomen om in te kopen voor mijn nieuwste telecomshop.
thnx, jij ook succesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ja, oeps.. Zeg dat..
Lening is lekker, hè? Kun je tenminste goed inkopen en het verdient zichzelf wel weer terug. Succes!
ik wil het geld wel hebben hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef Sandyman het volgende:
ChickenSpikey zat rond de 150 geloof ik. Zelf zit ik nu op 60 geloof ik, dus nog lang niet
Heb nog 14,5 miljoen over nadat ik alle winkels weer helemaal vol heb liggen, beetje zonde van het geld dat ik geen nieuwe dingen op kan zetten (eigen domme fout)
145 om precies te zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef Sandyman het volgende:
ChickenSpikey zat rond de 150 geloof ik. Zelf zit ik nu op 60 geloof ik, dus nog lang niet
Heb nog 14,5 miljoen over nadat ik alle winkels weer helemaal vol heb liggen, beetje zonde van het geld dat ik geen nieuwe dingen op kan zetten (eigen domme fout)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |