Ik geloof dat we allemaal in een andere stad zitten, dus ik zie dat niet echt als iets haalbaarsquote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Misanthropist het volgende:
we kunnen ook een politieke partij beginnen
HAHAHAHA, stelletje prutsers zijn wequote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb momenteel een crimimele status van 27 en zit voor nog 4 rondes in de bak, dus ik zal voorlopig niet aan die 200 komen.
Ben ook pas 10 rondes bezigquote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
HAHAHAHA, stelletje prutsers zijn we![]()
oh ja, kwam omdat de vluchtauto niet snel genoeg was.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ja, maar bedoelde van dat in de bak zitten
m'n kassaldo is 2 miljoen negatief en m'n voorraad is bijna op en niet toerijkend ben ik bangquote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
m'n kassaldo is 2 miljoen negatief en m'n voorraad is bijna op en niet toerijkend ben ik bang
ik had een telecom winkel gekocht, maar daarvoor heb ik mezelf diep in de schulden gestoken en het niet op het juiste moment gedaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
altijd eerst je voorraad aanvullen, voordat je iets anders gaat kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik had een telecom winkel gekocht, maar daarvoor heb ik mezelf diep in de schulden gestoken en het niet op het juiste moment gedaanwant m'n voorraad van de rest was niet genoeg om deze uitgave te dekken.
oeps
ik heb het op mijn werk staan, dus pm me ff dan mail ik 'em morgen. Er zijn een berg dingen die beter zouden kunnen, maar geen zin om dat te veranderen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef beertenderrr het volgende:
goed bezig
ik ga nu dan even een nieuw imperium opzettenkomt helemaal goed
p.s. mag ik jouw excel schema'tje eens zien?
Ben ook makelaar geweest, maar kostte me meer dan het opleverde. Ben er lekker mee gekaptquote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef Misanthropist het volgende:
Kinders, hier spreekt makelaar bas en ik ben goedkoop (20.000 startkosten en 1,50% provisie)
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:22 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ben ook makelaar geweest, maar kostte me meer dan het opleverde. Ben er lekker mee gekapt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta nog ¤ 18.000 in de plusen heb hopelijke weer genoeg ingekocht voor de komende ronde
lening heb ik intussen weer afbetaald en verwacht een winst van 1 miljoen.
hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Sandyman het volgende:
Als je het spel op een gegeven moment doorhebt gaat het inderdaad als een gek met het geld. Afgelopen ronde in totaal 10 nieuwe winkels opgezet. Heb nu 15 cafés en 10 drogisten, nog 1 ronde wachten op niveau 3, en dan kan ik er weer 10 bij bouwen (kan ik lekker even een rondje sparen).
Volgens mij wel, jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn hoofdkantoor, die moet je zelf upgraden, omdat er een maximum zit aan het aantal winkels dat je kan bezitten per hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe zit dat trouwens met de verschillende niveaus? Ga je elke 18 rondes een niveau omhoog?
ah okquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn hoofdkantoor, die moet je zelf upgraden, omdat er een maximum zit aan het aantal winkels dat je kan bezitten per hoofdkantoor.
Mij ook niet, maar kan niet sneller upgraden. Aangezien ik na 1 update alweer 10 winkeltjes kan bouwen, maar het 3 rondes in totaal duurt voordat je van niveau 2 naar 3 kunt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ah ok
maargoed, in het vervolg als ik 5 tot 10 winkels van m'n max af zit koop ik idd een upgrade van mijn hoofdkantoor. zal me niet nog een keer gebeuren dit
oepsquote:Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik zie nt dat ik nog moet inkopen voor een snackbar. Was vergeten dat ik die had gekocht gisteren.. :S
Ja, oeps.. Zeg dat..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeps![]()
Edit: Ik heb ff een lening genomen om in te kopen voor mijn nieuwste telecomshop.
thnx, jij ook succesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ja, oeps.. Zeg dat..
Lening is lekker, hè? Kun je tenminste goed inkopen en het verdient zichzelf wel weer terug. Succes!
ik wil het geld wel hebben hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef Sandyman het volgende:
ChickenSpikey zat rond de 150 geloof ik. Zelf zit ik nu op 60 geloof ik, dus nog lang niet
Heb nog 14,5 miljoen over nadat ik alle winkels weer helemaal vol heb liggen, beetje zonde van het geld dat ik geen nieuwe dingen op kan zetten (eigen domme fout)
145 om precies te zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef Sandyman het volgende:
ChickenSpikey zat rond de 150 geloof ik. Zelf zit ik nu op 60 geloof ik, dus nog lang niet
Heb nog 14,5 miljoen over nadat ik alle winkels weer helemaal vol heb liggen, beetje zonde van het geld dat ik geen nieuwe dingen op kan zetten (eigen domme fout)
Succes! Waar zit je en wat is je account naam?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Americanidiot het volgende:
ik heb me ook maar weer eens geregistreerdnu maar eens kijken hoelang ik het volhoud
succes, en join de FOK!-clan zodra deze beschikbaar isquote:Op donderdag 5 april 2007 15:36 schreef Americanidiot het volgende:
ik heb me ook maar weer eens geregistreerdnu maar eens kijken hoelang ik het volhoud
You bet!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan worden we de machtigste clan
liever niet, ik ben niet zo goed in weddenschappenquote:
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
liever niet, ik ben niet zo goed in weddenschappen
dat is al weer een groot aantal rondes geleden dat ik daar aan mee gedaan heb. Zal zodra ik de bak weer uit ben, maar weer eens proberenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Haha![]()
Toch, over weddenschappen gesproken: Ik zet regelmatig in op depaarden in MT.
Meestel 2500,- op de beste en ook 2500 op de op een na beste.
Van de week nog 50.000 mee gewonnen..![]()
ik heb zelf een Excel modelltje gemaakt, en daarin schat ik mijn verkopen, zodat de winst er vanzelf uitroltquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef Americanidiot het volgende:
dat weet ik, maar ik bedoel van mensen die van te voren al ongeveer kunnen zeggen hoeveel winst ze gaan maken, door het uitterekenen met exel ofzo
jep. het klopt meestal wel redelijk. het is niet zo dat ik er miljoenen naast zit. meestal 1 a 2 ton. (op een winst van 4/5 miljoen, dus 2/4 % afwijking)quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef Americanidiot het volgende:xD ik kan echt niet met exel werken
maar iig heb je dan een beetje een beeld ervan toch
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zit momenteel in de gevangenis, dus kan ff niet meedoen
Leuk! Ik zit ook in Eindhoven! Naam is Stok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:00 schreef Americanidiot het volgende:
ik zit in eindhoven, bedrijfsnaam is Marianum.bv
'k ben ben benieuwd hoe m'n groenteboeren het gedaan hebben vandaag
BTW de fokclan zal ik zeker joinen![]()
je zit er vaker in, dan dat je er uit bentquote:
het vrijkopen kost bij mij ruim 3,5 ton en het heeft geen nut, want dan zit ik weer over de 5 ton in de min, dus kan ik beter blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:05 schreef Misanthropist het volgende:
@Luctor.et.Emergo en ChickenSpikey:
Jullie kunnen je toch ook gewoon vrijkopen?
Heb ik nu ook al twee rondes achter elkaar gedaan
hehehe ik heb ruim 1,5mil en 1,9mil moeten lappenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het vrijkopen kost bij mij ruim 3,5 ton en het heeft geen nut, want dan zit ik weer over de 5 ton in de min, dus kan ik beter blijven zitten.
Dus dat wil zeggen volgende keer maar iets in de kas moet laten zitten...quote:Vraag: Mag ik rood staan?
Antwoord: Ja, max. 5 ronden achter elkaar, VOOR het begin van de 6e update moet je positief staan anders worden je account en alle gegevens gewist!
Omzet winkel ¤ 1.792.586quote:Op maandag 9 april 2007 14:50 schreef Eronymus het volgende:
Netjes gedaan .... heb zelf 2 bakkers en 1 groenteboer en omzet van 1.053.960
is me ook uitzonderlijk positief bevallen moet ik zeggen, helemaal nu een maat van mij dat ook doet is het nog leuke gespreksstof ookquote:
dan zo op een terras gaan zitten en gaan praten over je omzet enzo, iedereen zo vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
is me ook uitzonderlijk positief bevallen moet ik zeggen, helemaal nu een maat van mij dat ook doet is het nog leuke gespreksstof ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |