Das oud nieuws,Dat mag ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Whiskers het volgende:
okeeh, ik word een klein beetje moe van het forum. Nou moet ik opeens namen van mensen aan wie ik dngen gestuurd hebt en dingen van ontvangen heb, verwijderen uit mijn signature...?
Ya, ik ben er nu ook alweer over heenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Das oud nieuws,Dat mag ik ook niet
Ik had een heel mooi lijstje gemaakt wat ik nog tegoed had, en toen kreeg ik een bericht dat het te lang was en dat ik geen namen mocht noemen en daarom alles weg moest halen.
Tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ya, ik ben er nu ook alweer over heen![]()
![]()
Blijkbaar is de discussie weer opgelaaid in het feedback forum over een user die wel tagt (tagde) en niks (meer) stuurt. Goh...
Vervelend, zulke mensen maar dan denk ik maar aan de mensen die wel gewoon eerlijk zijn en dat zijn de meeste mensen gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegoed.![]()
Ach ja..ik zal d'r maar niet van wakker liggen.![]()
Ik zit op mijn werk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
genieten jullie ook zo van dat heerlijke weer?
Hoezo ? ..vertel !quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Muck het volgende:
ah tof
* muck is stiekem heel erg gek op noorwegen
ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar Noorwegen en het is daar gewoon zo ongelofelijk mooi hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |