Er waren hier hele discussies over hoe hij het zou doen vooraf aan dat eventquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef versteegrob het volgende:
Kennen julllie Antoni Hardonk? Hij is een Nederland. Ik kijk nu UFC Fight Night 04.05.2007
Ik vind het heel tof kerelquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef BB_Koning het volgende:
Vind niemand het tof dat ik backstage was bij dat vechtgala en bij Tyrone SpongOk, misschien maakt het meer indruk als ik zeg dat ik tegenover Lucien Carbin zat
Als ie niet snel verbeterd zullen we hem ook niet meer terug zien.. zijn sterk punt is leg kicks denk ik maar hij heeft slechts de blauwe belt in bjj (geloof ik) en dat is gewoon te weinig voor dit niveau..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef versteegrob het volgende:
Kennen julllie Antoni Hardonk? Hij is een Nederlander. Ik kijk nu UFC Fight Night 04.05.2007
Ja ik zag het ook, echt jammer he. Ze zeiden al, als hij de zwarte band had had hij het af kunnen maken. Vond hem ook vrij zwakjes overkomen. Hij moet ze tegenstanders meer op afstand houden. Verder ging die een paar keer wel erg makkelijk neer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ie niet snel verbeterd zullen we hem ook niet meer terug zien.. zijn sterk punt is leg kicks denk ik maar hij heeft slechts de blauwe belt in bjj (geloof ik) en dat is gewoon te weinig voor dit niveau..
anders had hij die wedstrijd best kunnen winnen..
Nou zijn bjj zag er op armbargebied eerder op witband niveau uit. Het leek of hij totaal niet begreep hoe een armbar werkt. Je submit iemand niet door met je armen zijn arm te forceren. Daar gebruik je je hele lichaam voor. Ik weet niet wat daarachter zit, misschien was hij ontzettend in paniek op zijn rug.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ie niet snel verbeterd zullen we hem ook niet meer terug zien.. zijn sterk punt is leg kicks denk ik maar hij heeft slechts de blauwe belt in bjj (geloof ik) en dat is gewoon te weinig voor dit niveau..
anders had hij die wedstrijd best kunnen winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn der hier eigenlijk wel mensen die TUF5 volgen???Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
eensch, dat huis slaat ook nergens op, vraag me af of dat goed blijft gaan. Tevens vraag ik me af wanneer het escaleert tussen BJ en Pulverquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef Dacide het volgende:
hier idem..zit ook nog op het werk (TUF S5E5 aan het downloaden)
ff wachten tot ik thuis ben.
vind het so far een leuk seizoen... helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roman Zentszov gaat het denk ik verder schoppen dan iedereen denkt. Heb nu zoveel gevechten van hem gezien, ook bij Bodog en die gast is zo ongelofelijk sterk&snel... Grote klasse.
Heb nog nooit tuf gekeken, weet eigenlijk ook niet waarom![]()
![]()
De beste bronnen voor MMA zijn nieuwsgroepen en de mm@ tr@ck¤® of andere torrent sites
Dat was het weer![]()
Check uw PMquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef Paxlie het volgende:
is de mma-tracker weer eens veranderd van domein ofzo?
Ik kan hem iig niet meer vinden, kan iemand mij de url even pm-en?
Your welcome!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na alle upsets van de afgelopen tijd kun je nergens meer zeker van zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:12 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoop dat Liddell wint en ik ben er ook zeker van dat hij het kan doenmaar Quintin kan een hele goeie tegenstander voor hem zijn waar hij het vrij moeilijk mee heeft!
KAN dat gevecht niet winnen??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:51 schreef sampoo het volgende:
Rampage FTW! Liddell kan dat gevecht gewoon niet winnen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |