Over Chuck, geen idee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja mss een beetje verkeerd omgeschreven.. maar ik bedoelde het dus zoals het in het artikel staat!
2: was het aangeboden tijdens zijn 1e PRIDE! gevecht, dus toen was ie nog niet zo whoop tie whoop rijk
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7870
Dat lijkt mij een beetje onzin. Kijk alleen al naar de dagen voor zijn laatste gevecht regelmatig 's avonds laat in nachtclubs is gespot. Het is wel algemeen bekend dat hij niet vies is van een feestje en een drankje. Als je zo professioneel en slim bent doe je dat niet. Het zou mij niks verbazen, de geruchten gaan al zo lang. Er zijn meerdere filmpjes waarbij het lijkt alsof hij zo strak al een deur staat, kijkend naar matches in het octagon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Dacide het volgende:
gerucht 1: nopes, ik geloof het niet... ik weet niet of chuck nooit iets met drugs doet.. Geen idee, ben geen helderziende. MAar ik weet wel dat chuckie professioneel en slim genoeg is om het NIET te doen. Daarnaast ken ik geen enkele drug op deze planeet die een toegevoegde waarde kan betekenen in een gevecht.
die gasten moeten toch clean zijn voor hun gevechten.. lijkt mij toch dat zoiets lang in je bloed blijft zitten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Dacide het volgende:
youre right ja.. ik doelde meer op het bewust drugsen voor een wedstrijd (snuifje coke).. dat chuck in zijn prive leven een snuifje lust of graag aan de alcohol is... mja... hehe.. zo is ie vast wel i guess...
ik mis pride ook... heel erg
ok ok, I wouldn't knowquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Dacide het volgende:
een keertje coke snuiven is toch echt wel binnen een weekje ofzo uit je bloed...
wiet (THC) daarentegen blijft erg lang hangen in je lichaam
die angst deel ik met je!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef sampoo het volgende:
Beste fight night die ik tot nu toe heb gezien. Echt tof. Paar hele goede vechters waarvan er vast een toekomstige kampioen tussen zal zitten.
Ik ben alleen bang dat UFC 72 zwaar zal gaan tegen vallen.
das sh*t.. wil wel nog ff zeggen dat de cards voor 73-74-75 er best goed uitzien!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef sampoo het volgende:
Die prelims zijn nog nergens uitgezonden of op de ufc site "te koop" dus dat wordt nog even wachten denk ik.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie kletsen te veel, tijd voor wat geinigs:
[afbeelding]![]()
BB, ik vind je een grappig mannetje met grappige grapjes..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie kletsen te veel, tijd voor wat geinigs:
[afbeelding]![]()
Niet alles geloof ik. Bushido 1-9, Shockwave 03/04/05, Total Elimination 04/05, Critical Countdown 04/05, Final Conflict 04/05, Legacy Boxen 1-4 (event 1-9, 11-21 dacht ik, 5 events per box), 2000 GP. Dus in ieder geval al veel, en er komt nog steeds meer bij, Bushido 9: The Tournament is bv nog maar net uitgekomen. De meeste kun je wel vinden op www.dvdpacific.comquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Dacide het volgende:
weet jij of elk evenement van pride op dvd verschenen is?
dus elk single event, alle shockwaves, final conflicts alle bushidos etc etc etc....
Het vorig eplaatje was voor jullie, dit plaatje is voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef Dacide het volgende:
[..]
BB, ik vind je een grappig mannetje met grappige grapjes..![]()
Ik vond al dat het lichama van Royce er gespierder uitzag dan tijdens zijn gevehct met HUghes.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:53 schreef Tazmaniac het volgende:
lol, wint Royce Gracie eindelijk van de Graciekiller, blijkt nu dat Gracie aan de dope was
hij is een jaar geschorst en krijgt een geldboete van $ 2000.
volgens mij mag hij wel nog gewoon in Japan zijn ding doen.
het resultaat van de westrijd kan niet meer veranderd worden, dus hij behoud zijn zege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |