abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 21:38:50 #226
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49866731
lol i forgot.. het gewicht
hehe... (wachten tot een open weight tournament dus (als die er uberhaubt nog komen) )

maar zover ik weet is nastula kampioen in de -95kg en niet in de +100

besides that, karo is toch wel de betere staande vechter denk ik.

Iemand enig idee trouwens hoe het met nastula zit? Krijgt ie nog een kans om te knokken? Wat is het gevolg nadat ie betrapt is op doping?

Ik heb echt een ontzettende sympathie voor nastula. Zijn mma/pride debuut partijen waren tegen minotauro, A Emelianenko, barnett en drago... damn HOezo ze hebben hem toen voor de leeuwen gegooid. En hij gaf tegen alle vechters goed tegengas. alleen van drago wist ie te winnen.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:43:32 #227
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49866934
trouwens... sokoudjou vs nastula dan? Dat moet toch een mogelijk zijn... Ik verwacht sokoudjou toch wel binnen één jaar a anderhalf jaar als een heavyweight..

nastula zit nu op 107kg volgens wiki... maar hij is voor zijn pridetijd altijd een -100kg geweest...
pi_49867702
Nastula is gewoon te zwaar. Ook al is Karo beter met zijn vuisten, Nastula hield zich goed tegen grote namen in de HW divisie zonder erg veel ervaring in MMA.

Zo meesterlijk is dit toch achteraf;
http://www.youtube.com/watch?v=ssEwKbWCyEI&mode=related&search=

en Rampage was ook weer geweldig op dreef in de post press conference. Hoor ik daar ook iets van de UFC komt wellicht naar Duitsland? Engeland is eigenlijk ook best te doen maar als het in Duitsland gebeurd zie ik mezelf zo gaan. Lijkt mij echt tof om het live mee te maken.

De post UFC 71 press conference in 4 deeltjes (+/- 30 min in totaal)
http://www.youtube.com/watch?v=Y8iq4lu7mxs
http://www.youtube.com/watch?v=TMkb1G-Lh1g
http://www.youtube.com/watch?v=gRNENcfxnQY
http://www.youtube.com/watch?v=Lhs1CgPfS8s

Hoe lang moeten we de spoilers aanhouden? Tot een week na de event of mag het nu al weer

[edit: spoilers uit]

[ Bericht 3% gewijzigd door sampoo op 29-05-2007 00:38:00 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 23:09:47 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49870677
denk dat we de tagjes nu wel achterwege kunnen laten.. iedereen zal hem wel zo ongeveer gezien hebben.. wat vinden jullie dan nou van die situatie waar PRIDE nu inzit?? en laat dan ook ff meteen weten wat jullie van de UFC72 card vinden.. ben benieuwd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49873791
Uit de post press conference is bekend geworden dat de "UFC" pas 2 dagen geleden officieel eigenaar is geworden dus we zullen pas echt kunnen oordelen over een paar maanden. Wil Pride op gelijke voet doorgaan hebben ze gewoon een TV-deal nodig en als Zuffa Pride van de Yakuza-invloeden kan ontdoen (zal lastig worden) dan zou dat wel eens kunnen lukken.
pi_49875017
Doordat hele gedoe rond de rest van Pride heeft het inderdaad erg lang geduurd voordat het rond was. Nu hopen dat we snel weer wat krijgen.

Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven. UFC is al bezig veel talent bij Pride weg te halen en zou me helemaal niks verbazen als ze gewoon de boel helemaal leegzuigen. Tel daar bij op de debiele NSAC rules die nu ook voor Pride gelden en het enigste wat nog mist een octagon is. Dana heeft ook al aangegeven dat hij geen fan van tournaments is. De Pride waar ik bekend mee geworden in MMA, die ik 100x liever had dan de UFC, waar vrijwel elk event bomvol zat met grote namen en topgevechten is dood.

Gelukkig zijn er wat R1 dvd's vanuit Amerika onderweg:
- Shockwave 2004
- Bushido 7
- Bushido 9
- Hardcore Knockouts Vol.1
- Fighting Legacy Vol.2 (event 6 t/m 9 + 11)
- Fighting Legacy Vol.3 (event 12 t/m 16)
En gelukkig heb ik ook nog de complete collectie Pride events (100gb+) op mijn harde schijf staan
pi_49875603
Gelukkig bepaalt Dana niet hetgeen er in Pride gebeurd en hij is ook slim genoeg om te beseffen dat men het in Japan wel erg weet te waarderen (ook gezegd in de press conference). In de VS kan het gewoon niet dus dan leer je er snel overheen te stappen. Tournaments zullen er in Pride zijn en als de UFC niets doet met Pride dan zal men de vechters die interresant zijn voor de Japanse markt gewoon verliezen aan K1 of zelfs Pancrase of Shooto. Japan is nog altijd de Mekka voor MMA al begint het echt snel te gaan in de VS. Ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat we hier bij heel boos worden wanneer we even naar teletekst kijken en met een spoiler worden geconfronteerd.

Ja, ik denk wel dat ze Pride zullen plukken van een paar voor de UFC interresante vechters en voornamelijk de meeste Japanse vechters in Japan zullen laten in Pride en hooguit 1x per jaar laten overvliegen. Als ze het goed spelen kunnen ze een hele grote slag slaan maar het is afwachten.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:46 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49881278
Ik denk ook dat Dana toch slim genoeg is om Pride niet helemaal te verneuken zoals al vaker aangegeven is door sommigen. Hij staat niet voor niets aan het hoofd van de UFC en deze organisatie is niet voor niks zo groot geworden lijkt me. We zullen zien, hoop wel dat er nu vaart achter komt!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_49881610
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=4029&zoneid=2
quote:
During the UFC 71 post fight press conference Ultimate Fighting Championship president Dana White confirmed what Josh Gross reported last week, the purchase of Pride Fighting Championships has been finalized.

"We’re still trying to figure out this whole Pride and UFC thing. The deal is done. We acquired the company yesterday or the day before" White told the media at the UFC 71 post fight press conference.

"Talking about all the Pride stuff, we're going to work on that stuff over the next [weeks] now that the deal is officially closed. You can't start running a business when you don't own it yet. We've owned it for two days. I know we made the big announcement, but it might have been a little premature. The deal wasn't done yet. The deal was pending, but we were far enough along where we felt comfortable announcing the deal. Now that it's closed two days ago we'll get that straightened out."

Now that the deal is done questions still remain surrounding what Lorenzo and Frank Fertitta’s plans are for the newly acquired Japanese mixed martial arts promotion. Originally it was announced that the UFC and Pride would be run separately with super fight match ups between champions, that both promotions would co-exist.

Mr. White’s comments concerning the Pride fighters and what he plans to do with them indicate that they will be assimilated into the UFC. White said, we’re going to have them all. We’re going to have them all.the end of the day, if you want to fight the best fighters in the world, if you want to cement your place in history, and at the end of the day the money is great, all that stuff is good, but for me I’m one of those types of people it’s all about cementing your place in history. Who is the greatest fighter in every weight division? It’s here. It’s in the UFC. They’re all going to be here."

When asked about two of Pride’s biggest stars- Wanderlei Silva and Fedor Emelianenko, White said, "We're going to have them all here. He's [Wanderlei Silva] going to be here. They're all going to fight....They're all under contract.”

"We're working on Fedor right now too. We're working on everybody. Everybody means everybody, all of them. We're trying to get them all. They're all going to be here. If not now, eventually we'll have them all."

What about the Pride champions? White addressed that question saying, "I don’t think we should disrespect the guys who have belts in Pride. They were champions in that organization, and they have belts too. We’ve still got to figure this thing out, but at the end of the day the great thing is that the best are going to fight the best. That’s all that really matters at the end of the day."
pi_49885798
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk ook dat Dana toch slim genoeg is om Pride niet helemaal te verneuken zoals al vaker aangegeven is door sommigen. Hij staat niet voor niets aan het hoofd van de UFC en deze organisatie is niet voor niks zo groot geworden lijkt me. We zullen zien, hoop wel dat er nu vaart achter komt!!
Pride was zo groot omdat het een uniek product was. Omdat de combinatie van de vechters, de regels en de productie zo'n goed product was. Door de regels zo te veranderen hebben ze in ieder geval al dat deel van de identiteit weggehaald. Daarbij nog een paar hele grote namen (Cro-Cop, Shogun, Nog) weggenomen. De productie van Pride lag toch wel op een heel ander niveau dan wat de UFC is. De aankleding, 8/9 gevechten per event, cards bomvol grote namen.

Door alleen al de regels te veranderen in die van NSAC is het al niet de oude Pride meer.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56:44 #236
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49887056
PRIDE is niet meer... zo simpel is het..

alle iconen worden weggekaapt. Ik heb zo'n vermoeden dat pride dadelijk niks anders meer is dan een brouwsel waar alleen de jappen in zullen optreden. en zodra daar een teringoeie jap uit springt wordt deze direct weggekaapt door de ufc...

ben ik ff blij dat ik alle ECHTE pride toernooien op dvd heb...

trouwens.. hoe zit het met de bushido serie? Als deze dadelijk ook niet meer komen dan word ik helemaal gek.
pi_49887486
Wie weet. Het hangt een beetje af van het succes van de UFC, de bereidheid om geld te steken in Pride en het verkrijgen van een TV-deal in Japan. De Pride events lijken mij stukken duurder dan een UFC-event, althans tot voor kort. Alles hangt een beetje af hoe goed de UFC het gaat doen in eigen land.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:29 #238
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49888138
Eens met Unstoppable en Dacide. En ook met sampoo denk ik.
Over Bushido... de LW GP is officieel geannuleerd. Daarnaast is het wel zo dat zowel Pride als UFC heel veel goede lightweights hebben. Dus dat kan dan nog wel interessant worden...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:23:12 #239
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49907750
ff wat anders:

Brock Lesnar will be making his MMA debut this Saturday against Korean fighter Min Soo Kim. The event will be through K-1 Dynamite and will air on pay-per-view.

Ken hem niet (shame on me) dus ik had ff wat research gedaan en hij heeft o.a. verloren van Sapp, Semmy en Don Frye. Zeker niet de minste maar ik geef Lesnar wel een kans!
pi_49911104
Meer een kerel die gebruikt wordt om de K1 sterren goed voor de dag te laten komen.

Hij werd laatst flink gepakt door Mighty Mo in MMA.

http://www.youtube.com/watch?v=bDrfwM3HRxY

Als hij niet van deze vechter wint en overtuigend gezien zijn amateur worstelen verleden denk ik niet dat het iets wordt voor Lesnar. Ik had hem liever tegen Tank gezien maar goed ik ben wel benieuwd alleen zal ook winst nog niets zeggen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:28:01 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49912750
ik heb net de countdown gezien naar Dynamite.. moet eerlijk toegeven dat ik voor de eerste keer uitkijk naar een event buiten UFC om dus ik begin het te leren
pi_49912954
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb net de countdown gezien naar Dynamite.. moet eerlijk toegeven dat ik voor de eerste keer uitkijk naar een event buiten UFC om dus ik begin het te leren

Jammer eigenlijk van Choi, leek me een leuke match-up voor Lesnar. Had ook meteen flink duidelijk gemaakt waar die stond in het stand-up gedeelte.
pi_49962638
In alt.binaries.mma staat Gracie.Fighting.Championships.Evolution.2007.PPV.DSRip.XviD-aAF. Veel BJJ gasten en zitten wel een paar leuke gevechten tussen. Wel een aanrader voor de mensen die van het grondgevecht houden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:24:40 #244
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_49964610
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:30:06 #245
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_49966737
i owe you one BB...

muchos gracias voor dat filmpje. erg tof om te zien. Erg spannende match.

je hebt me aangestoken met het parisyan virus

(zeker na ufc71)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:36:01 #246
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49966940
diego sanchez vs parisyan is ook een sexey wedstrijd
erg close
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:04:52 #247
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49985661
  vrijdag 1 juni 2007 @ 00:13:43 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49985956
quote:
haha ja die zag ik vandaag op YouTube..
WTF is that guy thinking??? LOL
  zondag 3 juni 2007 @ 15:44:28 #249
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50062043
anyways! net naar Dynamite gekeken, maar het viel me toch wel een beetje tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:26:06 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50064759
die DJ
gasten zwaar aan het vechten
"If you like this battle make some noiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssseeeeeeeeeeeee"

Hou toch gewoon je smoel gast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')