Maakt niet uit wat er staat, het lukt hem gewoon helemaal niet.quote:
Kon ook niet andersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
Amanda denkt dat Huub en Eric ook seks hebben.
Mevrouw met groot hoofd: volgens mij is er meer gaande. Ik zag meer dan alleen zoenen.
Bij deze is het uitgelekt.
Dat wordt dus een leuke rel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
Mevrouw met groot hoofd: volgens mij is er meer gaande. Ik zag meer dan alleen zoenen.
Lieke IS gewoon een godsgeschenk!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Die Lieke is wel een godsgeschenk voor jou, he?![]()
ja hehe. het kon ook niet slechterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef petraa het volgende:
P: Het is al zoveel beter dan vorige week. pffff moet niet gekker worden.
Nee, want dan heeft hij geen tijd meer voor DGK.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef noekje het volgende:
Natasia wil een man met de body van Brian.
Kan Carlos ook even naar Wilgo?
Maar ze vertelt het wel goed. Dat Huub de volgende morgen heeft gezegd dat hij wel maatjes met Eric wil blijven maar dat hij nu zeker weet dat hij op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
Dat zal allemaal wel maar ze kunnen net zo goed de poorten openen want het hele spelelement gaat eraf. Er komt zoveel info van buitenaf door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar ze vertelt het wel goed. Dat Huub de volgende morgen heeft gezegd dat hij wel maatjes met Eric wil blijven maar dat hij nu zeker weet dat hij op vrouwen valt.
Dit is wel wat anders dan wat Eric gisteren tegen Tilly zei. Dat was nogal stokerig vond ik.
Spoor hem even aan danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef Domenica het volgende:
Die erik spoort hem ook nietwat een aanwist voor dgk
!
Je hebt gelijk hoor. Het varieert wie wat mag doorgeven lijkt het wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar ze kunnen net zo goed de poorten openen want het hele spelelement gaat eraf. Er komt zoveel info van buitenaf door.
Kan Amanda gewoon lekker winkelen op haar geliefde Albert Cuyp, Brian kan weer in the hood gaan rondhangen en Natasia kan 's avonds best terug naar het cs. Als ze maar weer thuiskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |