abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47710901
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef Prosac het volgende:
lol..
Jaap wil wel weer wat actie: "Maar Huub onderneemt niks meer"
Japio mot zijn bek houden.
Hij was toch zo zielig met dat pesten.
En nu is het weer niet goed.
Hij doet express dat shirt weer aan.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:58:56 #102
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47710920
waarom alleen de workshops op de streams? die zijn saai
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47710933
toen ik langs het tuinpad van me vader...............................
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:59:29 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47710946
Ja, leuk... Brian weer op de stream.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:59:39 #105
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47710950
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan?
Brian wil streng zijn op Huub's drinkgedrag in de hoop iets uit te lokken. Jaap wil juist dat Huub zoveel blijft zuipen. Brian zegt dan ook niks meer te zeggen, want hij denkt dat de uiteindelijke sanctie dan toch voor Huub is.

owh ja en hij liep langs een kast en zei: "Sylvia zat vannacht bij deze kast.."

hint hint: maar Jaap begreep schijnbaar niet dat HIJ dus ff door die kast moest graaien, omdat ome Brian daar te laf voor is en zijn eigen straatje schoon wil houden
pi_47710958
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan?
Over Huub z'n drinken en dat Sylvia in een kast had gekeken. Brian gelijk ook in die kast kijken. Hij is zo para. Waarschijnlijk zocht Syl gewoon een riem ofzo maar Brian ziet zelfs het kijken in een kledingkast al als iets abnormaals en betrekt het in zijn spel. Het is gewoon een naar joch!
Die broer is net zo'n sick fuck volgens mij.
Go hard or go home
pi_47710963
hebben ze schapen...bij dgk
pi_47710964
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
waarom alleen de workshops op de streams? die zijn saai
Er is al een aantal weken niets gebeurd overdag, mensen die actie willen moeten pas 's avonds kijken.
pi_47710996
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
Japio mot zijn bek houden.
Hij was toch zo zielig met dat pesten.
En nu is het weer niet goed.
Hij doet express dat shirt weer aan.
Hij is niet in staat om zelf initiatieven te nemen, hij kan alleen reageren op anderen... Als hij ruzie wilt, moet ie gewoon een ruzie beginnen...
pi_47711042
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Er is al een aantal weken niets gebeurd overdag, mensen die actie willen moeten pas 's avonds kijken.
Word gewoon tijd voor een nieuwe bewoner.
Liefst twee nieuwe tegelijk.
pi_47711083
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Precies en dan graag één die gelijk de boel op scherp zet.
Dagenlang dat gezeur over Lieke ben ik wel zo zat.
Go hard or go home
pi_47711129
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef rooie3 het volgende:
Gaat niet gebeuren, volgens de redaktie zijn er genoeg kwalitatieve verhaal-lijnen gaande: de lovestory van Huub & Lieke, de male bonding tussen Jaap en Brainless, de eeuwige perikelen tussen Amanda en Brainless, de mogelijke overstap van NatasJa naar SHE, de jaloezie van Eric. Kortom, genoeg verhaal lijnen en geen reden om er dus nieuwe bewoners in te gooien. Over "het spel" wordt overigens al in geen tijden meer gepraat...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:05:45 #113
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47711143
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Vanaf het begin geloofde ik Lieke niet en na gisteravond echt al helemaal niet meer.
Ze bespeelt hem en dat doet ze op zich wel goed. Ook al wordt er door DGK goed aan meegewerkt.
Ja, die arme, naïeve, onschuldige Huub die met alle vrouwen in de Villa wil zoenen en het bed in wil wordt door een doortrapte, op 2 miljoen en een Villa beluste wannabe schoonmaakster om haar vinger gewonden.

Kom op nou, denk eens na. Als het haar om TV-tijd te doen was geweest had ze toch nooit zo moeilijk gedaan. Dan had ze toch lekker Huub's stellingname over het vreemdgaan na enig gemor geaccepteerd.
Dat de DGK-redactie dit onvoorziene tegengas voor Huub dankbaar accepteert en waarschijnlijk stimuleert is natuurlijk ook niet zo heel vreemd.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:08:24 #114
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_47711221
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef noekje het volgende:

[..]

Precies en dan graag één die gelijk de boel op scherp zet.
Dagenlang dat gezeur over Lieke ben ik wel zo zat.
ja 't liefst een mooie meid
niet zo'n
aftanse snol (amanda)
afgedankte ex wallenmedewerkster (natasja)
betonmolenbouwvakker (lieke)
gelukkig habben we syl nog
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:12:51 #115
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47711342
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:05 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ja, die arme, naïeve, onschuldige Huub die met alle vrouwen in de Villa wil zoenen en het bed in wil wordt door een doortrapte, op 2 miljoen en een Villa beluste wannabe schoonmaakster om haar vinger gewonden.

Kom op nou, denk eens na. Als het haar om TV-tijd te doen was geweest had ze toch nooit zo moeilijk gedaan. Dan had ze toch lekker Huub's stellingname over het vreemdgaan na enig gemor geaccepteerd.
Dat de DGK-redactie dit onvoorziene tegengas voor Huub dankbaar accepteert en waarschijnlijk stimuleert is natuurlijk ook niet zo heel vreemd.
Dat is het probleem ... ze doet niet moeilijk.
Als ze echt moeilijk zou doen was ze na de eerste keer dat Huub zei dat hij voor haar niet zou veranderen (oftewel de eerste avond) al zijn vertrokken.

Ze trekt op de juiste momenten naar hem toe en dat is toch echt op de momenten dat hij er een beetje genoeg van begint te krijgen en dan aangeeft dat als ze het zo ziet beter kan opstappen.

Vanaf minuut 1 is ze aan het zeuren en manipuleert ze hem om toezeggingen te doen waarvan hij al vaak heeft aangegeven deze niet te willen doen en eigenlijk wil ze dat hij voor haar DGK uitstapt....

Echt als ik opeens na het flirten ontzettend verliefd wordt op iemand maakt niets mij uit dan overkomt het me en zal ik in een later stadium gaan nadenken. Dit proces is uiteraard niet bij iedereen zo, maar het proces bij Lieke is echt apart te noemen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47711351
Wat heeft Huub eigenlijk in zn tatoeage staan?
pi_47711392
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef Ricard0j het volgende:
Wat heeft Huub eigenlijk in zn tattoeage staan?
Drie namen van vrouwen
Goedemorgen :W
pi_47711396
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:05 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

IK ben het helemaal met je eens,Huub zij gisteravond ook toen ze wegging, als dit een actrice is dan verdient ze een oscar.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:16:06 #119
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47711431
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef Jm4nski het volgende:

[..]

niet zo'n
aftanse snol (amanda)
Ja, leuk! Sylvia (die ik qua menselijkheid en waardigheid hoog heb/had zitten) die een kuisheidsgelofte heeft afgelegd, die zichzelf heeft gezworen nooit dronken te worden in de Villa, die voor onnoemelijk veel spektakel zorgt, en ook nog eens als een jaloerse ex/zus/moeder reageert op een leuk blond meisje zonder de moeite te nemen zelf het gesprek met haar aan te gaan.
Dezelfde Sylvia die we niet eens meer in de Villa hadden gezien zónder Huub, omdat ze zelf de keus heeft gemaakt kleurloos te zijn, maar wel haar vernietigende oordeel over iedereen klaar heeft als het er op aan komt.

Gelukkig maar dat smaken en voorkeuren verschillen!
pi_47711524
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef petraa het volgende:

[..]

ik zie dat niet in het filmpje heb jij ander filmpje gekeken ?

Gewoon het filmpje dat hier werd neergezet..vlak na 6.45 minuut zegt Brian tegen jaap..hee, het is niks, ik heb het daar neergelegd...ze kunnen het dus gewoon gooien op "wij hebben het voor Silvia mee naar binnen genomen..

Maar ik vind het zowieso een eikelige actie van twee eikels...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:19:37 #121
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47711541
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:14 schreef kybe het volgende:

[..]

IK ben het helemaal met je eens,Huub zij gisteravond ook toen ze wegging, als dit een actrice is dan verdient ze een oscar.
Hij heeft ook aangegeven dat hij zijn objectiviteit is verloren .....

Op dit moment wil hij zich graag verliezen in iets en dat is Lieke.
Wat dat betreft ben ik het eens met Sylvia.

Als hij namelijk echt 100% het goede gevoel had zou hij niet blijven vragen om de meningen van zijn vrienden. Sylvia is wat dat betreft keihard, maar wel eerlijk. Hij geeft wel aan dat hij niets met de adviezen wil doen, maar het blijft wel aan hem knagen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47711558
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:16 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ja, leuk! Sylvia (die ik qua menselijkheid en waardigheid hoog heb/had zitten) die een kuisheidsgelofte heeft afgelegd, die zichzelf heeft gezworen nooit dronken te worden in de Villa, die voor onnoemelijk veel spektakel zorgt, en ook nog eens als een jaloerse ex/zus/moeder reageert op een leuk blond meisje zonder de moeite te nemen zelf het gesprek met haar aan te gaan.
Dezelfde Sylvia die we niet eens meer in de Villa hadden gezien zónder Huub, omdat ze zelf de keus heeft gemaakt kleurloos te zijn, maar wel haar vernietigende oordeel over iedereen klaar heeft als het er op aan komt.

Wtf ben ik alweer mee eens ,ik ben de afgelopen dagen ook een beetje anders naar Sylvia gaan kijken.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:21:31 #123
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47711599
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:12 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Echt als ik opeens na het flirten ontzettend verliefd wordt op iemand maakt niets mij uit dan overkomt het me en zal ik in een later stadium gaan nadenken. Dit proces is uiteraard niet bij iedereen zo, maar het proces bij Lieke is echt apart te noemen.
Het is dan ook echt apart te noemen als je gevoelens krijgt voor iemand die 24/7 gevolgd wordt door camera's en bovendien door zijn handel en wandel tijdens zijn DGK-bestaan een bepaalde status heeft opgebouwd.
In het 'normale' leven zou het idd overdreven zijn wat Lieke bij Huub gedaan probeert te krijgen, maar aangezien DGK verre van normaal is zal haar reactie ook anders zijn dan normaal, dunkt me.
pi_47711612
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Hij heeft ook aangegeven dat hij zijn objectiviteit is verloren .....

Op dit moment wil hij zich graag verliezen in iets en dat is Lieke.
Wat dat betreft ben ik het eens met Sylvia.

Als hij namelijk echt 100% het goede gevoel had zou hij niet blijven vragen om de meningen van zijn vrienden. Sylvia is wat dat betreft keihard, maar wel eerlijk. Hij geeft wel aan dat hij niets met de adviezen wil doen, maar het blijft wel aan hem knagen.
Sylvia geeft een advies?zij heeft het alleen maar over een gevoel wat zij bij lieke heeft.
pi_47711615
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef Jm4nski het volgende:

[..]

niet zo'n
aftanse snol (amanda)
Nou, eigenlijk heb ik het liefst een mooie man.
Go hard or go home
pi_47711673
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
Reginia staat nu in de paardenbak, terwijl Fries daar eerder stond. Een duidelijk teken dat er iemand achter de schermen voor de paarden zorgt, want de andere bewoners zaten bij het zwembad...
Sil zei ik ga even de paarden wisselen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47711721
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef kybe het volgende:

[..]

Wtf ben ik alweer mee eens ,ik ben de afgelopen dagen ook een beetje anders naar Sylvia gaan kijken.
En ik naar Eric.
pi_47711731
De zangleraar zegt tegen brian, wat je nu doet is niet vals alleen een andere melodie.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:25:45 #129
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47711736
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:16 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Sylvia zit wat dat betreft wel in een lastige positie.
Als je gevoel zegt dat het niet goed zit en je niet echt je vinger erop kunt leggen is het moeilijk om dit aan je vriend uit te leggen. Huub heeft al meerdere keren gebruikt gemaakt van Sylvia's kracht in relatie tot brieven etc en daarom begrijp ik het eerlijk gezegd niet dat hij dit advies niet hoger aanslaat dan de adviezen van Palma en bijvoorbeeld Herma die de opdracht gewoon van 'achter' hebben meegekregen.

Ze wil gewoon aan Huub meegeven dat zij het niet vertrouwt en vraagt aan hem om zijn ogen open te houden. Dat ze zichzelf niet wil verloochenen door Lieke opeens leuk te vinden snap ik ook heel goed.

In dit soort situaties kun je 2 dingen doen .... keihard blijven en elke keer erop terugkomen. Werkt overigens averechts (zelf meegemaakt). En dat doet Sylvia ook niet. Ze komt er alleen op terug als Huub er zelf over begint en dat is optie 2. Gewoon een vriend blijven en je vriend steunen, maar dat betekent niet dat je het eens hoeft te zijn met alle keuzes die hij/zij maakt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:29:13 #130
130054 demins
We weten niks
pi_47711870
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Het is dan ook echt apart te noemen als je gevoelens krijgt voor iemand die 24/7 gevolgd wordt door camera's en bovendien door zijn handel en wandel tijdens zijn DGK-bestaan een bepaalde status heeft opgebouwd.
In het 'normale' leven zou het idd overdreven zijn wat Lieke bij Huub gedaan probeert te krijgen, maar aangezien DGK verre van normaal is zal haar reactie ook anders zijn dan normaal, dunkt me.
Die Lieke is wel een godsgeschenk voor jou, he?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47711891
Waarom krijgt Brian zo'n achterlijk accent als ie zingt?
pi_47711907
Laten we eerlijk zijn: Huub is niet bepaald de droomman waar elke vrouw op zit te wachten. Persoonlijk zou ik hem irl niet eens zien staan, gewoon vanwege het Pommetje Horlepiep gehalte van hem.
Uiterlijk word ik ook niet warm van hem. Opmerkelijk dat een zelfbewuste intelligente jonge vrouw als Lieke, die enorm bezig is met uiterlijkheden, dan toch valt voor zo'n 'sukkeltje'... ( ok ok liefde is grenzeloos)
Ik denk dat dat de reden is dat ik Lieke met wantrouwen volg (net als Sylvia ea)... Het is weliswaar een vooroordeel en zal de eerste zijn mijn ongelijk te bekennen maar vooralsnog zegt mijn gevoel dat ik niet ver bezijden de waarheid ben...
pi_47711910
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
Waarom krijgt Brian zo'n achterlijk accent als ie zingt?
Dat maakt niet uit joh, het is ieder geval niet vals aldus de zangleraar.
pi_47711928
Ik weet dat het raar klinkt maar ik moet wel vaak lachen om Brain ook al mag ik hem niet. ZOnder Die gast was het wel saai geweest. (SHE aanhanger)
pi_47711932
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:30 schreef Haroula het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Huub is niet bepaald de droomman waar elke vrouw op zit te wachten. Persoonlijk zou ik hem irl niet eens zien staan, gewoon vanwege het Pommetje Horlepiep gehalte van hem.
Uiterlijk word ik ook niet warm van hem. Opmerkelijk dat een zelfbewuste intelligente jonge vrouw als Lieke, die enorm bezig is met uiterlijkheden, dan toch valt voor zo'n 'sukkeltje'... ( ok ok liefde is grenzeloos)
Ik denk dat dat de reden is dat ik Lieke met wantrouwen volg (net als Sylvia ea)... Het is weliswaar een vooroordeel en zal de eerste zijn mijn ongelijk te bekennen maar vooralsnog zegt mijn gevoel dat ik niet ver bezijden de waarheid ben...
eensch
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:31:29 #136
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47711941
whahahhaha dat zingen van brian is echt zo lachwekkend
het lijkt wel of die met de oren van ome joop op zit
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47711945
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik weet dat het raar klinkt maar ik moet wel vaak lachen om Brain ook al mag ik hem niet. ZOnder Die gast was het wel saai geweest. (SHE aanhanger)
het is alleen om te lachen als hij zangles heeft.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:31:51 #138
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47711955
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Misschien ben ik dan een te grote romanticus, maar volgens mij werkt verliefdheid echt hetzelfde.
Zeker als je aangeeft de TV-Huub links te laten liggen en voor de 'echte' Huub gaat.

Je ziet blijkbaar een ander persoon en daar moet je dan ook vanuit gaan .... en niet steeds teruggrijpen op het verleden oftewel de TV-Huub. Ik zou me dan totaal (willen) verliezen en opeens hoteldebotel verliefd zijn en me dan realiseren dat er ook nog een andere kant bestaat. En niet van te voren, want dan ben je echt met een spelletje bezig.

Maar goed dat ben ik persoonlijk en daar baseer ik ook mijn uitspraken op ... ik vind het er erg gemaakt en er zitten veel gaten in het verhaal/script.

Dat Huub wel verliefd is is overduidelijk en dat is op dit moment ook haar drukmiddel .... en ze doet het wat dat betreft goed. De verliefdheid zie ik bij haar er echt niet vanaf.
pi_47711981
brian en zang, het gaat wederom niet samen.
na etterlijke uren oefenen weet hij er nu een paar zinnen enigszins op toon uit te persen,maar nog steeds lijkt het helemaal nergens op.
zingen is niet alleen de juiste tonen halen, maar ook de interpretatie van een tekst is zeer belangrijk, en daar bakt hij helemaal niets van.
daarnaast heeft brian een erg onprettige zangstem (door zijn neus) en knijpt hij zijn stem af bij de hogere tonen.
als het zo ontzettend lang duurt om er een een eenvoudig deuntje in te krijgen (want echt, de melodielijn van 'het dorp' is niet moeilijk,) dan wordt een zangcarriere helemaal niets.
brian heeft gewoon geen zangtalent en eerlijk gezegd vind ik het van de zotten dat die pianoleraar het niet allang heeft opgegeven, in het echte leven had hij hem ernstig geadviseerd een andere hobby te gaan uitoefenen. dat brian het zelf niet door heeft laat maar weer eens zien wat voor bord hij voor zijn kop heeft.
Ik hoop dat judith straks de ballen heeft om brian duidelijk te maken dat hij er mee moet stoppen.
pi_47712012
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef petraa het volgende:

[..]

het is alleen om te lachen als hij zangles heeft.
ik zit gewoon lekker mee te zingen, tis heel makkelijk eigenlijk ^_^
ik prop er alleen niet allemaal h's tussen....... thhhhuinpad......lhhhaaaaaaaangs.... hhhhansichtkaart
Zijn timing is ook werkelijk om te huilen, hij holt achter de muziek aan.... kan niet inzetten enz enz.
pi_47712024
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef jacqjacq het volgende:
brian en zang, het gaat wederom niet samen.
na etterlijke uren oefenen weet hij er nu een paar zinnen enigszins op toon uit te persen,maar nog steeds lijkt het helemaal nergens op.
zingen is niet alleen de juiste tonen halen, maar ook de interpretatie van een tekst is zeer belangrijk, en daar bakt hij helemaal niets van.
daarnaast heeft brian een erg onprettige zangstem (door zijn neus) en knijpt hij zijn stem af bij de hogere tonen.
als het zo ontzettend lang duurt om er een een eenvoudig deuntje in te krijgen (want echt, de melodielijn van 'het dorp' is niet moeilijk, dan wordt een zangcarriere helemaal niets.
brian heeft gewoon geen zangtalent en eerlijk gezegd vind ik het van de zotten dat die pianoleraar het niet allang heeft opgegeven, in het echte leven had hij hem ernstig geadviseerd een andere hobby te gaan uitoefenen. dat brian het zelf niet door heeft laat maar weer eens zien wat voor bord hij voor zijn kop heeft.
Ik hoop dat judith straks de ballen heeft om brian duidelijk te maken dat hij er mee moet stoppen.
Ik denk ook dat de pianoleraar hier een slaatje uitslaat. leerlingwerving ???? Hoewel ik zou mijn kind niet bij hem op zangles doen. Ik hou van eerlijke mensen die zeggen je kunt het of je kunt het niet.
pi_47712070
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:30 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit joh, het is ieder geval niet vals aldus de zangleraar.
Vind ik best erg.... dat die leraar gewoon zegt dat het niet vals is, elke gek kan horen dat het vals is!
pi_47712077
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de pianoleraar hier een slaatje uitslaat. leerlingwerving ???? Hoewel ik zou mijn kind niet bij hem op zangles doen. Ik hou van eerlijke mensen die zeggen je kunt het of je kunt het niet.
of hij moet ermee doorgaan om ons, streamers, een leuke middag te bezorgen
pi_47712104
het tuinpad van mijn moeder??
  FOK!Babe dinsdag 27 maart 2007 @ 14:36:23 #145
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47712107
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

of hij moet ermee doorgaan om ons, streamers, een leuke middag te bezorgen
pi_47712119
Leraar zegt nu gewoon: Jongen het gaat ZO goed!
pi_47712120
B: Ik kan niet zingen
Pianoleraar: JOngen het gaat Zo GOED, gewoon ff doorzetten.
  FOK!Babe dinsdag 27 maart 2007 @ 14:37:16 #148
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47712139
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
B: Ik kan niet zingen
Pianoleraar: JOngen het gaat Zo GOED, gewoon ff doorzetten.
Misschien horen wij het talent gewoon niet...
pi_47712149
P: Het is al zoveel beter dan vorige week. pffff moet niet gekker worden.
pi_47712163
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Haroula het volgende:
het tuinpad van mijn moeder??
Met vader lukt het hem niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')