En ik neem aan dat die redactie, die lapzwansen hier toch wel iets mee gaan doen. Dit is zo ontzettend beneden de gordel! En ik kan me voorstellen trouwens dat ze te bang zijn geworden om hier te komen, teveel terechte kritiek is een confrontatie met hun falen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
zal toch nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je vader had kunnen zijn!![]()
![]()
yepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, ik kon het niet vinden op haar hyves, maar Lieke heeft dat geschreven begrijp ik?
Wat zijn Jaap en Brian toch ratten zeg ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Prosac het volgende:
hier nog een filmpje.. niet bijster interessant, maar na 5:50 begint Sylvia te zoeken en vragen naar het cadeautje.
http://www.youtube.com/watch?v=Os0Tf-WcdmU
Als jij met Brian in 1 huis woonde zou je de schoonmaaksters elke dag zoenen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef milk-shake het volgende:
dat gezoen iderekeer als er iemand binnenkomt .....terwijl ze die net een weekje geleden zagen...zal wel aan mij liggen![]()
Hopelijk krijgt Huub's broer dit nog wel mee .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef snetje het volgende:
[..]
dit berichtje :
Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. hou wel van een spelletje Mag ook na werk nog ff in het huis blijven, dus das wel lachen. Morgen weer. Dus check de lifestream tussen 8 en 13
-------------------
staat op de hyves van haar zus jitske ( die wel fanatiek life streams kijkt )
Heb je een linkje? of kan ik het niet lezen omdat ik geen hyves lid ben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef snetje het volgende:
[..]
yep![]()
Lieke a.k.a Luka (219)
6 mrt, 13:00
Je had opmerkingen over het bezoek kunnen plaatsen, of over Brenda, of over de hond die met het bezoek meegekomen was, of zelfs over Lieke. Maar uiteraard kom je hier alleen maar om Eric en Huub te bashen, en wat maakt het dan uit dat Brainless net als Eric half-naakt rondloopt daar...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef qawl het volgende:
bah, kan die Eric niet even wat kleren aandoen?
Waarom moet die viezerik de hele dag in z`n blote kont rondlopen, ik vind het absoluut geen prettig gezicht
het is toch lekker weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je had opmerkingen over het bezoek kunnen plaatsen, of over Brenda, of over de hond die met het bezoek meegekomen was, of zelfs over Lieke. Maar uiteraard kom je hier alleen maar om Eric en Huub te bashen, en wat maakt het dan uit dat Brainless net als Eric half-naakt rondloopt daar...
Het is "een soort van uit" met C.O.R.A. schijnt, maar Jaap doet daar erg vaag over. Misschien dat het in die brief van vorige week stond, dat was blijkbaar een niet zo erg leuke brief...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef milk-shake het volgende:
die blonde is wel wat voor jaap......................van cora horen we toch nooit wat
![]()
Waarom heb jij zoveel klonen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef qawl het volgende:
bah, kan die Eric niet even wat kleren aandoen?
Waarom moet die viezerik de hele dag in z`n blote kont rondlopen, ik vind het absoluut geen prettig gezicht
nou wat een pech voor jaap ...verkering uit, te kort punten voor zijn examenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is "een soort van uit" met C.O.R.A. schijnt, maar Jaap doet daar erg vaag over. Misschien dat het in die brief van vorige week stond, dat was blijkbaar een niet zo erg leuke brief...
Koi-karper. Status-symbool voor de rijkelui... Dus uiteraard moeten die ook in de gouden kooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef milk-shake het volgende:
wat een rare vis
en hij is nog steeds dik en lelijk. Het zit hem allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wat een pech voor jaap ...verkering uit, te kort punten voor zijn examen![]()
Dat berichtje van Lieke dateert van 6 maart, 3 weken geleden dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Huub's broer dit nog wel mee .....
leek wel een goudvis met een tumor....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Koi-karper. Status-symbool voor de rijkelui... Dus uiteraard moeten die ook in de gouden kooi.
Dan is er maar 1 oplossing..een lang gesprek met zijn vriendjes Ben en Jerryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wat een pech voor jaap ...verkering uit, te kort punten voor zijn examen![]()
Als Eric naakt wil lopen.. tja zijn keus. Maar als hij dan ook nog even over de bank gaat leunen om iets te pakken en de andere bewoners zo bij hem naar binnen kunnen kijken.. dan doet hij dat alleen om te shockeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Loopt Eric weer naakt dan? Tja als je het niet van je gezicht moet hebben..ik vind hem wel ok, maar hij is echt zooooo fucking lelijk
Dat zijn best dure beesten. Ze hadden beter geld aan het interieur kunnen besteden want de inrichting is nu niet echt miljonairslike te noemen. Het ziet er uit als een miljonairshuis maar de meeste spulletjes zijn redelijk goedkoop...alsof je een nepgouden ketting hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Koi-karper. Status-symbool voor de rijkelui... Dus uiteraard moeten die ook in de gouden kooi.
Het was ook een gouden koi-karper!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
leek wel een goudvis met een tumor....![]()
Dat je er nog op reageert. Laat toch gewoon gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat berichtje van Lieke dateert van 6 maart, 3 weken geleden dus.
Toen was het voor Huub en Lieke nog veel meer een spelletje, uitdagen, flirten, aftasten, etc.
Zo gek is dat dus niet, dat ze dat in die fase heeft geschreven.
Ik heb het filmpje bekeken en aan het eind staan ze in de keuken en zegt Brian tegen Jaap dat het niks bijzonders is en dat hij ze daar (wijst naar het tafeltje in de hal) heeft neer gelegd. Zou het niet kunnen zijn dat Silvia ze gewoon heeft en zich alleen heeft verbaasd over waar ze ineens lagen...?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
Vanaf het begin geloofde ik Lieke niet en na gisteravond echt al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat berichtje van Lieke dateert van 6 maart, 3 weken geleden dus.
Toen was het voor Huub en Lieke nog veel meer een spelletje, uitdagen, flirten, aftasten, etc.
Zo gek is dat dus niet, dat ze dat in die fase heeft geschreven.
Laat Joris Lieke maar bellen, of ergens wat gaan eten of babbelen. Ik denk dat Huub's broertje tot de conclusie komt dat het met Lieke's gevoelens wel goed zit, maar ook dat ze toezeggingen van hem wil die Huub niet wil of kan waarmaken.
Zou kunnen.. dat zou schelen, maar desalniettemin hebben 2 man zich schuldig gemaakt aan diefstal met voorbedachte radequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje bekeken en aan het eind staan ze in de keuken en zegt Brian tegen Jaap dat het niks bijzonders is en dat hij ze daar (wijst naar het tafeltje in de hal) heeft neer gelegd. Zou het niet kunnen zijn dat Silvia ze gewoon heeft en zich alleen heeft verbaasd over waar ze ineens lagen...?
Och... ze hebben de eerste week zomaar 100.000 euro over de balk gegooid wat nergens voor nodig was. De 6 "miljonairs" zouden toch wel het huis ingestapt zijn, ook al was die 100.000 euro niet aanwezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat zijn best dure beesten. Ze hadden beter geld aan het interieur kunnen besteden want de inrichting is nu niet echt miljonairslike te noemen. Het ziet er uit als een miljonairshuis maar de meeste spulletjes zijn redelijk goedkoop...alsof je een nepgouden ketting hebt.
ik denk dat lid moet zijn van hyves .... wil je de berichten kunnen lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? of kan ik het niet lezen omdat ik geen hyves lid ben?
Heel goed mogelijk, maar we hebben er nog niets over gehoord, dus het blijft speculeren voor ons. En dan nog... De diefstal was overduidelijk doelbewust en gepland, dus ze zouden daar op het minst in ieder geval op aangesproken moeten worden. Als het wel iets bijzonder geweest zou zijn, hadden ze het misschien wel weggegooid of gehouden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb het filmpje bekeken en aan het eind staan ze in de keuken en zegt Brian tegen Jaap dat het niks bijzonders is en dat hij ze daar (wijst naar het tafeltje in de hal) heeft neer gelegd. Zou het niet kunnen zijn dat Silvia ze gewoon heeft en zich alleen heeft verbaasd over waar ze ineens lagen...?
ik zie dat niet in het filmpje heb jij ander filmpje gekeken ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlik niet! Ik ben/word gewoon een Lieke-die hard!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je er nog op reageert. Laat toch gewoon gaan.
Wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Oh bah, zijn Brian en Jaap weer bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |