abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47707873
Weinig gebeurd sinds de vorige COS

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige en op het moment nog ERG frisse SC (slowchat)-topic: [SC # 22] Koffie met lekkers....

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Mocht u hier enkel komen om te zieken door meerdere malen hetzelfde bericht te posten, eventueel onder een ander account, wens ik u van harte een ziekte naar keuze toe.
Denk dan aan bijvoorbeeld zo'n vervelende hoofdpijn die maar niet weg wil gaan met asperine.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47707916
Jaap en Huub zitten in de sauna
pi_47707954
En nu worden ze eruit gehaald
Do you want to go to the seaside?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:42:07 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47707983

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47708077
Jaap en Huub maken bommetjes
pi_47708091
Huub heeft brenda gevraagd over te werken, zodat ze hem kan masseren.
pi_47708105
Denk dat het weer een saaie dag gaat worden, het weer is gewoon te mooi

Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:46:30 #8
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47708130
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef demins het volgende:

[..]

Huub als een gevoelloze hork neerzetten doet de werkelijkheid geweld aan. Ondanks dat hij mogelijk tegenover Lieke niet zijn allergevoeligste kant heeft laten zien...

Is het nou eigenlijk over en uit tussen die twee?
Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.

Voeg daarbij dat ik Lieke gewoon een érg leuke meid vind die het het niet gun om voor het oog van de 'wereld' zo op haar ziel getrapt te zien worden, én dat ik zelf een dochtertje heb (die gelukkig nog een héél stuk jonger is ) en mijn vaderlijke gevoelens een heel klein beetje op Lieke projecteer, en voila!

Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47708142
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:

Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.
pi_47708162
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:

Ik hoop ook dat het diefstal ' incident' groot aan bod komt.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47708178
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.

Voeg daarbij dat ik Lieke gewoon een érg leuke meid vind die het het niet gun om voor het oog van de 'wereld' zo op haar ziel getrapt te zien worden, én dat ik zelf een dochtertje heb (die gelukkig nog een héél stuk jonger is ) en mijn vaderlijke gevoelens een heel klein beetje op Lieke projecteer, en voila!

Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.
pi_47708186
quote:
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat Lieke zo mediageil is dat ze bereid is om zichzelf voor schut te laten zetten op TV, want ze kan gewoon weten dat Huub niet monogaam zal gaan zijn.
pi_47708223
H: zegt ik heb een nieuwe masseuze gevonden tegen zdngmw
N: zegt Brenda vind ik wel een schatje.
pi_47708255
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.
Lieke vindt het ook een leuk spelletje hoor, dat schijnt ze op haar hyves te melden, dus geen oprechtheid aan haar kant
pi_47708265
Huub noemt Brenda Lieke..
Palma; ach waar het hart van vol is...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47708284
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.
Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
pi_47708314
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:

[..]

helemaal mee eensch
pi_47708325
Brenda's kat is druk
Huub; oh je hebt een Huub en Eric kat
pi_47708381
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:54:44 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47708416
Huub en Brenda pakken massageolie.

Huub: "Is het ook erotiserend?"
Brenda: "Staat er niet op, maar bij jou werkt toch alles?"
pi_47708427
brenda en huub zoeken masssage-olie en vinden een fles.
huub: zit er ook iets erotiserends in?
brenda: weet ik veel, maar bij jou werkt toch alles zo?
pi_47708448
hoi scan, het was een leuk tekstje he ?
pi_47708497
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.
pi_47708576
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.
je kunt hier ook gewoon lezen zonder in te loggen. Maar ik denk ook dat we hier niets van horen omdat het over het godenkindje gaat.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:59:33 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47708595
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:00:55 #26
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47708649
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Lieke vindt het ook een leuk spelletje hoor, dat schijnt ze op haar hyves te melden, dus geen oprechtheid aan haar kant
Waar staat dat dan op haar Hyves?
Ze heeft gisteren, ik geloof tegen Amanda, zelf gezegd dat ze Huub's geflirt in het begin idd als een spelletje opvatte en omdat ze zelf ook wel van dat soort spelletjes houdt deed ze daar graag aan mee.
Totdat ze bij zichzelf merkte dat ze Huub toch wel heel erg leuk begon te vinden, waarna haar gevoelens serieus werden.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47708721
Stadsbewoners. Ze hebben nog nooit kikkervisjes gezien
pi_47708835
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ze heeft gisteren, ik geloof tegen Amanda, zelf gezegd dat ze Huub's geflirt in het begin idd als een spelletje opvatte en omdat ze zelf ook wel van dat soort spelletjes houdt deed ze daar graag aan mee.
Totdat ze bij zichzelf merkte dat ze Huub toch wel heel erg leuk begon te vinden, waarna haar gevoelens serieus werden.
Ik heb het hier gelezen en nagevraagd want ik kon het zelf niet vinden op haar hyves

Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:05:53 #29
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47708847
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje ook gezien. Je ziet Sylvia even dat cadeautje wegleggen. een 2 tal minuten later sluipt Jaap naar achteren en gaat richting die plek, kijkt een paar keer goed en pakt het vervolgens op en loopt naar Brian. Na wat gebabbel over en weer lopen ze weg en geef Jaap het cadeau aan Brian die het supersnel (zal hij wel geleerd hebben als cokerunner ofzo) bij zijn broek in stopt.

vrij opvallend zelfs.. Dit is ordinair jatten
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:07:27 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47708912
pi_47708918
Huub heeft het weer voor elkaar
pi_47708923
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
vrij opvallend zelfs.. Dit is ordinair jatten
Yups, Brainless heeft dit overduidelijk al vaker gedaan
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:09:11 #33
130054 demins
We weten niks
pi_47708978
quote:

[..]

Mijn oudste dochter (17) komt in die gevaarlijke leeftijd en heet bovendien Lieke!
Ik hoop ook dat ze niet voor de dilemma's van DGK-Lieke komt te staan, maar heb er wel vertrouwen in dat ze aan een Huub-relatie niet zal beginnen. DGK-Lieke wist precies waar ze aan begon en overschatte haar mogelijkheden om iets aan Huub te veranderen. Waarschijnlijk overschat ze ook de mogelijkheden om aan zichzelf iets te veranderen.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:09:32 #34
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47708993
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Yups, Brainless heeft dit overduidelijk al vaker gedaan
Ja, je ziet de ervaring
pi_47709019
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Huub twijfelde gisteren aan haar verhaal omdat ze tegen Amanda had gezegd dat ze alles had gezien wat de bewoners over haar gezegd hadden en ze vertelde tegen Huub dat ze geen internet heeft en niet zoveel keek naar de streams.
Wat mij bij haar bezoek opvalt is dat ze telkens wel een leuke opmerking over of tegen Brian heeft, zoals gisteren; Brian is de lekkerste. Vreemd voor een oprecht iemand.

Huub ligt trouwens lekker te zonnen nu.
pi_47709023
Ik vind Brenda eigenlijk veel leuker als Lieke. Misschien dat Lieke ietsjes knapper is (als je op van die hele jonge blondjes valt), maar ik vind dat Brenda een veel leukere uitstraling hebben, bovendien heeft ze ook wel een prettige stem om naar te luisteren...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:11:23 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47709069
pi_47709083
Huub vraagt aan Brenda: Kijkt ze veel op internet?
Brenda: Als ze bij haar ouders is.
pi_47709120
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Maria44 het volgende:
Wat mij bij haar bezoek opvalt is dat ze telkens wel een leuke opmerking over of tegen Brian heeft, zoals gisteren; Brian is de lekkerste. Vreemd voor een oprecht iemand.
Ja, die opmerkingen over Brainless zijn wel erg vreemd, het is letterlijk elke dag dat ze iets positiefs over Brainless zegt, alsof ze nadrukkelijke instructies gekregen heeft om minimaal 1 positief ding per dag over hem te zeggen. Ik verwacht dan ook dat het script op de lange termijn zodanig is, dat Lieke overstapt naar Brainless.
pi_47709149
Brenda vertelt net dat Lieke op internet kijkt als ze bij haar ouders is, vertelt Brenda net. Gisterenmiddag was ze (Lieke) nog lang bij Huub. ze komt half acht de taart brengen omdat ze had gevraagd of ze even naar Huub mocht, maar dat mocht niet van de red. Ze was daar even naar toe gelopen. Dan vertelt ze tegen Amanda dat ze alles heeft gehoord. Dus is ze eventjes naar Alphen aan de Rijn heen en weer gereisd want daar wonen haar ouders. Wie liegt er nou?
pi_47709201
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind Brenda eigenlijk veel leuker als Lieke. Misschien dat Lieke ietsjes knapper is (als je op van die hele jonge blondjes valt), maar ik vind dat Brenda een veel leukere uitstraling hebben, bovendien heeft ze ook wel een prettige stem om naar te luisteren...
Maar Brenda heeft een jaloerse vriend die het niet zo op Huub voorzien heeft
pi_47709230
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef demins het volgende:

[..]

Mijn oudste dochter (17) komt in die gevaarlijke leeftijd en heet bovendien Lieke!
Ik hoop ook dat ze niet voor de dilemma's van DGK-Lieke komt te staan, maar heb er wel vertrouwen in dat ze aan een Huub-relatie niet zal beginnen. DGK-Lieke wist precies waar ze aan begon en overschatte haar mogelijkheden om iets aan Huub te veranderen. Waarschijnlijk overschat ze ook de mogelijkheden om aan zichzelf iets te veranderen.
wij zijn vast van het zelfde bouwjaar. ...ik heb een zoon van 18 .. ook in de lekker leeftijdsfase
pi_47709258
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Maria44 het volgende:
Brenda vertelt net dat Lieke op internet kijkt als ze bij haar ouders is, vertelt Brenda net. Gisterenmiddag was ze (Lieke) nog lang bij Huub. ze komt half acht de taart brengen omdat ze had gevraagd of ze even naar Huub mocht, maar dat mocht niet van de red. Ze was daar even naar toe gelopen. Dan vertelt ze tegen Amanda dat ze alles heeft gehoord. Dus is ze eventjes naar Alphen aan de Rijn heen en weer gereisd want daar wonen haar ouders. Wie liegt er nou?
Ze had natuurlijk effe wat beelden gezien bij de redaktie, het gebeurd regelmatig dat bezoekers/personeel daar even gebriefd worden over wat er in het huis speelt. Volgens mij krijgen Palma en Herma ook elke ochtend wat beelden te zien met instructies...
pi_47709312
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Mika25 het volgende:
Er straalt nu al meer warmte van Brenda in tegenstelling tot als Lieke bij Huub is. Lieke is verliefd en oprecht met haar gevoelens maar ik heb nog geen warmte naar Huub gevoeld of gehoord in haar stem. Telkens is het standaard: verdien het maar; wat levert het op etc. etc. Nooit iets spontaan van haar kant. Ze loop ook zo het hek uit zonder ook maar een keer om te kijken of een kushandje of iets dergelijks.

Brenda is wel lief
pi_47709379
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ze had natuurlijk effe wat beelden gezien bij de redaktie, het gebeurd regelmatig dat bezoekers/personeel daar even gebriefd worden over wat er in het huis speelt. Volgens mij krijgen Palma en Herma ook elke ochtend wat beelden te zien met instructies...
Juist dat is wat er gebeurt, maar waarom dan liegen? Iedereen, incl. bewoners, weet dat al.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:18:59 #46
130054 demins
We weten niks
pi_47709384
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef milk-shake het volgende:

[..]

wij zijn vast van het zelfde bouwjaar. ...ik heb een zoon van 18 .. ook in de lekker leeftijdsfase
Ik denk dat ik je vader had kunnen zijn!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47709425

Ben bang dat dit het beeld zal zijn tot vanavond
pi_47709450
Brenda zegt dat drie keer in de week Huub masseren geen probleem is.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:20:59 #49
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47709473
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik heb het hier gelezen en nagevraagd want ik kon het zelf niet vinden op haar hyves

Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
dit berichtje :

Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. hou wel van een spelletje Mag ook na werk nog ff in het huis blijven, dus das wel lachen. Morgen weer. Dus check de lifestream tussen 8 en 13
-------------------
staat op de hyves van haar zus jitske ( die wel fanatiek life streams kijkt )
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_47709579
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef snetje het volgende:

[..]

dit berichtje :

Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. hou wel van een spelletje Mag ook na werk nog ff in het huis blijven, dus das wel lachen. Morgen weer. Dus check de lifestream tussen 8 en 13
-------------------
staat op de hyves van haar zus jitske ( die wel fanatiek life streams kijkt )
ja dat bedoel ik, ik kon het niet vinden op haar hyves, maar Lieke heeft dat geschreven begrijp ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')