Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef demins het volgende:
[..]
Huub als een gevoelloze hork neerzetten doet de werkelijkheid geweld aan. Ondanks dat hij mogelijk tegenover Lieke niet zijn allergevoeligste kant heeft laten zien...
Is het nou eigenlijk over en uit tussen die twee?
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat het weer een saaie dag gaat worden, het weer is gewoon te mooi
Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
Ik hoop ook dat het diefstal ' incident' groot aan bod komt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat het weer een saaie dag gaat worden, het weer is gewoon te mooi
Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.
Voeg daarbij dat ik Lieke gewoon een érg leuke meid vind die het het niet gun om voor het oog van de 'wereld' zo op haar ziel getrapt te zien worden, én dat ik zelf een dochtertje heb (die gelukkig nog een héél stuk jonger is) en mijn vaderlijke gevoelens een heel klein beetje op Lieke projecteer, en voila!
Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat Lieke zo mediageil is dat ze bereid is om zichzelf voor schut te laten zetten op TV, want ze kan gewoon weten dat Huub niet monogaam zal gaan zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Lieke vindt het ook een leuk spelletje hoor, dat schijnt ze op haar hyves te melden, dus geen oprechtheid aan haar kantquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.![]()
Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.
helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.![]()
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
je kunt hier ook gewoon lezen zonder in te loggen. Maar ik denk ook dat we hier niets van horen omdat het over het godenkindje gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |