abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47707873
Weinig gebeurd sinds de vorige COS

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige en op het moment nog ERG frisse SC (slowchat)-topic: [SC # 22] Koffie met lekkers....

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Mocht u hier enkel komen om te zieken door meerdere malen hetzelfde bericht te posten, eventueel onder een ander account, wens ik u van harte een ziekte naar keuze toe.
Denk dan aan bijvoorbeeld zo'n vervelende hoofdpijn die maar niet weg wil gaan met asperine.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47707916
Jaap en Huub zitten in de sauna
pi_47707954
En nu worden ze eruit gehaald
Do you want to go to the seaside?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:42:07 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47707983

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47708077
Jaap en Huub maken bommetjes
pi_47708091
Huub heeft brenda gevraagd over te werken, zodat ze hem kan masseren.
pi_47708105
Denk dat het weer een saaie dag gaat worden, het weer is gewoon te mooi

Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:46:30 #8
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47708130
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef demins het volgende:

[..]

Huub als een gevoelloze hork neerzetten doet de werkelijkheid geweld aan. Ondanks dat hij mogelijk tegenover Lieke niet zijn allergevoeligste kant heeft laten zien...

Is het nou eigenlijk over en uit tussen die twee?
Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.

Voeg daarbij dat ik Lieke gewoon een érg leuke meid vind die het het niet gun om voor het oog van de 'wereld' zo op haar ziel getrapt te zien worden, én dat ik zelf een dochtertje heb (die gelukkig nog een héél stuk jonger is ) en mijn vaderlijke gevoelens een heel klein beetje op Lieke projecteer, en voila!

Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47708142
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:

Ben ook benieuwd wanneer (of) we iets van de diefstal te horen krijgen. Als dit weer de doofpot in gaat, zou dit wel eens m`n laatste DGK dag kunnen zijn. En dan gaat het me er niet zozeer om dat Brainless en Jaap een waarschuwing krijgen of niet, maar meer dat het kadotje teruggegeven wordt aan Sylvia.
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.
pi_47708162
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:

Ik hoop ook dat het diefstal ' incident' groot aan bod komt.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47708178
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Dat ik Huub zo neerzet komt omdat ik Huub wat dat betreft best hoog heb zitten, en dat het me daarom zo van hem tegenvalt. Hij weet donders goed wat hij aanricht met zijn opmerkingen en zijn gedrag.

Voeg daarbij dat ik Lieke gewoon een érg leuke meid vind die het het niet gun om voor het oog van de 'wereld' zo op haar ziel getrapt te zien worden, én dat ik zelf een dochtertje heb (die gelukkig nog een héél stuk jonger is ) en mijn vaderlijke gevoelens een heel klein beetje op Lieke projecteer, en voila!

Voor Lieke's bestwil hoop ik dat zij de eer aan zichzelf houdt, al ben ik bang dat ze behoorlijk verliefd is en zich daardoor zal laten leiden.
Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.
pi_47708186
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat Lieke zo mediageil is dat ze bereid is om zichzelf voor schut te laten zetten op TV, want ze kan gewoon weten dat Huub niet monogaam zal gaan zijn.
pi_47708223
H: zegt ik heb een nieuwe masseuze gevonden tegen zdngmw
N: zegt Brenda vind ik wel een schatje.
pi_47708255
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig zijn, maar Lieke wist waar ze aan begon en om na 4 dagen al van die eisen te stellen, terwijl ze weet dat huub in een spel zit tja.
Lieke vindt het ook een leuk spelletje hoor, dat schijnt ze op haar hyves te melden, dus geen oprechtheid aan haar kant
pi_47708265
Huub noemt Brenda Lieke..
Palma; ach waar het hart van vol is...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47708284
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Ik maak me geen illusies meer daarover, Jaap en Brian hadden al eerder waarschuwing verdient en niet gekregen. Dus ben bang dat dit gewoon doodbloedt. Sil krijgt haar kadootje niet en die 2 geen waarschuwing.
Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
pi_47708314
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:

[..]

helemaal mee eensch
pi_47708325
Brenda's kat is druk
Huub; oh je hebt een Huub en Eric kat
pi_47708381
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dit is wel een graatje erger. Het zijn 6 healing stones (ideaal kado voor een spiritueel type als Sylvia), waarin best wel een prijskaartje hangt. Zoals ik eerder al zei, het gaat niet zozeer om een eventuele waarschuwing (hoewel die zeker terecht zou zijn), maar meer dat het kadotje terecht komt. De fans doen veel moeite om de bewoners een hart onder de riem te steken, en daar mogen de bewoners best wel wat begrip voor tonen. Dit kan de redaktie gewoon niet negeren, waarom zouden wij fans dan ooit nog initiatieven tonen om de bewoners (en het programma) te "helpen".
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:54:44 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47708416
Huub en Brenda pakken massageolie.

Huub: "Is het ook erotiserend?"
Brenda: "Staat er niet op, maar bij jou werkt toch alles?"
pi_47708427
brenda en huub zoeken masssage-olie en vinden een fles.
huub: zit er ook iets erotiserends in?
brenda: weet ik veel, maar bij jou werkt toch alles zo?
pi_47708448
hoi scan, het was een leuk tekstje he ?
pi_47708497
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
ik mag toch aannemen dat degene die de stenen cadeau heeft gegeven, er wel werk van maakt als de stenen zijn gepikt door Brian en Jaap.
Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.
pi_47708576
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Nowlive heeft gebeld naar de redaktie. DGK_REDAKTIE heeft hier echter al 3 dagen niet ingelogd, dus buiten dat ene telefoontje weten ze verder misschien niets. Daarom denk ik dat we er gewoon niets van gaan horen.
je kunt hier ook gewoon lezen zonder in te loggen. Maar ik denk ook dat we hier niets van horen omdat het over het godenkindje gaat.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:59:33 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47708595
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')