Mjaa, heb vandaag al een stickje van 2 GB gekregen, maar ik denk dan dat ik gewoon een externe harde schijf ga halen. Mentor zei trouwens dat een macbook heeel handig zou zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Niet nodig, maar een laptop is wel handig. Een USB-stick of externe HDD is wel nodig.
2GB is niet echt genoeg denk ik iddquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mjaa, heb vandaag al een stickje van 2 GB gekregen, maar ik denk dan dat ik gewoon een externe harde schijf ga halen. Mentor zei trouwens dat een macbook heeel handig zou zijn.
Je gaat als het ware simpelweg een beetje kennismaken met je klasgenoten door middel van verschillende activiteiten. That's all.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Kadoe het volgende:
Hallo allemaal,
Over een paar dagen ga ik beginnen met de opleiding mediavormgeving op het GLR. Helaas ben ik echt heel erg verlegen en daarom zie ik echt onwijs op tegen die intro dagen. Daarom vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen vertellen wat je precies gaat doen tijdens de intro dagen.
Alvast heel erg bedankt!
Ik was 22 toen ik aan het GLR begon. De oudste van mijn klas was toen 26. In een andere klas zat er destijds zelfs iemand van 30. Grote kans dat jij ook in de klas komt te zitten met iemand die ouder is. Dus maak je daar maar geen zorgen over!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef Oronar het volgende:
Bump!
Maar eh, ook ik ben aangenomen (AV-Productie). Vind het wel heel spannend, aangezien ik al 2 andere MBO's hiervoor heb gedaan, en niet afgerond.. dus, fingers crossed!![]()
'T enige nadeel een beetje, is dat ik eind dit jaar al weer 23 word, en dikke kans dat ik de oudste straks zal zijn in de klas. Iemand ervaring hier mee? Zo ja, hoe ging je daar mee om?
Dat is volgens mij verschillend per klas. Het is juist heel erg leuk omdat de meeste mensen elkaar nog niet kennen. Ik denk dat iedereen er wel een beetje tegen op kijkt, dus je bent denk ik niet de enige. Ik zou er gewoon naar toe gaan als ik jou was. Misschien maak je daar al nieuwe vrienden. En dat is heel erg goed voor het verdere verloop van je opleiding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Kadoe het volgende:
Hallo allemaal,
Over een paar dagen ga ik beginnen met de opleiding mediavormgeving op het GLR. Helaas ben ik echt heel erg verlegen en daarom zie ik echt onwijs op tegen die intro dagen. Daarom vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen vertellen wat je precies gaat doen tijdens de intro dagen.
Alvast heel erg bedankt!
Veel plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgen de toelatings-schoolopdracht en ik ben kei nerveus. Dat moest ik even kwijt.
Rondje Rotterdam, was bij mij ontzettend gezellig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:49 schreef Kadoe het volgende:
Ik ga een stadswandeling doen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En toegelaten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ja.Al was het lang geleden dat ik voor het laatst getekend had. En heb ik maar een week voor de thuisopdrachten. Ik hoop wel dat ik word toegelaten. Ziet er tof uit.
Hoi, ik was niet overquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef RenRen- het volgende:
Is er nog iemand die volgend jaar naar de vierde gaat en weet hoe het zit met die idiote Van Dijk licenties?
Het was 3 jaar geleden niet wandelen door je eigen stad, maar teambonding rond de kralingse plas. Dat maakt het vast beter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef DenizFM het volgende:
Ik begin de 22ste (lekker de dag na Lowlands) ook op 't GLR. Ben benieuwd! Zeker naar die intro week inderdaad. Lekker wandelen door m'n eigen stad...
Ligt aan je leraar. Het is geen middelbare school meer hè.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef DenizFM het volgende:
Dat klinkt al leuker. Misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe het zit met petjes, telefoons etc? Kan daar nergens iets over vinden. Mogen die gewoon?
Irritant, maar begrijpelijk, anders kan iedere pipo die de school binnenwandelt op het wifi als hij het wachtwoord heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef DenizFM het volgende:
Ik zit gewoon met volledig bereik, net bij studentenplein geweest 'goh, wat gek'. Sowieso irritant dat je je MAC-adressen moet registreren. Weet nu over 2 uur pas of het switchen van 'laptop' naar 'overig' nut heeft gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |